Fitness Seller

graag feedback kuur dbol, test e, tren e

MAN OF STEEL

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
83kg
Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd naar de meningen over mijn volgende kuurtje. Ik ben 25 jaar 1m78 83kg en train zo'n 6 jaar waarvan 3 serieus. Een tijd geleden heb ik m'n eerste aas kuur geprobeerd, (hier zo'n 5kg aan over gehouden) nu een goed halfjaar later ben ik toe aan een 2e en zwaardere kuur, (vorige was sust en deca). Ik zat te denken aan:

week:
1-6 d-bol 30/40mg p/d
1-8 tren e 400mg p/w
1-10 test e 600mg p/w

Het gaat mij vooral om massa op te bouwen, vandaar dat ik kies voor d-bol i.p.v winny. Maar massa die ik na 2 maanden kwijt ben heb ik natuurlijk niets aan zeker niet aangezien ik na deze kuur toch een jaar wil wachten tot de volgende kuur. Uiteraard zal ik iets van de gewonnen massa verliezen maar t liefst zo weinig mogelijk.. Nu heb ik begrepen dat echte d-bol niet makkelijk aan te komen is, maar mocht dit het waard zijn wil ik hier wel naar zoeken. Een vriend van mij heeft deze kuur gedaan met stanozonol (winny) i.p.v d-bol en zegt dat je hier toch ook wel heel sterk van wordt. Ik ben zeer benieuwd wat de ervaren gebruikers hier over te melden hebben en natuurlijk ook over het complete kuurvoorstel.

Overigens alleen nolvadex als nakuur niet voldoende? hcg tijdens de kuur?

tot horens..

Laatst bewerkt:
Met serieus trainen bedoel je dan een serieuze blik in de gym?
Je bent dus op maximaal 78 kg begonnen met kuren, maar 5 kg gewonnen en je bent nu al toe aan een nieuwe kuur?

Ik ben dan wel benieuwd wat je eet op een dag, dat kan nooit genoeg zijn.
Met 3 jaar serieus trainen en een kuurtje zou je al zeker op 100 kg moeten staan.

• Topic Starter Topic Starter
Heb niet altijd goed op mn voeding gelet maar de laatste anderhalf jaar wel, ben in anderhalf jaar tijd 17 kg aangekomen en aangezien ik een snelle stofwisseling heb vond ik dit nog niet zo slecht. Waar die serieuze blik in de gym op slaat snap ik niet helemaal mar goed echt antwoorden heb ik nou ook niet gehad. En als je goed leest staat er dat ik 5kg over gehouden heb.. Waarom ik aan een 2e kuur toe ben; ik wil gewoon het maximale uit mn trainingen halen, en ja daar hoort voeding ook zeker bij. Ik heb er ook bij gebokst misschien dat dit verklaard dat ik nog niet op jou genoemde 100kg zit.

Heb niet altijd goed op mn voeding gelet maar de laatste anderhalf jaar wel, ben in anderhalf jaar tijd 17 kg aangekomen en aangezien ik een snelle stofwisseling heb vond ik dit nog niet zo slecht. Waar die serieuze blik in de gym op slaat snap ik niet helemaal mar goed echt antwoorden heb ik nou ook niet gehad. En als je goed leest staat er dat ik 5kg over gehouden heb.. Waarom ik aan een 2e kuur toe ben; ik wil gewoon het maximale uit mn trainingen halen, en ja daar hoort voeding ook zeker bij. Ik heb er ook bij gebokst misschien dat dit verklaard dat ik nog niet op jou genoemde 100kg zit.

Oke, je komt dus 17kg aan in anderhalf jaar waarvan slechts 5 met een kuur. Dan snap je toch wel dat die kuur gewoon overbodig was? in die 3 maanden kuren had je naturel ook wel tegen de 5 kg kunnen winnen.

Maar je hebt al besloten te kuren dus ik hou je niet tegen. Ik vind t wel een zwaar kuurtje. 1gr voor 2e kuur op dat gewicht:rolleyes:

Maar het ziet er verder wel aardig uit alleen ik zou die dbol maar 4weken doen en 50 mg p/d + wat jamesz zegt zou er iig hcg naast laten lopen.

• Topic Starter Topic Starter
Ok bedankt mannen.
De d-bol inderdaad betere massabouwer dan winny dus. Hoe ziet de d-bol eruit, waar moet ik op letten?
Wat is het voordeel van de d-bol 4 weken t.o.v 6 weken? Behalve dan dat het waarschijnlijk beter is voor de lever.

ps; Het is inderdaad een redelijk zware kuur maar stop hierna zeker een jaar, waardoor het volgens mij niet nodig is om bij de daarop volgende kuur de dosis te verhogen;)

Laatst bewerkt:
4 weken sowieso voor je lever ja al kan het niet zo heel veel kwaad volgens mij.
Maar over het algemeen is orals only 6 weken en ga je erbij prikken maar 4 weken. Is vooral als kickstart dat je meteen merkt dat je 'on' bent. test en tren zal je vanaf week 4/5 dan merken dus die dianabol heb je niet meer nodig dan.
Ik zou toch wel nog ff overwegen tren iets lichter te doseren, het is toch je eerste keer tren..

Met serieus trainen bedoel je dan een serieuze blik in de gym?
Je bent dus op maximaal 78 kg begonnen met kuren, maar 5 kg gewonnen en je bent nu al toe aan een nieuwe kuur?

Ik ben dan wel benieuwd wat je eet op een dag, dat kan nooit genoeg zijn.
Met 3 jaar serieus trainen en een kuurtje zou je al zeker op 100 kg moeten staan.

Hoe heb jij dat voor elkaar gekregen? '3jaar trainen en één kuurtje en op 100kg staan' met een BF van 20% bedoel je?

Pffff waarom loop ik 4maals de week naar die gym? En sta ik elke dag 3uur te koken :( :D!!!

Terug
Naar boven