Fitness Seller

Goeie ( favoriete) Maffiafilm(s)!!

Bezoekers in dit topic

The sopranos ofcourse.

The departed is ook een goeie semi-gangsterfilm, gaat wel niet over maffia. Is van dezelfde reggiseur als Goodfellas.
 
naar horen zeggen gaat Coppola's dochter (Sophia dacht ik) binnenkort beginnen aan the Godfather IV, ben benieuwd. :)

Die heeft dat oersaaie, slaapverwekkende, walgelijke Lost in Translation toch geregisseerd? In dat geval mag ik hopen dat ze met haar tengels van the Godfather afblijft..
 
Coppola had er na deel II af moeten afblijven.

Waardeloze regisseur! De man word echt zwaar overschat.
 
Laatst bewerkt:
Things to do in Denver when you're dead misschien? Mooie film, met Andy Garcia!
 
Moet je ook zeker American Gangster toevoegen aan je lijstje.

Het waargebeurde verhaal van de eerste negroide Don van Amerika met topper Denzel Washington in de hoofdrol.
 
Reservoir dog en Pulpfuction
best goed
wel geen italiaanse mafia
 
american gangster en lucky number slevin..
geen spaghettivreters maar wel vet...
 
Staan veel goede films tussen! Zelf vind ik Bella Mafia ook wel leuk, maar das misschien meer voor vrouwen :o
 
a bronx tale is ook best te pruime


Heb die film nu nog altijd niet gezien. Proberen te huren, ze hadden hem niet binnen. Dan naar free record om hem te bestellen, je kon hem niet bestellen:mad:
 
american gangster en lucky number slevin..
geen spaghettivreters maar wel vet...

Ik weet niet wat jij goed vind aan lucky number slevin. Saaier kan bijna niet, zonde met toch een goeie cast aan acteurs!
 
Once of A Time In America

Een epos dat zich afspeelt in New York, aan het begin van de 20ste eeuw. David Aaronson en Maximilian Bercovicz vormen op jonge leeftijd een jeugdbende. Een paar jaar daarna zijn ze gangsters geworden en hebben de macht tijdens de drooglegging. Dan bedriegen ze elkaar en besluiten afstand te houden. Na ruim 30 jaar worden ze weer herenigd.

beste film ooit met de mooiste picture van een film ooit.

[Link niet meer beschikbaar]
 
resevoir dogs saai???
Die openingsscene, 1 woord: Briljant!!
 
Laatst bewerkt:
Eastern Promises is een van de beste maffia films die ik in jaren heb gezien.
 
Back
Naar boven