XXL Nutrition

Anavar Oxandrolone EPL

Pelikan

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Beste forumleden,

Ik lees al een aantal maanden mee op het forum omdat het gewoon interessant is.

Na 6 jaar trainen, wilde ik toch een milde steroide proberen en dan als liefste een steroide die veilig is.
Ik ben zelf nu 23 jaar oud 80kg en 175cm lang op ongeveer 12-13% vet.
Op internet heb ik Anavar - Oxandrolone besteld ( 1 potje ) om te kijken of het legit is.

Nu heb ik mijn Anavar van EPL binnen gekregen, maar heb ik het idee dat het fake is. De pillen vallen zodra je ze in je mond stopt snel uitelkaar. Ook zit er geen enkele smaak aan, terwijl je dit wel zou verwachten bij een chemisch middel zo als dit. Het is eigenlijk net als een kalk tablet zonder smaak.
Verder is het mij opgevallen dat er meerdere Anavar potjes op internet staan met het zelfde batch nummer als ik zelf ook heb. Ik heb het verder 2 uur geleden ingenomen en voel helemaal niks aan libido verhoging of wat dan ook.
Batchnumber : 1189
Expired : feb 2015

Nu is de vraag is het echt? Of zit ik hier gewoon calcium dingen in te slikken
Graag jullie mening.

IMG_1957.jpg

IMG_1956.jpg

IMG_1955.jpg

Oke stoere jongen. Je hebt helemaal gelijk. Kheb ze toch al weggegeven aan iemand die het niet erg vind om op te blazen. Hij is inmiddels lomp aangekomen en net een ballon. Ook een klein gyno probleempje.. maar dat krijg je tegenwoordig volgens de "echte kenners" van deze kwaliteits anavar.. of zelfs winstrol of methyl.. is goed man. Goede info. Er zot niks in of meuk als oxy winstrol of zelfs methyl.. dat is dus dr conclusie..

Ik zit hier voor de 2e keer aan eerste keer op 40mg 8 weken(eerste kuur was overigens top)en nu op 60mg in mn 4e week.
Ik wordt hier kalmpjes aan toch wel een beetje harder van zonder opgeblazen hoofd.
Seems legit.

Ik heb voor een onderzoek een tijd in Amerika gezeten en daar kon men mij aantoonbaar laten zien dat de stof Oxandrolone alleen nog in --> 1 <--- kliniek word gefabriceerd in Mexico Rosirita Area. De Tabs zijn 20MG per stuk in een verpakking van 10 op een strip en totaal 5 strippen in een pakje. Kosten waren 910 Dollar per doosje. Ik wil echt niemand tegen de haren in strijken en heb zelf de afgelopen jaren diverse Oral kuren genomen maar als je een klein beetje kunt rekenen en realistisch bent dan snap je dat je geen 1000MG Oxy koopt voor 40-50 euro als het af fabriek normaal meer als 1000 euro kost.

Nou, laat ons dat eens aantoonbaar zien. :) :)

Ik heb voor een onderzoek een tijd in Amerika gezeten en daar kon men mij aantoonbaar laten zien dat de stof Oxandrolone alleen nog in --> 1 <--- kliniek word gefabriceerd in Mexico Rosirita Area. De Tabs zijn 20MG per stuk in een verpakking van 10 op een strip en totaal 5 strippen in een pakje. Kosten waren 910 Dollar per doosje. Ik wil echt niemand tegen de haren in strijken en heb zelf de afgelopen jaren diverse Oral kuren genomen maar als je een klein beetje kunt rekenen en realistisch bent dan snap je dat je geen 1000MG Oxy koopt voor 40-50 euro als het af fabriek normaal meer als 1000 euro kost.

Het schijnt inderdaad erg duur te zijn maar 910dollar per doosje is wel erg veel.. Ik moet wel zeggen dat ik pas dit filmpje heb gezien op youtube met een in interessant verhaal over anavar..

Meestal is anavar die je krijgt gewoon winstrol. En waarom anavar is rete duur dus zo moeilijk is het niet te bedenken zelfde als met hgh dat is rete duur en word niet geleverd in 100iu verpakkingen als je hg pakt. Die Chinese spullen wel allemaal hetzelfde 100iu shit. Vergeleken nordisimplex pennen stellen ze geen van alle wat voor zelfs Hyge niet. Anavar hetzelfde wil je goede dan betaal je meer dan een paar 10tjes

Nou ja het heeft er dus mee te maken dat er maar 1 lab het spul maakt en waarschijnlijk het octrooi heeft.

Ik ging toch wel aardig goed qua kracht op anavar van het merk dat ik gebruik hoor.
En tis sowieso geen winstrol want van 10mg winstrol krijg ik al paniek/stress aanvallen en ik zat op 80mg anavar dus dan weet ik wel zeker dat er geen winstrol in zit.

Heb zelf nu ook anavar van GS (2e week) en dat gaat ook goed.. Ik hou geen vocht vast en kracht toename is ook goed... Vraag me af wat er dan in zou zitten..?

Heb zelf nu ook anavar van GS (2e week) en dat gaat ook goed.. Ik hou geen vocht vast en kracht toename is ook goed... Vraag me af wat er dan in zou zitten..?

Denk gewoon anavar. Geloof die verhalen niet dat er in de ug's winny zit ipv anavar. Ja grondstof van anavar is duurder maar dat is de aanschaf van een potje anavar ook tov winny. Bedoel er mee te zeggen dat de ug's geen aanleiding hebben om er mee te rommelen.

Nou ja het heeft er dus mee te maken dat er maar 1 lab het spul maakt en waarschijnlijk het octrooi heeft.
Pfizer had het octrooi en dat octrooi is echt al tientallen jaren verlopen. Dacht je echt dat oxandrolon een recente ontdekking oid. was? En daarnaast nemen UGLs het uiteraard niet zo nauw met octrooien.

Ik meen me ook te herinneren dat ik een lab test heb gezien van GS en dat er toch echt Anavar in zat.. En nog goed gedoseerd ook..

Denk gewoon anavar. Geloof die verhalen niet dat er in de ug's winny zit ipv anavar. Ja grondstof van anavar is duurder maar dat is de aanschaf van een potje anavar ook tov winny. Bedoel er mee te zeggen dat de ug's geen aanleiding hebben om er mee te rommelen.

+1

En qua inkoop is anavar nog steeds zo;n 50% duurder dan winstrol, dus ze hoeven absoluut niet te bezuinigen op de grondstof.

Terug
Naar boven