- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat dacht ik alKidmonster, hoofdbestandsdeel is soja....Te mooi om waar te zijn.
tnx voor kijkehttp://www.prozis.com/nl/nl/win-nutrition/100-hi-protein-standard-2268g
geen zin nieuw topic te maken maar deze ziet er ook niet zo verkeerd uit, 25 euro voor 5LB, enigste wat ik me af vraag of dit goede is ivm de eiwit soort die er in zit.
dat lees je verkeerd , per 100g zit er 80g eiwit in. 19 per scoopzit per 100 gram 19 gram eiwit in.. of wel dit komt niet eens in de buurt van de kwaliteit die door andere producenten verkocht worden....
te vergeleiking:
isolaat van XXL/B&F/Bodylab: 90 gram (minimaal) eiwit peer 100 gram
zover ik weet, staat het hoofd bestandsdeel als eerste in de lijst ingredienten en dat is soja, verder heb ik geen ideeooh wacht er staat perportie en per 100 gram.. dacht dat die voedings waarde per 100 gram wasmijn fout.. maar goed. hoe weetje dat hoofdbestandeel soja is?
zover ik weet, staat het hoofd bestandsdeel als eerste in de lijst ingredienten en dat is soja, verder heb ik geen idee
De regels van etiketteren zijn duidelijk.
Alles boven de 2% inhoud moet je in orde van grootte vermelden.
Ze beginnen het etiket met whey isolaat, whey concentraat, whey hyrdolaat, casseine, calcium, kip ei albumine en daarna pas soja eiwit.
Betekent dat er dus maar een beetje soja inzit en niet als hoofdbestanddeel.
Ik heb de emmer overigens gekocht, smaakt prima en het resultaat is vooralsnog prima.