DumphuiZ
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

DvO zei:Niks mis met gothics en alto's
Omdat ze anders zijn dan jij zijn?
Wie ben jij om te zeggen dat ze niet sporen?
Mischien spoort de rest van de wereld gewoon niet en zijn hun normaal.
Het is maar net hoe je ertegen aan kijkt.
Dat jij nou bent opgevoed met de bloementjes en de bijtjes en de zonneschijn, wil niet zeggen dat iedereen daar van houdt, er zijn ook mensen die er een grafhekel aanhebben.
Jij loopt mischien in je trainingsbroek en hun in dr zwarte kloffie, hun vinden dat mooi, net zo goed als jij je trainingsbroek mooi vind.
Je hebt echt vooroordelen die nergens over gaan.
En dan heb ik t over iedereen die ze afkraakt, net alsof julie zo perfect zijn
Op mensen met dit soort vooroordelen KOTS ik nou.
DvO zei:In mijn ogen is het gewoon je denkwijze en je leefwijze.
Dood, verderf etc intrigeerd mij.
Ik kleed me niet zwart, ik luister geen hardrock etc.
In mijn ogen is het iets persoonlijks en gooi je het niet in de buitenwereld.
De mensen die op straat lopen in het zwart gekleed en niet gewassen zijn geen Gothics in mijn ogen, dat zijn inderdaad de tere zieletjes met een aandachtssyndroom.
De echte gothics hoor en zie je niet.
Al die wannabee-goths zullen juist zeggen dat JIJ geen goth bent. Want is het niet zo dat goth van gothisch is afgeleid, de droevige zware middeleeuwse sT met allerlei opsmuk etc en dus voor een groot gedeelte een uiterlijke aangelegenheid is?
DBC01 zei:-Topicstarter heeft het over de Gothics en hun rare gewoontes
-DvO zegt dat hij een echte is, en laat zich niet vergelijken met de mainstream-tieners van 16.
Voor mij dus interessant en vraag ik puur uit eerlijke interesse wat het voor hem inhoudt, net als men weleens aan mij vraagt wat BB nou inhoudt in je leven.
.
Brutez zei:Ik ben is een keer op zo'n feesje bij iemand thuis geweest. Mijn toenmalige vriendinnetje had een paar vriendinnetjes die gothic waren. Ik schaamde me kapot als we ze in de stad tegen kwamen, inderdaad een hoop geknuffel. Maar op dat feestje waren ze allemaal vet in een trans van een of ander vaag nummer. Hoop herrie met gitaren enz. Valt mijn oog daar opeens op een cdtje van Mr snoop die ow dubble g. Dus ik zet hun herrie af en zet een relaxte snoop flow op. Nou het huis was te klein. Volgende dag was het uit want ze moest van haar vrienden kiezen tussen mij of het gothic gebeuren![]()

Brutez zei:Ik ben is een keer op zo'n feesje bij iemand thuis geweest. Mijn toenmalige vriendinnetje had een paar vriendinnetjes die gothic waren. Ik schaamde me kapot als we ze in de stad tegen kwamen, inderdaad een hoop geknuffel. Maar op dat feestje waren ze allemaal vet in een trans van een of ander vaag nummer. Hoop herrie met gitaren enz. Valt mijn oog daar opeens op een cdtje van Mr snoop die ow dubble g. Dus ik zet hun herrie af en zet een relaxte snoop flow op. Nou het huis was te klein. Volgende dag was het uit want ze moest van haar vrienden kiezen tussen mij of het gothic gebeuren![]()
Amen.axestream zei:Gelukkig heb je ook nog Amy Lee en die vind ik gewoon verschrikkelijk lekker.
Verder moeten mensen zich maar lekker kleden en gedragen zoals zij zelf willen zolang anderen daar niet onder lijden. In principe heb ik geen problemen met deze mensen. Waar ik wel een hekel aan heb zijn die pikkies op dit forum die denken dat ze superieur zijn aan een ieder die zich anders gedraagt dan zij zelf.

