MuscleMeat

Goeie fitness schoenen?

Wtf is this shit?

Je ziet zelf toch ook wel dat dat gewoon vrije tijds sneakers zijn, vooral die bovenste. Maargoed, als jij daarin graag KRACHT training doet, prima toch? :S
Als je er maar stabiel in kan staan, zie ik het probleem niet. Zou niet echt aanraden om die schoenen te gebruiken voor cardio, vooral die bovenste niet, als je dat van plan was dan.

Achja, je krijgt van mij wel +1 punt omdat je niet zo'n f**got bent die eruit ziet of ie de afslag naar het strand gemist heeft, met z'n flipflops en zwembroekie.

otomix denk dat je daar maar fe naar moet kijken wereld schoenen voor bbers

Bb-ers dragen enkel otomix omdat ze ze gratis krijgen voor fotoshoots.

• Topic Starter Topic Starter
Wtf is this shit?

Je ziet zelf toch ook wel dat dat gewoon vrije tijds sneakers zijn, vooral die bovenste. Maargoed, als jij daarin graag KRACHT training doet, prima toch? :S
Als je er maar stabiel in kan staan, zie ik het probleem niet. Zou niet echt aanraden om die schoenen te gebruiken voor cardio, vooral die bovenste niet, als je dat van plan was dan.

Achja, je krijgt van mij wel +1 punt omdat je niet zo'n f**got bent die eruit ziet of ie de afslag naar het strand gemist heeft, met z'n flipflops en zwembroekie.

Ik had gelezen dat harde zolen goed zijn dus ik dacht mooi goedkoopie want al die echte kracht schoenen shit kost €100. En deze lijken beetje op allstars en had gelezen dat die wel goed zijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik doe het nu dus ook me me hardloop schoenen maar dat schijnt ten koste van je techniek te gaan door die zool met lucht erin.

---------- Post added zo 3 jul 2011 at 17:06 ----------

deze dan maar?

Valt te zien wat voor oefening je doet he slimme

Zulke willen 't nog wel eens goed doen, alleen is het voor iedereen verschillend (zelf gebruik ik bv. simpele schoentjes, oude)

schoen.gif

fitness ?

Probeer het eens op www.dutchfitness.com

---------- Post added zo 3 jul 2011 at 17:37 ----------

maar dit is toch juist een running schoen en die schijnen juist niet te best te zijn voor krachttraining.

Ik zie mezelf nog geen 150+ kilo tillen op loopschoenen inderdaad... een zachte schoen is het laatste wat ik wil met 150+ kilo in mijn handen of op mijn rug.

maar dit is toch juist een running schoen en die schijnen juist niet te best te zijn voor krachttraining.

Nee hoor, kan ook goed zijn bij kracht training, je voet blijft goed in verhouding wat ook belangrijk is bij squatten, en aangezien er mensen zijn met voet problemen tijdens squatten, kunnen deze schoenen het verhelpen

Die goedkope Adidas schoen ziet er zo goed uit dat ik inmiddels zelf ook overweeg om ze aan te schaffen. :thumb:
Lijkt me een goede schoen voor je krachttraining.
Mensen die je aanraden om loopschoenen te dragen moet je niet serieus nemen. ;)
Iedereen zegt altijd Allstars, maar die zijn wel wat duurder, dus als de Adidas echt zo'n zelfde soort schoen blijkt te zijn...
Go for it!

Die goedkope Adidas schoen ziet er zo goed uit dat ik inmiddels zelf ook overweeg om ze aan te schaffen. :thumb:
Lijkt me een goede schoen voor je krachttraining.
Mensen die je aanraden om loopschoenen te dragen moet je niet serieus nemen. ;)
Iedereen zegt altijd Allstars, maar die zijn wel wat duurder, dus als de Adidas echt zo'n zelfde soort schoen blijkt te zijn...
Go for it!

Het was een voorbeeld.. ik heb nooit gezegt om die schoen te kopen, alleen zo'n soort, vaak hebben die een steunzool, en sinds er veel mensen zijn met squat problemen ivm voeten, kan dit het oplossen, maar goed, volgens jou (jullie) kakel ik er totaal naast?

Ok.

Een schoen met zo weinig mogelijk zool, stay in touch with the ground.. en loopschoenen kan je best gebruiken voor te liften hoor. Maar ze zijn niet ideaal, en al zeker niet bij zware rechtopstaande lifts zoals squat en deadlift. Specifiek voor KT zou ik ze niet gaan kopen, maar je moet je ook niet per se andere schoenen gaan aanschaffen omdat DBB het zo voorschrijft.

Go for it!

Ik heb een stel Chinese knock-off-Allstar look-a-like's voor 9 euro bij de schoenenreus...werkt ook :)

Mijn persoonlijke voorkeur:

- Allstars voor deadlifts/lowbar squats (en al het andere wat je in een gemiddelde gym doet)
- Gewichthefschoenen voor highbar squats en gewichtheffen

Terug
Naar boven