AndroidHealthClinic

Golden Gear Primo en nolvadex+ Anavar van EPL

BigFil

Dutch Bodybuilder
Waardering
29
Lengte
1m80
Massa
96kg
Iemand ervaring mee? Echt of nep?

EPL nolvadex + batch 1443, expire 2013
EPL Anavar batch 1189, expire 2013
Golden Gear Primo = Lot 096-n66

golden g.jpg

doosjes.jpg

Is helemaal in orde. Vials wel rechtop bewaren, anders gaan de solvents vreten aan het rubber.

• Topic Starter Topic Starter
Nog iemand die het kan bevestigen? Goed spul?

Good 2 go. Beide zien eruit zoals ik ze ken en ben ook nog geen fakes van ze tegengekomen.

• Topic Starter Topic Starter
allebei bedank! Nu nog wat hgh en test en we vliegen erin :)

Is helemaal in orde. Vials wel rechtop bewaren, anders gaan de solvents vreten aan het rubber.

t*ring, dit is best een goede tip hey, weet je dat ik daar nou nooit op gelet heb!?
Wel altijd rekening bij gehouden met het pre-loaden van spuiten ivm de rubberen stop, maar nooit aan gedacht bij de vials zelf hahaha.
thnx bro

hallo even voorstellen melvyn

even een vraagje heb ook de gear primo van gg en winny van epl

nu is de primo alleen niet dik en stroperig wel olie achtig maar niet dik is gewoon vloeibaar
heeft dit iets te zeggen heb horen zeggen dat het normaal echt dik hoort te zijn wat zijn jullie ervaringen met primo van gg overal gewoon vloeibaar of moet die dikker zijn bvd groetjes

hallo even voorstellen melvyn

even een vraagje heb ook de gear primo van gg en winny van epl

nu is de primo alleen niet dik en stroperig wel olie achtig maar niet dik is gewoon vloeibaar
heeft dit iets te zeggen heb horen zeggen dat het normaal echt dik hoort te zijn wat zijn jullie ervaringen met primo van gg overal gewoon vloeibaar of moet die dikker zijn bvd groetjes

De olie hoort zover ik weet bij geen ekele injecteerbare steriode stroperig te zijn.

Terug
Naar boven