Fitness Seller

Graag in de breedte groeien

dirk8

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
71kg
Vetpercentage
7%
Hallo,
Ik ben 16jr, rond de 1.80 en wil graag wat breder worden. Ik sport sinds 2 maanden ongeveer 5 dagen per week in de sportschool. Ik train elke dag andere spiergroepen dus ik overtrain mezelf niet. Maar ik weet dat het erg belangrijk is, om in het begin om te profiteren van voedsel. Maar ik zou graag wat willen weten over een 'eetschema' en ook de oefeningen die belangrijk zijn om breed te worden. Aub geen antwoorden van : 'dat gaat niet zo snel' etc. Dat weet ik, ik heb vakantie, en alle tijd om aan mijn lichaam te werken. Alvast bedankt.

EDIT 1: Ik kan ook na de vakantie gewoon elke dag tijd besteden. Dus het is niet alleen vakantie waarin ik wil trainen.

Laatst bewerkt:
Dat gaat niet zo snel.

Dat gaat niet zo snel

Hallo,
Ik ben 16jr, rond de 1.80 en wil graag wat breder worden. Ik sport sinds 2 maanden ongeveer 5 dagen per week in de sportschool. Ik train elke dag andere spiergroepen dus ik overtrain mezelf niet. Maar ik weet dat het erg belangrijk is, om in het begin om te profiteren van voedsel. Maar ik zou graag wat willen weten over een 'eetschema' en ook de oefeningen die belangrijk zijn om breed te worden. Aub geen antwoorden van : 'dat gaat niet zo snel' etc. Dat weet ik, ik heb vakantie, en alle tijd om aan mijn lichaam te werken. Alvast bedankt.

hoe lang heb jij wel niet vakantie dan? dat gaat niet in jou 3 maanden zomervakansieeee gebeuren

• Topic Starter Topic Starter

zo'n reactie had ik al verwacht, haha.
Maar dit is eigenlijk serieus...
Toch nog iemand die me serieus kan helpen?

---------- Post toegevoegd 1 July 2013 om 21:10 ----------

hoe lang heb jij wel niet vakantie dan? dat gaat niet in jou 3 maanden zomervakansieeee gebeuren

4 maanden. Maar ik doe een opleiding waar ik niet veel tijd in hoef te steken dus ben eigenlijk ook nog elke dag na de vakantie beschikbaar.

Te snel willen groeien is ook niet goed, ga je waarschijnlijk onnodig veel vet aanzetten. Beter ga je cleanbulken dan hou je bf nog binnen de perken. Gewicht gaat wel wat langzamer omhoog maar ja geduld is ook iets wat je moet leren in deze sport ;)

Terug
Naar boven