Hallo, ik ben Justin en 19 jaartjes oud.
Ik vroeg me af of ik op deze wijze goed bezig ben of niet en of jullie misschien nog wat tips/opmerkingen hebben.
Ik zit nu ongeveer een ander half jaar op de sportschool.
Eerst ging ik altijd 3/4 x per week trainen, uurtje kracht training en half uur cardio, maar omdat me huid nogal gevoelig is voor " uitzetten " ? krijg ik al snel striae.
Ik heb dus een week of 5 geleden besloten 2 x per week naar de sport school te gaan en 2 soms 3 x per week te gaan hardlopen maar dan lekker buiten.
Ik hoef dus ook in principe niet nog breder te worden ben er zo wel tevreden mee ( biceps omtrek 37.5 cm), maar ik wil wel graag een laag vet percentage krijgen.
Ik merk wel dat me buik strakker wordt, de " love handels" zullen waars wel als laatste worden aangeroepen ?
Ik ben 1 meter 86 en weeg rond de 90 kilo.
Hoewel ik merk dat me ver percentage omlaag gaat blijf ik op de 90 kilo hangen, zal wel door de aanmaak van spieren komen?
maargoed, mijn doel is over 6 maanden een laag vetpercentage te hebben en rond de 80 kilo te wegen ? is dit haalbaar zonder een al te zwaar dieet ?
Mijn vraag aan jullie is dus, ben ik zo goed bezig of zijn er verbeter punten ?
Ik hou me zelf niet aan een strikt dieet ofso maar eet, denk ik? wel gezond?
Maandag : hardlopen 30 min, 5 min rustig lopen en dan 10/20 min hardlopen. (Ik werk nog aan me conditie
)
Dinsdag : sportschool, Borst,triceps en buik.
Woensdag : Zelfde als maandag.
donderdag : sportschool, biceps, rug en buik.
vrijdag : soms hardlopen of sportschool, schouders en buik.
Me eet patroon.
Rond half 8 magere yoghurt met muesli.
10 uur 1 bruine boterham met bliksult (worst) + energy drink
12 uur 2 bruine boterhammen met kaas/kip/kalkoen + wikki
2 uur 1 bruine boterham + wikki
Avond eten, veel groenten of sla en voornamelijk eet ik i.p.v. aardappels, nasi gemaakt van verse groenten een nasi pakje en zilver vlies rijst.
rond 8 uur magere yoghurt met muesli soms nog een energy drink.
rond 9 uur een appel of een kiwi
Ik snoep eigenlijk bijna nooit tussendoor.
Drinkt op dat na alleen maar water verder.
Ik ben benieuwd naar de reacties
bedankt iig!
Ik vroeg me af of ik op deze wijze goed bezig ben of niet en of jullie misschien nog wat tips/opmerkingen hebben.
Ik zit nu ongeveer een ander half jaar op de sportschool.
Eerst ging ik altijd 3/4 x per week trainen, uurtje kracht training en half uur cardio, maar omdat me huid nogal gevoelig is voor " uitzetten " ? krijg ik al snel striae.
Ik heb dus een week of 5 geleden besloten 2 x per week naar de sport school te gaan en 2 soms 3 x per week te gaan hardlopen maar dan lekker buiten.
Ik hoef dus ook in principe niet nog breder te worden ben er zo wel tevreden mee ( biceps omtrek 37.5 cm), maar ik wil wel graag een laag vet percentage krijgen.
Ik merk wel dat me buik strakker wordt, de " love handels" zullen waars wel als laatste worden aangeroepen ?

Ik ben 1 meter 86 en weeg rond de 90 kilo.
Hoewel ik merk dat me ver percentage omlaag gaat blijf ik op de 90 kilo hangen, zal wel door de aanmaak van spieren komen?

maargoed, mijn doel is over 6 maanden een laag vetpercentage te hebben en rond de 80 kilo te wegen ? is dit haalbaar zonder een al te zwaar dieet ?
Mijn vraag aan jullie is dus, ben ik zo goed bezig of zijn er verbeter punten ?
Ik hou me zelf niet aan een strikt dieet ofso maar eet, denk ik? wel gezond?
Maandag : hardlopen 30 min, 5 min rustig lopen en dan 10/20 min hardlopen. (Ik werk nog aan me conditie
)Dinsdag : sportschool, Borst,triceps en buik.
Woensdag : Zelfde als maandag.
donderdag : sportschool, biceps, rug en buik.
vrijdag : soms hardlopen of sportschool, schouders en buik.
Me eet patroon.
Rond half 8 magere yoghurt met muesli.
10 uur 1 bruine boterham met bliksult (worst) + energy drink
12 uur 2 bruine boterhammen met kaas/kip/kalkoen + wikki

2 uur 1 bruine boterham + wikki

Avond eten, veel groenten of sla en voornamelijk eet ik i.p.v. aardappels, nasi gemaakt van verse groenten een nasi pakje en zilver vlies rijst.
rond 8 uur magere yoghurt met muesli soms nog een energy drink.
rond 9 uur een appel of een kiwi
Ik snoep eigenlijk bijna nooit tussendoor.
Drinkt op dat na alleen maar water verder.
Ik ben benieuwd naar de reacties

bedankt iig!
Laatst bewerkt:

haha.