XXL Nutrition

Gouden tijd Senseo na tien jaar voorbij

vind t wel makkelijk.. altijd dezelfde sterkte en snel klaar..

:coffeepc:

:trollface:

De man die de Senseo heeft ontworpen is de vader van een vriendin van me. Hij ving 4 ton voor het patent.

Senseo koffie, automaten koffie... ik vind het allemaal heerlijk!

simpel gevalletje van verzadiging, niets meer niets minder

Leuk dit altijd, ik heb wel een terug gezocht op andere fora hoe er over de senseo werd gesproken toen hij net uit was. Super positieve reacties, en hoe lekker het allemaal wel niet is. Nu het echter zo gewoontjes is geworden is iedereen er als de kippel bij om uit te spreken wat een meuk het is.

iedereen loopt te zeiken over die senseo, en toch zijn er ****in veel van verkocht, hmmmzzzz
Handig op kantoor en redacties, 1 pad erin en klaar.. Geen gezeik.
Meer voor het idee dat je koffie hebt en schijt aan die smaak, in de begin post staat ook dat veel mensen er een hebben voor op de camping.

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Net zoals de balans armbandjes ;) .
Maar die werkten gewoon 100% for real.

Niks boven een espressomachine met bonenmaler. Ik heb die ingebouwd in mijn keuken en vind die senseotroep dus niet te zuipen.

gebanned die mongo, goed voor em

Klaas was een verdediger van het echte koffie genieten.
Rest in peace mon ami.

Senseo != koffie.

Gewoon zelf je bonen malen! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon een lekkere halfvolle filter met ( naar voorkeur DE koffie ) voor 1 kop koffie, is echt wel mijn alltime favoriet, lekker sterk, vol met smaak, en 3 scheppen suiker en 2 scheppen completa maakt het nog romiger... Ook een aanrader voor het trainen :D

Gewoon een lekkere halfvolle filter met ( naar voorkeur DE koffie ) voor 1 kop koffie, is echt wel mijn alltime favoriet, lekker sterk, vol met smaak, en 3 scheppen suiker en 2 scheppen completa maakt het nog romiger... Ook een aanrader voor het trainen :D
DE koffie?

Terug
Naar boven