Fitness Seller

Gothics en Altos

Status
Niet open voor verdere reacties.

KRZA

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Wie heeft er ook zo’n hekel aan Altos en Gothics?

Ze proberen er zo dood mogelijk uit te zien enzo,
Ze trekken de meest vage kleding aan maar willen niet opvallen.
Ze vinden het dan ook raar als mensen hun daarop beoordelen.

Alle Altos en Gothics zijn potentiële high school moordenaars,
Ik zie ze er echt voor aan om gewoon winkelcentra binnen te lopen
en iedereen dood te schieten.
Het zijn allemaal van die gefrustreerde mensen die door iedereen
uitgekotst worden en vrijwel altijd gegald worden.

En er zijn natuurlijk altijd mensen die het proberen goed te praten
Door te zeggen: Die mensen hebben wel lef zeg!
Geloof me, die mensen hebben geen lef, ze sporen gewoon niet!
Ze zijn hun hele leven al gegald en proberen op deze vage manier
samen te spannen ofzo, echt ik kots op die mensen.
Ik neem die mensen NOOIT serieus en lach ze standaard uit.
VAGE TRIPPERS.

En natuurlijk zijn er mensen die zeggen: ik vind het mooi!
Die mensen kicken zeker ook hun eigen familie begrafenissen,
Want op een begrafenis kunnen ze hun mooiste pakkie aan.

En natuurlijk zijn er mensen die zeggen: Laat die mensen toch in hun waarde,
HA! KRZA en mensen in hun waarde laten!! Hahaha dacht het niet he

Ik zag laatst weer een paar gothics lopen,
1 van die gasten liep een beetje mank,
dat kwam namelijk omdat hij een halve grafsteen aan ze broek had hangen,
die ander had een ketting aan ze broek die zo lang was dat hij constant op
ze bek ging omdat mensen die 5 meter achter hem liepen, steeds per ongeluk
op die honden uitlaatketting stonden.
Weer een ander had in plaats van lippenstift op ze mond, lippenstift op ze nek gesmeerd
zodat het net leek alsof zichzelf had opgehangen.
De laatste spande de kroon, die liep achteruit,
Dat kwam namelijk omdat hij een 200 kilo wegende graftombe meesleepte,
Als hij dan moe was kon hij er weer ff in gaan liggen.

Wie heeft er ook zo’n hekel aan die mindere mensensoort??

:rolleyes: denk aan je hart!

Gaat het ff niet Krza :roflol:

Tja, het is vaak ongewassen tuig. Bij demonstraties en kraakpandontruimingen vernielen ze de hele boel. Van mij mogen ze dit soort mensen echt helemaal total-loss rammen als ze zich weer is niet kunnen gedragen. Zelfde geld voor die lompe treinvernielers (voetbal hooligans)

damn in NL is het toch echt ****ed up hoor blijkbaar :)

in a'pen geen last van lonsdale jeugs, altos, goths, probleemwijkrellen

acidreign zei:
damn in NL is het toch echt ****ed up hoor blijkbaar :)

in a'pen geen last van lonsdale jeugs, altos, goths, probleemwijkrellen

Moet je hier in gezellig in de randstad komen wonen :thumbup:

hahahahaha ja ben het wel met je eens alleen heb ik geen last van ze. maar vertel zondag nog meer van zulke verhalen op de ifbb lol :p

Die verhalen van KRZA zijn altijd zo heerlijk om te lezen!!! :roflol:

het zijn mensen met persoonlijkheidproblemen, het is meestal een bevlieging maak ik me wijs want voor mij zijn gothics geen normale mensen, punt uit.

Niks mis met gothics en alto's

Omdat ze anders zijn dan jij zijn?
Wie ben jij om te zeggen dat ze niet sporen?
Mischien spoort de rest van de wereld gewoon niet en zijn hun normaal.
Het is maar net hoe je ertegen aan kijkt.
Dat jij nou bent opgevoed met de bloementjes en de bijtjes en de zonneschijn, wil niet zeggen dat iedereen daar van houdt, er zijn ook mensen die er een grafhekel aanhebben.
Jij loopt mischien in je trainingsbroek en hun in dr zwarte kloffie, hun vinden dat mooi, net zo goed als jij je trainingsbroek mooi vind.

Je hebt echt vooroordelen die nergens over gaan.

En dan heb ik t over iedereen die ze afkraakt, net alsof julie zo perfect zijn
Op mensen met dit soort vooroordelen KOTS ik nou.

