MuscleMeat

graag commentaar op deze kuur.

champion

Novice
Waardering
0
goededag mede sportliefhebbers.

ik ben van plan om over een maandje weer eens een goede kuur te gaan zetten.
ik ben al goed bekent met de werking en de verschillende stoffen daar ik al vaker een kuur heb gezet.
nu wil ik een kuur met groeihormonen zetten nl. sth van jintropin.

ik had het volgende in gedachten...

graag jullie mening en commentaar hierop.

week 1 t/m 12 proviron 2 tabs per dag
week 1 t/m 12 test enanthaat 750mg/ml
week 1 t/m 12 boldenone 600 mg/ml
week 3 t/m 7 trenbolone acetaat 75mg/ml eod(of elke dag +-0.35)
week 1 t/m 2 test prop
week 1 t/m 12 4 eenheden sth van jintropin
evt vloeibare arimidex voor vocht.

frontload met test en boldenone hoeveelheid weet ik niet het dubbele?

voor de rest heb ik kwa supplementen alles in huis denk hierbij aan eiwitten amino's enz...
alle commentaar is welkom want ik ben van plan dit tot in de puntjes te gaan verzorgen en er zodoende een goed resultaat uit te halen.

alvast bedankt voor het commentaar.

champion zei:
goededag mede sportliefhebbers.

ik ben van plan om over een maandje weer eens een goede kuur te gaan zetten.
ik ben al goed bekent met de werking en de verschillende stoffen daar ik al vaker een kuur heb gezet.
nu wil ik een kuur met groeihormonen zetten nl. sth van jintropin.

ik had het volgende in gedachten...

graag jullie mening en commentaar hierop.

week 1 t/m 12 proviron 2 tabs per dag
week 1 t/m 12 test enanthaat 750mg/ml
week 1 t/m 12 boldenone 600 mg/ml
week 3 t/m 7 trenbolone acetaat 75mg/ml eod(of elke dag +-0.35)
week 1 t/m 2 test prop
week 1 t/m 12 4 eenheden sth van jintropin
evt vloeibare arimidex voor vocht.

frontload met test en boldenone hoeveelheid weet ik niet het dubbele?

voor de rest heb ik kwa supplementen alles in huis denk hierbij aan eiwitten amino's enz...
alle commentaar is welkom want ik ben van plan dit tot in de puntjes te gaan verzorgen en er zodoende een goed resultaat uit te halen.

alvast bedankt voor het commentaar.

Ik zou de arimidex achterwegen laten als je al proviron hebt.
Trenbolone gewoon op 75mg eod houden. En deze beginnen in week 10 t/m 14.Scheelt je weer een prik om de dag.
Verder heb ik geen ervaringen met jintropin, wellicht dat iemand anders hier iets meer over weet.
En de nakuur in week 15 beginnen, 3 dagen na je laaste tren ace injectie.
En hcg(pregnyll) in week 12 t/m 14.
Zodat je meer vasthoud in de maanden erna.

Verder vind ik een frontload en een kickstart met test prop dubbelop.
Ik zal als ik jou was geen test prop doen omdat je al test enanthate gebruikt.
Geen frontload maar een kickstart met dianabol of oxymethalone, voor de eerste 4 weken. Na week 4 stop je met de dianabol of oxymethalone, dan begint ook de bold en de test e al aardig in te slaan.

Groetjes, Roy Rademaker

hgh voor 12 weken is VEELS te kort,zonde van je geld. minimaal 6 maanden imo. als je hier geen geld voor hebt kan je beter kijken in lr3.

-rodge

Beter om eerst 1 maandje gh alleen te doen om deze in te laten werken en idd maak er maar 6 maanden van.

@Rodge: is igf-1 nu zo identiek aan hgh dat t zo vetverbrandend is dat je ook extra calorieen in kan nemen als normaal. Tenminste dat is toch vooral het pluspunt van gh, dat je extra hoog in je calorieen kan gaan en nog vet verbrand.

ll cool j zei:
Beter om eerst 1 maandje gh alleen te doen om deze in te laten werken en idd maak er maar 6 maanden van.

@Rodge: is igf-1 nu zo identiek aan hgh dat t zo vetverbrandend is dat je ook extra calorieen in kan nemen als normaal. Tenminste dat is toch vooral het pluspunt van gh, dat je extra hoog in je calorieen kan gaan en nog vet verbrand.

met lr3 igf-1 kan je inderdaad wat vet kwijt raken terwijl je behoorlijk wat aan het bulken bent. dat je met hgh meer vet kwijt raakt twijfel ik niet aan. maar ik combineer ze dan ook het liefst:D.

-rodge

Tof : test enanthaat 750mg/ml
boldenone 600mg/ml

Zoals gezegd of frontload of kickstart , maar niet beiden.

Roy.Rademaker zei:
Ik zou de arimidex achterwegen laten als je al proviron hebt.
Trenbolone gewoon op 75mg eod houden. En deze beginnen in week 10 t/m 14.Scheelt je weer een prik om de dag.
Verder heb ik geen ervaringen met jintropin, wellicht dat iemand anders hier iets meer over weet.
En de nakuur in week 15 beginnen, 3 dagen na je laaste tren ace injectie.
En hcg(pregnyll) in week 12 t/m 14.
Zodat je meer vasthoud in de maanden erna.

Verder vind ik een frontload en een kickstart met test prop dubbelop.
Ik zal als ik jou was geen test prop doen omdat je al test enanthate gebruikt.
Geen frontload maar een kickstart met dianabol of oxymethalone, voor de eerste 4 weken. Na week 4 stop je met de dianabol of oxymethalone, dan begint ook de bold en de test e al aardig in te slaan.

Groetjes, Roy Rademaker

Klink goed !

Terug
Naar boven