DBC01 zei:Frietbakker voor de zoveelste keer begrijp je weer helemaal niet wat er staat. Lees de héle topic eens zonder alleen maar te zoeken naar 'foutjes van DBC'.
Uitleg voor frietbakker:
-Topicstarter heeft het over de Gothics en hun rare gewoontes
-DvO zegt dat hij een echte is, en laat zich niet vergelijken met de mainstream-tieners van 16.
Voor mij dus interessant en vraag ik puur uit eerlijke interesse wat het voor hem inhoudt, net als men weleens aan mij vraagt wat BB nou inhoudt in je leven.
Excuus op z'n plaats.
Bovendien hoef ik me nergens tegen te verdedigen want ik heb geen last van die beste mensen zoals ik al eerder aangaf. Maar jij leest héél selectief en alleen wat je graag wil lezen. helaas voor jou vriend maar lees een compleet topic door, dan ben je beter op de hoogte.
Santoz zei:ja dude, maak je maar druk, maar ieder heeft zijn mening.
ik zal ze nooit gaan afkraken of uitschelden, ze zijn per slot van rekening evenwaardige mensen, maar het zullen nooit mn beste vrienden worden. waarom? inderdaad, je haalt het daar al aan, het is de tegenpool van mijn levensstijl en ik vind dat ik het recht heb om iemand of iets 'niet aangenaam' te vinden
wil dat dan zeggen dat we niet vredelievend naast elkaar kunnen leven? tuurlijk niet.
ik heb nooit persoonlijk probs gehad met zulke mensen dus respecteer ik ze, alleen link ik ze automatisch met negativisme, de dood, zwartkijken, etc
ik probeer geen groepen van mensen te beoordelen maar wel mensen apart, maar als ze zichzelf gothic noemen dan wil dat zeggen dat ze voor bepaalde dingen en idealen staan, that's it.
het is net zoals met mensen die gans in lonsdale uitgedost zijn, je draagt het omdat je wil zeggen: "kijk, tot deze groep behoor ik"
frietbakker zei:Ik lees het hele topic al vanaf het begin...
jou replies staan vanaf het begin vol met over hoe gothics wel niet zijn en wat er in ze omgaat. In feite weet je alleen wat je zit, de rest verzin je erbij, want gothics luisteren naar hardcore, hebben geen geld, zuipen zich de t*ring, etc. Maar je kent er persoonlijk geen... Waar het mij om gaat is dat je niet weet waar je het over hebt.

DBC01 zei:Tjongejonge Frietbakker. Denk je nou echt dat ik zómaar wat opschrijf zonder er iets van te weten? Dan lees ik het topic niet eens
Jij bent alleen maar uit op ander dingen in dit topic, zoveel is wel duidelijk.
frietbakker zei:uit je verhaal blijkt toch hele andere dingen, maar nu werk je opeens in een kroeg en ga je respectvol met ze om, ipv gitaarbewegingen te maken als je ze in de stad tegen komt? En sinds wanneer verschillen ze dan zoveel van de rest als ze in een kroeg komen waar ze 20% van de klanten zijn, die andere 80% drinkt beduidend minder, kleden zich ook niet apart om dat het stappen is? Die willen allemaal ook niet anders zijn?
Feit blijft dat je posts dus danig niet kloppende vooroordelen en andere dingen bevatten die niet waar zijn. Daar kan je laag en hoog over blijven springen...

DBC01 zei:Erg vage beschuldigingen. Pak KRZA es aan joh, die is toch nog duidelijker dan ik, maar nee he, het moet DBC zijn!
Dat ik in een kroeg werk is al ruim een jaar bekend, kom onder je steen vandaan man
Fact:
1. KRZA bashed onvoorwaardelijk de Gothics -die laat je met rust
2. Zo zijn er nog minstens 3 anderen -die laat je ook met rust
3. Ik schrijf wat voors en tegens op, hoe ik tegen ze aankijk en hoe ze zichzelf graag zien en ráád eens wie je moet hebben? -DBC
Conclusie: Het is DBC, niet het topic.
DBC01 zei:3. Ik schrijf wat voors en tegens op, hoe ik tegen ze aankijk en hoe ze zichzelf graag zien en ráád eens wie je moet hebben? -DBC
Conclusie: Het is DBC, niet het topic.

en dat is altijd omdat je niets nuanceerd om zo vervolgens hier op DBB weer iedereen achter je te krijgen.

..misschien ben je in het echt wel een toffe kerel...