AndroidHealthClinic

Golden Gear

boledolone

hoi ik neem 750 per week en neem er sus bij
groei lekker hard
zit in week zeven en weeg 112 en 15 procent

lekker knallen

Woeiii!!! Vandaag m'n Golden Gear Bold binnen gekregen met GG Sust...nog 5 nachtjes slapen....

Ik heb vernomen van mijn dealer dat de testo's van GG slecht zijn en de rest allemaal redelijk goed,tot goed.
Het is wel zo dat hij originele testo's heeft uit pakistan en deze misschien liever verkoopt.
De spullen die ik heb gebruikt van GG vond ik top,in het verleden wel eens wat van GS gepakt en daar was ik niet zo tevreden over.
Zit me net te bedenken dat hij ook originele deca's heeft en toch GG aanraad.

Het is gewoon vervelend dat je eerst iets moet laten testen wil je het zeker weten.

Aangezien GG onlangs nog met een mooie labtest is gekomen van de Test E. lijkt me dit een beetje onzin en zou het mischien wel kunnen zijn dat hij indd van zijn andere testos af wil.

Als je de searchknop even gebruikt dan vind je de labtest wel hier op het board.:)

P.S ik zou niet zoveel topickkicken

GG is pure ownage

Ik heb zowel oude als nieuwe batch van GG test enanthate gehad in dezse 15weken en ik heb er veel plezier mee. Wel is het zo dat de oude batch meer pijn deed na injecteren, de nieuwe batch heeft dat niet.

Ik heb net mijn portie erin zitten...
heb 12weken 500mg test-e EW van GG
en 75mg tren-a EOD... week 10-14 winny van EPL...
Heb 12kg gepakt!!! dus kom niet af dat GG niet deugd, ik ben tevreden! :fu:

zijlstra zei:
Dit is trouwens mijn eetschame:)

4.30 eiwit shake
8.00 5 boterhammen met honing (kolhy laden)
12.00 1 bol tonijn (op werk heb ik niet echt veel keus)
15.00 1 bol tonijn
18.00 kip met rijst
21.00 kip met 2 boterhammen honing
23.00 kwark

wayyyyyyy te weinig eten

Erwin10 zei:
Ik heb vernomen van mijn dealer dat de testo's van GG slecht zijn en de rest allemaal redelijk goed,tot goed.
Het is wel zo dat hij originele testo's heeft uit pakistan en deze misschien liever verkoopt.
De spullen die ik heb gebruikt van GG vond ik top,in het verleden wel eens wat van GS gepakt en daar was ik niet zo tevreden over.
Zit me net te bedenken dat hij ook originele deca's heeft en toch GG aanraad.

Het is gewoon vervelend dat je eerst iets moet laten testen wil je het zeker weten.

:rolleyes: ??? de laatste 2 test die ik gezien heb waren op 275mg/ml en 258mg/ml dus top!

Ik zat eerst aan iraanse nu aan GG en voel ik me beter op..

Ik doe momenteel Test e, Bold en Tren e van GG.
Ik zal je zeggen opa heeft eerder last van teveel effect dan te weinig.
De Tren e heeft afgelopen week voor enkele beschamende momenten van roidrage gezorgd die z'n weerga niet kenden. Ik dacht er een aantal dagen over om ermee te stoppen want het werd te gek.

Denk dus 3 keer na eer je the real deal gaat gebruiken!
Je bent gewaarschuwd! :roflol:

DBC01 zei:
Ik doe momenteel Test e, Bold en trenbolone e van GG.
Ik zal je zeggen opa heeft eerder last van teveel effect dan te weinig.
De trenbolone e heeft afgelopen week voor enkele beschamende momenten van roidrage gezorgd die z'n weerga niet kenden. Ik dacht er een aantal dagen over om ermee te stoppen want het werd te gek.

Denk dus 3 keer na eer je the real deal gaat gebruiken!
Je bent gewaarschuwd! :roflol:
schiet eens op met die update op je site...altijd leuk om die momenten te lezen... ;)

Heb het zelf ook al aantal keer meegemaakt die rage, is gelukkig wel zo dat ik me alleen van binnen opvreet verder niet echt laat blijken..

Terug
Naar boven