Fitness Seller

Got 99 problems but a b*ch aint one

Succes Roxy!! :D

succes kerel.

misschien is het verstandig om met een hartslagmeter te lopen, zo kun je nauwkeurig je intensiteit bepalen en "loop je jezelf niet stuk".
Probeer een minimum van 30 min lopen aan te houden met een intensiteit van +- 150-160 hartslagen per minuut, daaronder heeft het imo te weinig effect op vetverbranding.

succes kerel.

misschien is het verstandig om met een hartslagmeter te lopen, zo kun je nauwkeurig je intensiteit bepalen en "loop je jezelf niet stuk".
Probeer een minimum van 30 min lopen aan te houden met een intensiteit van +- 150-160 hartslagen per minuut, daaronder heeft het imo te weinig effect op vetverbranding.

heb ik dus ook al gemerkt ...

Ik trainde tegen 75% MHR (dus een 145 bpm) maar dat deed eigenlijk bitter weinig.
Sinds kort heb ik de intesiteit opgeschroefd naar een 155 bpm en verlies ik mijn overtollige kilo'tjes 'vlotjes'

• Topic Starter Topic Starter
thx yall ;) de eerste weken zal het ff wennen zijn, maar heb al zo'n hartslagmeter in bezit, dus dat komt al goed, goed weekend iedereen :wave:

hehe ga je voor de ripped look, persian beast?, maar dat van de sigaretten en de pinten ga je me niet wijs maken bro, :roflol:
we zullen binnen enkele maanden nog eens in gent wijven, natte broekjes bezorgen met je nieuwe fysiek.

its a date ;)

eigenlijk wel zin om hem te gaan kijken maar benchtraining vanavond, laat weten hoe hij was wil je? :)

kun je die van kwart voor vijf ook niet meepikke ?

roxxe zou graag bikerbabe oppikke :ds:

:o vandaag eindelijk es de moed opgepakt om te gaan joggen (na de film run fatboy run :p)
nog steeds last van m'n borst (longen of zo?) maar voor de rest liep het als een fluitje, lekker langs de vub en het station van etterbeek gelopen in een halfuurtje

wat spuitwater, druiven & een peer als postworkoutmeal :p

morgen opnieuw :thumbup:

Nice ! Leuke omgeving ook daaro ...

succes kerel. Ga je log volgen.

Ben je al afgevallen trouwens?

Ik zie je logje maar net, sucses ermee man!

Roxxe's getting lean and mean baby :cool:

waar blijven je trainingen roxxe!!!!!

Goddamned Roxxe :mad:

Ben benieuwt:D..

zit precies vaart achter roxxe :roflol:

Komop dude herpak je!

Netjes Roxxe, beetje lean zijn is beter voor je! :thumbs:

Terug
Naar boven