Fitness Seller

Golden Gear

• Topic Starter Topic Starter
ik heb nu het volgende probleem,
ironisch genoeg werkt dat spul van gg boldenone zo goed (hongergevoel) dat ik de volgende probleem heb.
Ik kan werkelijk niet stoppen met eten ik heb echt constant honger, en ook gedurende de nacht.
Ik heb eq gekozen omdat het minder aromatiseert dan andere as, maar nu krijg ik een pens van al dat eten.
Moet ik mijn hongergedrag gewoon negeren, help!

zijlstra zei:
ironisch genoeg werkt dat spul van gg boldenone zo goed (hongergevoel) dat ik de volgende probleem heb.
Ik kan werkelijk niet stoppen met eten ik heb echt constant honger, en ook gedurende de nacht.
Ik heb eq gekozen omdat het minder aromatiseert dan andere as, maar nu krijg ik een pens van al dat eten.
hahaah...ja lache is dat, had ik ook destijds met eq...meridia(sibutramine) brengt hongergevoel naar beneden..

klaas zei:
hahaah...ja lache is dat, had ik ook destijds met eq...meridia(sibutramine) brengt hongergevoel naar beneden..

wtf wie neemt er nu tijdens een bulkingcycle iets om de eetlust te
remmen. ??? ??? ??? :spaz:

Als je honger hebt, EET! (clean)

als je hebt gegeten (clean) en je krijgt weer honger, dan vindt ik niet dat je spier maar vet aankomt, als je de hele dag door eet.
Chapeloere het is echt niet normaal hoeveel ik naar binnen werk.

zijlstra zei:

Eerst had je het probleem dat de Bold waarschijnlijk niet werkte, toen zei opa nog 'heb geduld' (de meeste mensen hebben zelfs geen geduld met AAS) en nu is het probleem dat het te goed werkt :roflol:

Het is ook nooit goed hè! :D

Ik werkte altijd 2500kcals naar binnen alleen al voor het slapen gaan met Bold in m'n fl**ker dus niet zeuren!

DBC01 zei:
Eerst had je het probleem dat de Bold waarschijnlijk niet werkte, toen zei opa nog 'heb geduld' (de meeste mensen hebben zelfs geen geduld met AAS) en nu is het probleem dat het te goed werkt :roflol:

Ik werkte altijd 2500kcals naar binnen alleen al voor het slapen gaan met Bold in m'n fl**ker dus niet zeuren!

inderdaad ik was ongeduldig een beetje stom van me, maar 2500cal naar binnen werken voordat je slaapt:eek: , zegt je lichaam niet bij jou dat wat niet gebruikt word qua voeding Hup naar je pens?

DBC01 zei:

:rolleyes:

Geloof je zeker niet hè schatje? :D
Toch gaat het deze keer weer gebeuren, over een week of 4 als het inslaat. Ik had er al over gepost in het toenmalige log (2 jaar geleden) en de kcals netjes geteld. Bold rulez voor degenen die het weten te gebruiken.

HAHA Het ergste is dat ik je wel geloof, maar dat het ook te zien is idd! Gaat natuurlijk nergens over en dan vindt je het gek dat je dadelijk weer als een varkentje rondloopt! En begin nou niet over dingen weten te gebruiken, want wat jij doet kan je alleen doen icm dingen die jij niet gebruikt en dan nog...!

Heel duidelijk...:rolleyes:

Ik heb nooit als een varkentje rondgelopen godzijdank, of het moet mn deejaytijd zijn geweest, ecto met een buije van de vodka.....;)

Mr. B.I.G. zei:
HAHA Het ergste is dat ik je wel geloof, maar dat het ook te zien is idd! Gaat natuurlijk nergens over en dan vindt je het gek dat je dadelijk weer als een varkentje rondloopt! En begin nou niet over dingen weten te gebruiken, want wat jij doet kan je alleen doen icm dingen die jij niet gebruikt en dan nog...!

ja inderdaad, het lijkt me niet dat iedereen dit moet doen, 2500 kcal voor t slapen eten.
Of je moet zoals dbc01 goed aan de HGH zitten;)

Ik zat toen niet aan de HGH :roflol: Was 2 jaar geleden.

2500 cals voor het slapen gaan?
Woow das voor mij heel lang geleden.
Tegenwoordig net aan de 3000 per dag :)

hoezo 3000 per dag?

De reden staat onder zijn naam.
Cutting :D
Gaat trouwens netjes zo te zien.

2500 voor het slapen gaan...wtf eet je dan allemaal? Dan nog denk ik dat het zinloos is om zoveel te eten voor je gaat slapen. Wat gebeurd er met die 2500kcal als je slaapt? Goedzo, een deel wordt door de spieren opgenomen, en de rest dan??:rolleyes:

ik ben trouwens bijna door me bold heen, voor mij in ieder geval geen bold meer.
Reden: resultaten vallen erg tegen!, met in verhouding (ja, inderdaad) test!
dat was mij bevinding,

groetjes ;)

zijlstra zei:
ik ben trouwens bijna door me bold heen, voor mij in ieder geval geen bold meer.
Reden: resultaten vallen erg tegen!, met in verhouding (ja, inderdaad) test!
dat was mij bevinding,

groetjes ;)

hoeveel weken ben je nu aan de bold..en heb je na een aantal weken je dieet aangepast? veel mensen vergeten dat ze meer moeten eten naarmate ze zwaarder worden, je hebt immers meer cals. nodig om je gewonnen massa te voeden, en nog te vorderen.

verder is het bekend van bold dat het geen drastische gains geeft, maar nette kwaliteitskilo's...het is dus maar net wat je zoekt in een steroid!

G21 zei:
hoeveel weken ben je nu aan de bold..en heb je na een aantal weken je dieet aangepast? veel mensen vergeten dat ze meer moeten eten naarmate ze zwaarder worden, je hebt immers meer cals. nodig om je gewonnen massa te voeden, en nog te vorderen.

verder is het bekend van bold dat het geen drastische gains geeft, maar nette kwaliteitskilo's...het is dus maar net wat je zoekt in een steroid!

Man ik durf er 1000 euro om te verwedden dat Zijlstra niet correct heeft gehandeld met de Bold. Mijn eerste keren wist ik ook niet wat me overkwam maar om daarmee meteen Bold de rug toe te keren....het blijft een klasse-product.

ik ben 1 kilo aangekomen in de laatste 8 weken, en ik denk niet dat er de komende weken iets drastisch gaat veranderen.
En de winstrol zat er ook bij, dus de bold heeft voor mij alleen voor meer honger gezorgt.

Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het voor de ander super werkt!

Terug
Naar boven