DvO zei:
Niks mis met gothics en alto's

Omdat ze anders zijn dan jij zijn?
Wie ben jij om te zeggen dat ze niet sporen?
Mischien spoort de rest van de wereld gewoon niet en zijn hun normaal.
Het is maar net hoe je ertegen aan kijkt.
Dat jij nou bent opgevoed met de bloementjes en de bijtjes en de zonneschijn, wil niet zeggen dat iedereen daar van houdt, er zijn ook mensen die er een grafhekel aanhebben.
Jij loopt mischien in je trainingsbroek en hun in dr zwarte kloffie, hun vinden dat mooi, net zo goed als jij je trainingsbroek mooi vind.

Je hebt echt vooroordelen die nergens over gaan.

En dan heb ik t over iedereen die ze afkraakt, net alsof julie zo perfect zijn
Op mensen met dit soort vooroordelen KOTS ik nou.
Ik verkeer regelmatig in omgevingen met veel goths. En ik kan je vertellen: als er 1 groep mensen trieste meelopers zijn, dan zijn zij het wel. BrEeZaH-jeugd is er niets bij wat betreft kuddementaliteit. Plus dat ze dan zelf nog eens extra lopen te benadrukken dat ze onderdrukt worden OMDAT ze apart, creatief en intelligent zijn. Alledrie pertinent onwaar. Dit is IMO dit decennium echt de meest extreme uiting van puberale zwakte.

ik heb persoonlijk geen last van ze..

vind ze wel vies, ze stinken..en als ik een dochter of zoon zou hebben, zou hij/zij de deur niet uitgaan in die anti-christ kleding!!! je ziet vaak nog dat het best mooie meisjes zijn..vind het meer zonde dat ze zich zo gedragen..maar vaak zijn dit periodes van een jaar of drie..daarna zien ze vaak zelf ook in dat het flauwekul is!!!

ze zijn meelopers?
so? 99% van de forum leden hier zijn hier meelopers.
Als er wat gezegd wordt knikt iedereen vrolijk ja mee.
Je ken er geen één persoonlijk, je scheert ze allemaal over één kam.
Wat maakt jou beter als hun?
Geen drol dus he

Als mensen iets niet kennen zijn ze er bang van, als ze er bang voor zijn willen ze er van af.
Dat is wat ik hier ruik, angst voor het onbekende.

In het leven heb je nou eenmaal verschillende groepjes.

Je hebt de BrEeZeRs
je hebt de alto`s
je hebt de gothics

Maar je hebt ook de BB-ers. Dat is toch ook een ``lifestyle`` zoals we allemaal hard roepen. Wij vinden het ook niet leuk als iemand slecht spreekt over ons groepje mensen. Als wij niet vies zijn, waarom zouden gothics dat dan wel zijn? Alleen maar omdat ze iets doen wat jou niet aanspreekt? Ieder zn eigen ding toch. Ja oke ze willen niks van anderen weten. Maar jij wilt toch ook niks van hun weten?, komt dat dan ff goed uit. Net als wat DvO zegt: De enige mensen waar ik op kots zijn mensen met zulke vooroordelen.

Amen.

DvO zei:
Ja, heel erg.
so? 99% van de forum leden hier zijn hier meelopers.
Als er wat gezegd wordt knikt iedereen vrolijk ja mee.
Dat is jouw mening. Maar ik zou me er niet aan ergeren als ze zichzelf niet constant zo speciaal zouden noemen.
Je ken er geen één persoonlijk, je scheert ze allemaal over één kam.
ik ken er tientallen persoonlijk.
Wat maakt jou beter als hun?
Die lijst is wel erg lang. Heb je even?
zeker wel, dus.
Als mensen iets niet kennen zijn ze er bang van, als ze er bang voor zijn willen ze er van af.
ik wil af van trieste hypocrisie. Mensen die zich volstrekt onterecht beter (creatiever, bijzonderder) voelen zijn hypocriet. Of gewoon volstrekt achterlijk, natuurlijk. Dat kan het ook zijn.
Dat is wat ik hier ruik, angst voor het onbekende.
meestal juist de muffe stank van goedkope Xenos-wierook.

Mijn sT is het ook zeker niet. Ze zien er ook niet uit en hebben dringend aandacht nodig volgens mij. Feit is wel dat ik er nog nooit last van heb gehad. En dat kan ik niet van sommige andere groeperingen zeggen, maar laat ik daar maar niet verder op ingaan, want dan raak ik off-topic en heb ik nog dikke kans op een ban ook.

dj_phreak zei:

Uit deze antwoorden blijkt wel weer dat je geen enkele argumenten hebt voor je standpunt.

