XXL Nutrition

Golden gear!!!!

• Topic Starter Topic Starter
wat knap van je loo,
nu een bankje naar voren en een kus van de juf:-)

--------------------------------------------------------------------------------

Ik gebruik op het moment trenbolone enanthaat en test enanthaat van GG. Maar ben nog maar n week bezig dus duurt nog ff voor het goed begint te werken.

hey leviathan

hou me op de hoogte kerel hoe het bij jou verloopt
mvg
werner

@PRwerner; gebruik de citeerknop. Dan hoef je niet alles over te typen. Als je aan de tren a zit, neem je normaal gesproken 75mg. Dat is gelijk aan ongeveer 300mg tren e. Dus lager zitten heeft weinig zin.

Eigenlijk is het wel grappig. Als iemand aan zijn eerste kuur begint, zegt men dat men er alles uit moet halen en "goed" moet doseren. En als het aan de tren komt, moet men met zo laag mogelijk beginnen omdat het heftig is.

Ik vraag me af wat tren zo anders maakt dan andere middelen. Ervaring heeft mij geleerd dat tren a je heel chagrijnig kan maken. Tren e heeft dat effect niet op mij gehad. Voor de rest is het een 19 nor androgeen, dat betekent dat het zwaar op de axis drukt, net als deca. Voor de rest is het mogelijk dat je er gyno van kunt krijgen, maar dat komt met tren zelden voor.

Ik zou de tren e dus echt niet lager doseren dan 300mg.

Ja, eigenlijk moeten we iedereen van hun vooroordeel genezen dat alle BBers dom zijn he.... Dus misschien heeft Loo toch gelijk:)

@PRwerner; gebruik de citeerknop. Dan hoef je niet alles over te typen. Als je aan de trenbolone a zit, neem je normaal gesproken 75mg. Dat is gelijk aan ongeveer 300mg trenbolone e. Dus lager zitten heeft weinig zin.

Eigenlijk is het wel grappig. Als iemand aan zijn eerste kuur begint, zegt men dat men er alles uit moet halen en "goed" moet doseren. En als het aan de trenbolone komt, moet men met zo laag mogelijk beginnen omdat het heftig is.

Ik vraag me af wat trenbolone zo anders maakt dan andere middelen. Ervaring heeft mij geleerd dat trenbolone a je heel chagrijnig kan maken. Tren e heeft dat effect niet op mij gehad. Voor de rest is het een 19 nor androgeen, dat betekent dat het zwaar op de axis drukt, net als deca. Voor de rest is het mogelijk dat je er gyno van kunt krijgen, maar dat komt met trenbolone zelden voor.

Ik zou de trenbolone e dus echt niet lager doseren dan 300mg.

hey suat:
ik ga het nemen in combinatie met testo
en is al 3de kuurtje dan,
groeten

Ik heb met jouw stat's 500mg test/400mg tren genomen. Zelfs met een frontload. Dus ik vind wel dat het kan.

Ga lekker knallen met:

wk 1-10 500mg test e
wk 1- 8 400mg tren e

Succes!!

Ik heb met jouw stat's 500mg test/400mg trenbolone genomen. Zelfs met een frontload. Dus ik vind wel dat het kan.

Ga lekker knallen met:

wk 1-10 500mg test e
wk 1- 8 400mg trenbolone e

Succes!!

hey Suat,

hoeveel ben je angekomen aan massa?
waren er minder leuke bijwerkingen?
ik ga zowieso500 test doen
maar op aanraden van goede vriend Maus
kan ik toch beter eerst eens met200 proberen,
mvg
werner

Suat is ook een van de weinige die niet kinderachtig doet over doseringen en wel zn kop erbij houd.

400mg is een optie, maar je kan op 200mg al behoorlijk hard gaan, dus adviseer ik je niet meer dan 200mg op dit moment.

Hoest van de tren:D !!!

Heel veel en lange hoest aanvallen. Wat ik ervan gelezen heb trekken ze van zelf weer weg. Maar ik heb hier geen ervaring mee maar zijn zat memebers die het fenomeen kennen...

Smerig hoestje die een minuut of 4 aanhoud.
Tussen het blaffen door een beetje water drinken helpt wel iets.

man van hoesten heb ik men buik vol,
doe niks anders voorbije 5dagen lig er van wakker
door ziekte stomme griepen
dat houd me uiteraard neit tegen voor te gaan sporten é,
wel met minder motivatie ma enfin

heb je met tren dan ook slapenloze nachten of slaap je er redelijk goed van?

man van hoesten heb ik men buik vol,
doe niks anders voorbije 5dagen lig er van wakker
door ziekte stomme griepen
dat houd me uiteraard neit tegen voor te gaan sporten é,
wel met minder motivatie ma enfin

heb je met trenbolone dan ook slapenloze nachten of slaap je er redelijk goed van?

Bij effecten verschillen altijd heel veel per persoon, sommigen hebben er last van anderen niet.

idd, dat is waar

ochja het hoort erbij é
we zijn geen watjes!
No Pain No Gain

hey red,

ik eet 5x per dag
ik neem een vb van vadaag

10.00 havermoud met fruit en bruin brood met kipbeleg

13.00 pasta met ligte kaas en vis
whey gainer shake

17.00 kip met groenten en bruin brood

20.00 whey gainer shake
platte kaas met haver

22.00 overschot van pasta en vis

dat is het menu voor vandaag

Doe in godsnaam wat aan dat dieetje van je, want dat raakt kant nog wal.
De gemiddelde nederlander eet nog meer.
En **** die weight gainer, weg ermee. Stel een goed eetschema op, en ga daarna eens aan kuren denken, dit is gewoon weggegooid geld en totaal nutteloos.
Zie het niet als kritiek, maar als tip. Succes kerel.

da was een eetschema van een dag dat ik ziek was,

bedankt voor je advies

Terug
Naar boven