PRWerner
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch heeft Loo gelijk.
De taalfouten zijn soms niet om aan te zien. Maar goed, dat is verder offtopic.

@PRwerner; gebruik de citeerknop. Dan hoef je niet alles over te typen. Als je aan de trenbolone a zit, neem je normaal gesproken 75mg. Dat is gelijk aan ongeveer 300mg trenbolone e. Dus lager zitten heeft weinig zin.
Eigenlijk is het wel grappig. Als iemand aan zijn eerste kuur begint, zegt men dat men er alles uit moet halen en "goed" moet doseren. En als het aan de trenbolone komt, moet men met zo laag mogelijk beginnen omdat het heftig is.
Ik vraag me af wat trenbolone zo anders maakt dan andere middelen. Ervaring heeft mij geleerd dat trenbolone a je heel chagrijnig kan maken. Tren e heeft dat effect niet op mij gehad. Voor de rest is het een 19 nor androgeen, dat betekent dat het zwaar op de axis drukt, net als deca. Voor de rest is het mogelijk dat je er gyno van kunt krijgen, maar dat komt met trenbolone zelden voor.
Ik zou de trenbolone e dus echt niet lager doseren dan 300mg.
Ik heb met jouw stat's 500mg test/400mg trenbolone genomen. Zelfs met een frontload. Dus ik vind wel dat het kan.
Ga lekker knallen met:
wk 1-10 500mg test e
wk 1- 8 400mg trenbolone e
Succes!!
Veel leesplezier Werner...
Mijn logje:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/heerlijke-test-and-trenbolone-traktatie-voor-mezelf-49718/
Als je voorzichtig wilt beginnen, is het natuurlijk altijd goed. Beter iets te laag doseren dan te hoog.
Nogmaals, veel succes en hou ons op de hoogte!
man van hoesten heb ik men buik vol,
doe niks anders voorbije 5dagen lig er van wakker
door ziekte stomme griepen
dat houd me uiteraard neit tegen voor te gaan sporten é,
wel met minder motivatie ma enfin
heb je met trenbolone dan ook slapenloze nachten of slaap je er redelijk goed van?
hey red,
ik eet 5x per dag
ik neem een vb van vadaag
10.00 havermoud met fruit en bruin brood met kipbeleg
13.00 pasta met ligte kaas en vis
whey gainer shake
17.00 kip met groenten en bruin brood
20.00 whey gainer shake
platte kaas met haver
22.00 overschot van pasta en vis
dat is het menu voor vandaag
hey,