- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit.Ik vraag me echt af uit wat voor soort ei degenen komen die hardloopschoenen adviseren.
Die goedkope Adidas schoen ziet er zo goed uit dat ik inmiddels zelf ook overweeg om ze aan te schaffen.
Lijkt me een goede schoen voor je krachttraining.
Mensen die je aanraden om loopschoenen te dragen moet je niet serieus nemen.
Iedereen zegt altijd Allstars, maar die zijn wel wat duurder, dus als de Adidas echt zo'n zelfde soort schoen blijkt te zijn...
Go for it!

not sure if trollin, or just stupid.jpggewoon hardlopen schoenen.
werkt prima en geeft veel betere steun.
Een loopschoen is de allerminst geschikte schoen die je kan kiezen voor Squats en Deadlifts.Het was een voorbeeld.. ik heb nooit gezegt om die schoen te kopen, alleen zo'n soort, vaak hebben die een steunzool, en sinds er veel mensen zijn met squat problemen ivm voeten, kan dit het oplossen, maar goed, volgens jou (jullie) kakel ik er totaal naast?
Ok.

Dan ga ik daar eens naar kijken.Ik heb een stel Chinese knock-off-Allstar look-a-like's voor 9 euro bij de schoenenreus...werkt ook![]()

Ik vraag me echt af uit wat voor soort ei degenen komen die hardloopschoenen adviseren.

Er zijn natuurlijk ook "neutrale" loopschoenen, maar die zijn net zo ongeschikt.Ik zou zeker geen loopschoenen gebruiken. Vaak ondersteunen deze je voeten in een hoek vanwege je pronatie (daar zoek je ze ook op uit) en dat wil je niet met gewicht.

Als er nu in de powerlifting dit gevraagd werd, ok.
opisgay.jpg
Hahaha Beesting, dan had je pech met je zoekresultaat man!
Een verhoogde hiel is juist super voor Squats.
Veel mensen komen dan makkelijker op diepte onderandere.
Daarom worden gewichthef schoenen veel gebruikt voor Squats.
Voor Deadlifts gebruiken ze slippertjes (soort Kung Fu slippertjes/bijna geen zool)
En voor Bench press ook weer die gewichthefschoenen of iets anders dat je beter ligt.
Nogmaals, als je het niet weet waarom ga je dan adviseren man..?![]()

Inderdaad, wou alleen nog een reden geven die er nog eens bij komt omdat iemand asics poste en die hebben dacht ik zelfs helemaal geen neutrale modellen.Er zijn natuurlijk ook "neutrale" loopschoenen, maar die zijn net zo ongeschikt.![]()

Me too.
Ja want voor bodybuilding kan je beter bagger equipment gebruiken.