Ik begin hier met een normale discussie, en je reageerd erop als een 12 jarige.

Ik ben zelf ook gothic, en verdedig mezelf.
Wie is hier nou de aparteling?

Héérlijk topic. Had het zelf zo kunnen beginnen.

Lieverds, in opa's tijd waren ze er ook al alleen noemden wij ze anders.

Het Gothic-verhaal komt van de behoefte anders te zijn, tegendraads, anti-consumptie en anti-commercieel. Vaak zijn het meisjes en jongens van tussen de 12-19 jaar met een behoorlijke onzekerheids-crisis die zich zo uit.
De psychologie kent ze al eeuwen.

Ze kleden zich in zwart met liefst rode emblemen en denken écht dat ze anders, aparter, intelligenter en diepzinniger zijn. Sommigen gaan nog een stapje verder door wierook aan te steken, gedichten over dood en eenzaamheid te verkondigen, maar de meesten laten het bij:

-haren niet wassen/-zwart verven van haar
-Emo-core luisteren (van die bandjes met zangeressen in baljurken)
-Veel knuffelen in het openbaar (elke begroeting is een knuffel waard)

Ze delen hun biertjes met 10 anderen, hebben geen cent op zak en leven 'anti-commercieel'. Vaak zijn het ook lelijke eendjes of dikke meisjes die zich erin verdiepen.

Maar nu komt het mooiste: Wereldwijd zijn kledingmerken, schoenenmerken etc ingesprongen op deze hype. Ze denken dat ze niet-commercieel zijn maar hun stroming wordt gevoerd door een enorme commerciel industrie.
De hardcore gitaarbandjes waar ze naar luisteren worden slim gepromoot op zo'n manier dat zij denken dat ze wars van commercie zijn. Héérlijk om naar te kijken en je hebt geen last van ze.

Ik doe altijd een electrische gitaar na als er een paar langslopen in de stad, is erg vermakelijk! :D

Ik ken er ook een paar en dat zijn vreselijk lieve mensen. T gaat weer een beetje terug naar 40-45 nu.

DBC01 zei:
Héérlijk topic. Had het zelf zo kunnen beginnen.

Lieverds, in opa's tijd waren ze er ook al alleen noemden wij ze anders.

Het Gothic-verhaal komt van de behoefte anders te zijn, tegendraads, anti-consumptie en anti-commercieel. Vaak zijn het meisjes en jongens van tussen de 12-19 jaar met een behoorlijke onzekerheids-crisis die zich zo uit.
De psychologie kent ze al eeuwen.

Ze kleden zich in zwart met liefst rode emblemen en denken écht dat ze anders, aparter, intelligenter en diepzinniger zijn. Sommigen gaan nog een stapje verder door wierook aan te steken, gedichten over dood en eenzaamheid te verkondigen, maar de meesten laten het bij:

-haren niet wassen/-zwart verven van haar
-Emo-core luisteren (van die bandjes met zangeressen in baljurken)
-Veel knuffelen in het openbaar (elke begroeting is een knuffel waard)

Ze delen hun biertjes met 10 anderen, hebben geen cent op zak en leven 'anti-commercieel'. Vaak zijn het ook lelijke eendjes of dikke meisjes die zich erin verdiepen.

Maar nu komt het mooiste: Wereldwijd zijn kledingmerken, schoenenmerken etc ingesprongen op deze hype. Ze denken dat ze niet-commercieel zijn maar hun stroming wordt gevoerd door een enorme commerciel industrie.
De hardcore gitaarbandjes waar ze naar luisteren worden slim gepromoot op zo'n manier dat zij denken dat ze wars van commercie zijn. Héérlijk om naar te kijken en je hebt geen last van ze.

Ik doe altijd een electrische gitaar na als er een paar langslopen in de stad, is erg vermakelijk! :D

Bwhahahaha pwned ik zou het niet beter kunnen zeggen :roflol:

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je DBC01 opnieuw punten kan geven.

Ware het niet dat dit verhaaltje ook opgaat voor het merendeel aan wicca's, wiggers gabbers, bodybuilders. Hetzij telkens in een iets andere context.

DBC01 zei:

En als jij uit blikveld verdwenen bent doen zij een stier na en maken injectie-gebaren. Of een aap. Oehoeoheoeh :D

Meccanicc zei:
Mijn sT is het ook zeker niet. Ze zien er ook niet uit en hebben dringend aandacht nodig volgens mij.

Kijk, dat zullen ze dus ook van een huge mofo zeggen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven