AndroidHealthClinic

Anavar Oxandrolone EPL

Pelikan

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Beste forumleden,

Ik lees al een aantal maanden mee op het forum omdat het gewoon interessant is.

Na 6 jaar trainen, wilde ik toch een milde steroide proberen en dan als liefste een steroide die veilig is.
Ik ben zelf nu 23 jaar oud 80kg en 175cm lang op ongeveer 12-13% vet.
Op internet heb ik Anavar - Oxandrolone besteld ( 1 potje ) om te kijken of het legit is.

Nu heb ik mijn Anavar van EPL binnen gekregen, maar heb ik het idee dat het fake is. De pillen vallen zodra je ze in je mond stopt snel uitelkaar. Ook zit er geen enkele smaak aan, terwijl je dit wel zou verwachten bij een chemisch middel zo als dit. Het is eigenlijk net als een kalk tablet zonder smaak.
Verder is het mij opgevallen dat er meerdere Anavar potjes op internet staan met het zelfde batch nummer als ik zelf ook heb. Ik heb het verder 2 uur geleden ingenomen en voel helemaal niks aan libido verhoging of wat dan ook.
Batchnumber : 1189
Expired : feb 2015

Nu is de vraag is het echt? Of zit ik hier gewoon calcium dingen in te slikken
Graag jullie mening.

IMG_1957.jpg

IMG_1956.jpg

IMG_1955.jpg

Bedankt voor de reacties, na 2-3 dagen heb ik het idee nog steeds niks te merken. Ik weet gewoon niet goed wat ik kan verwachten. Ik had verwacht dat als je zo iets inneemt je het ook gelijk voelt, maar dat komt misschien ook omdat ik ervaring heb met andere middelen ( alleen maar uit geprobeerd )

anavar heeft zijn tijd nodig. duurt zeker 2 weken voordat je iets gaat waarnemen wat kracht betreft

• Topic Starter Topic Starter
We zullen afwachten!

ja ik heb de coke verruild voor insuline :) kijken wat dat me gaat brengen.

Beste forumleden,

Ik lees al een aantal maanden mee op het forum omdat het gewoon interessant is.

Na 6 jaar trainen, wilde ik toch een milde steroide proberen en dan als liefste een steroide die veilig is.
Ik ben zelf nu 23 jaar oud 80kg en 175cm lang op ongeveer 12-13% vet.
Op internet heb ik Anavar - Oxandrolone besteld ( 1 potje ) om te kijken of het legit is.

Nu heb ik mijn Anavar van EPL binnen gekregen, maar heb ik het idee dat het fake is. De pillen vallen zodra je ze in je mond stopt snel uitelkaar. Ook zit er geen enkele smaak aan, terwijl je dit wel zou verwachten bij een chemisch middel zo als dit. Het is eigenlijk net als een kalk tablet zonder smaak.
Verder is het mij opgevallen dat er meerdere Anavar potjes op internet staan met het zelfde batch nummer als ik zelf ook heb. Ik heb het verder 2 uur geleden ingenomen en voel helemaal niks aan libido verhoging of wat dan ook.
Batchnumber : 1189
Expired : feb 2015

Nu is de vraag is het echt? Of zit ik hier gewoon calcium dingen in te slikken
Graag jullie mening.

Hoe gaat het nu?

Binnen 2 uur iets merken.. Was het maar waar... Het zal zeker 2 weken duren en dan merk je alleen maar dat je meer kracht heb.

De pillen van EPL zijn allemaal broos.. Klote dingen zin het wat dat aangaat..

Het zal best echt EPL zijn maar de vraag is alleen of EPL er echt Anavar in heeft gedaan en geen winstrol.

Deze dingen zijn zo oxy als maar kan. Ik zie het aan de oxandrolone opdruk. deze is van andere kwaliteit dan bijv de tbol of nolvadex van EPL.

Heb zelfde batch hier liggen met zelfde oxandrolone opdruk. in 5 dagen tijd blaas je op als michelin mannetje en krijg je roidrage.. OXYMETHOLONE!

Je ziet aan de opdruk dat dit geen anavar is maar oxy??

Ik ken ook wat jongens die dit gebruiken en ze gaan er allemaal goed op....worden echt geen michelin mannetje.
Lijkt me ook heel sterk dat EPL er oxy in gaat doen...als ze het zouden faken deden/doen ze er wel winstrol in.

er staat duidelijk Oxandrolone op. maar in andere kwaliteit letters dan de tbol of nolvadex die ik van EPL heb liggen.

Had 2 potjes, heb 1 potje aan een maatje van me gegeven nadat ik zelf de volgende sides kreeg binnen 4-5 dagen:
Agressie, 3-4kg gewichtstoenname (vocht dus) balonkop, enorme dorst, grote krachttoenname en nog beginnende gyno verschijnselen. dat is geen winstrol.. geen tbol, zelfs te heftig voor dbol..

Ik heb het in het andere topic ook al aangegeven. Dealers zullen hun melkkoe EPL verdedigen. Net als GG is EPL op zn retour.. we weten het allemaal maar er wordt nog teveel aan verdiend.

Ik trek me nu ook terug uit dit topic. Heb er meer over gezegd dan ik wilde zeggen.

Nolvadex van EPL deed ook geen ruk tegen beginnende gyno terwijl nolva van MG dat wel deed.. nuff said..

Mods haal maar weg als ik in overtreding met de regels ben.

Ik heb dit merk de rug toegekeerd op hun Tbol na want die werkt goed..

^^ I agree. Heb nolva, winstrol en anavar van epl gehad dit jaar.. alleen de TBOL deed goed zijn werk en dan bedoel ik ook ECHT goed. maar de andere 2 deden of niks of het verkeerde.

Gewoon een ervaring. Mensen mogen er verder mee doen wat ze willen. Daar is deze sectie voor.

Bij de vraag echt of nep zeg ik volmondig nep. Ik zou het nooit meer nemen.

Je ziet aan de opdruk dat dit geen anavar is maar oxy??

Ik ken ook wat jongens die dit gebruiken en ze gaan er allemaal goed op....worden echt geen michelin mannetje.
Lijkt me ook heel sterk dat EPL er oxy in gaat doen...als ze het zouden faken deden/doen ze er wel winstrol in.
Nee ik neem ze nu ook een paar weken,het is geen oxy.
Voel wel iets van hardheid,wel minder dan de vorige keer toen ik het nam,maar toen zat ik ook niet al een tijdje aan de test ernaast.

Deze dingen zijn zo oxy als maar kan. Ik zie het aan de oxandrolone opdruk. deze is van andere kwaliteit dan bijv de tbol of nolvadex van EPL.

Heb zelfde batch hier liggen met zelfde oxandrolone opdruk. in 5 dagen tijd blaas je op als michelin mannetje en krijg je roidrage.. OXYMETHOLONE!

He Sherlock, ze zullen er eerder Winny instoppen dan wel in erge gevallen Methyltest; Oxy is toch veels te duur. Die enanthaat tast je hersens aan...

---------- Post toegevoegd 22 July 2013 om 22:39 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/generic-supplements-trenbolone-enanthate-erg-licht-343717/ :cool:

he sherlock, ze zullen er eerder winny instoppen dan wel in erge gevallen methyltest; oxy is toch veels te duur. Die enanthaat tast je hersens aan...

---------- post toegevoegd 22 july 2013 om 22:39 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/generic-supplements-trenbolone-enanthate-erg-licht-343717/ :cool:

:d

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 10:23 ----------

He Sherlock, ze zullen er eerder Winny instoppen dan wel in erge gevallen Methyltest; Oxy is toch veels te duur. Die enanthaat tast je hersens aan...

---------- Post toegevoegd 22 July 2013 om 22:39 ----------

:p

Oke stoere jongen. Je hebt helemaal gelijk. Kheb ze toch al weggegeven aan iemand die het niet erg vind om op te blazen. Hij is inmiddels lomp aangekomen en net een ballon. Ook een klein gyno probleempje.. maar dat krijg je tegenwoordig volgens de "echte kenners" van deze kwaliteits anavar.. of zelfs winstrol of methyl.. is goed man. Goede info. Er zot niks in of meuk als oxy winstrol of zelfs methyl.. dat is dus dr conclusie..

• Topic Starter Topic Starter
Na het genomen te hebben, vind ik het echte rotzooi, ben er totaal niet tevreden over.

Hoeveel heb je geslikt dan voor hoe lang?

Terug
Naar boven