MuscleMeat

Gouden tijd Senseo na tien jaar voorbij

Gewoon een lekkere halfvolle filter met ( naar voorkeur DE koffie ) voor 1 kop koffie, is echt wel mijn alltime favoriet, lekker sterk, vol met smaak, en 3 scheppen suiker en 2 scheppen completa maakt het nog romiger... Ook een aanrader voor het trainen :D

En Completa is helemaal goor!

Daar zit geen melk in, gatverdamme. Als je van koffie houdt, gooi je dat er niet in.

Ingrediënten:
Glucosestroop, gehard plantaardig vet, melkeiwit, stabilisator E340, E452, emulgator E471, antiklontermiddel E551, kleurstof betacaroteen.

senseo is de best. Hoe wil je anders 1 kopje koffie drinken, zonder een hele bak te moeten maken?

Je drukt op het knopje, je zet de tafel met brood etc, en je drukt op een ander knopje en BAM je hebt koffie in 2 minuten. En ontbijt.

Hoppa :banana:

• Topic Starter Topic Starter

Daar zit geen melk in, gatverdamme. Als je van koffie houdt, gooi je dat er niet in.

Ingrediënten:
Glucosestroop, gehard plantaardig vet, melkeiwit, stabilisator E340, E452, emulgator E471, antiklontermiddel E551, kleurstof betacaroteen.

Ik hou van koffie, koffie met completa, anders vind ik het indd niet te zuipen... Smaken verschillen.

zon apparaat van de longi (ofzo?) met echte bonen die gemalen worden!! Heerlijk!!!
kan echt nix tegenop

---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------

senseo is de best. Hoe wil je anders 1 kopje koffie drinken, zonder een hele bak te moeten maken?

Je drukt op het knopje, je zet de tafel met brood etc, en je drukt op een ander knopje en BAM je hebt koffie in 2 minuten. En ontbijt.
zie mij post hierboven!!

Heb er zelf ook 1 :) Vind het lekker en makkelijk ;)

senseo zuigt

Ingrediënten:

transvet in koffiemelkzeik, het kan niet schever gaan :roflol:

Ik weet nog wel de tijd waarbij elk familie lid op zijn/haar verjaardag zo een Senseo apparaat kreeg

Als je senseo-koffie vergelijkt met de crap die je op school voorgeschoteld krijgt is het heerlijk. :P Mij hoor je niet klagen.

Senseo is dikke rommel. De decafine is nog net te zuipen als er voldoende suiker in zit. De cappucino is ook nog lekker (wederom een ton suiker er bij).
Men vader heeft pas een espresso toestel van Rombouts gekocht. Al even grote rommel...

De koffie die ik drink uit zo'n machine (op de werkvloer zeg maar) vind ik persoonlijk super goed. Veel beter dan filters of gezette koffie...

Nou ik neem zo nu en dan een bakkie dark roast uit de Senseo, niks mis mee hoor. Drink het prima zonder suiker/melk weg.

Terug
Naar boven