AndroidHealthClinic

Graag jullie mening over mijn eetschema

MartinoDacosta

Cool Novice
Waardering
3
Hey mensen

Wat vinden jullie van mijn volgende eetschema:

Mijn doelstelling is: droger worden en wat meer spiermassa kweken.

Ik loop verder 3 x per week hard ( 45 min ) en 4x per week train ik met gewichten

08.00 uur: bord muesli met magere yoghurt

10.00 uur: 2 sneetjes mueslibrood ( droog ) met 250 gram kwark

12.00 uur: 2 sneetjes mueslibrood ( droog ) met eiwitshake

14.00 uur: 2 sneetjes mueslibrood ( droog ) met 1 blikje tonijn op zonnebloemolie.

16.00: 2 sneetjes mueslibrood ( droog ) met 250 gram kwark

18.00: 300 gram groenten met 3 gekookte aardapelen en stuk vlees/ vis.

20.30: eiwit shake na trainen.

Verder drink ik ongeveer 3 liter water.

de volgende voedings supplementen gebruik ik als aanvulling op mijn eten:

- omega 3 visolie capsules;
- multi vitamienen voor sporters;
- creatine;
- vitamienen C 1000 mg;
- Carnitine;
- Glucosamine;
- biergist pillen;
- groene thee pillen;
- chroom picolinaat 200 mcg.

.

Laatst bewerkt:
veel te weinig kerel. Hier zou ik niet op groeien. Denk eens aan rijst, pasta, brinta, havermout, kipfilet, noten enz.

• Topic Starter Topic Starter
bascross zei:
veel te weinig kerel. Hier zou ik niet op groeien. Denk eens aan rijst, pasta, brinta, havermout, kipfilet, noten enz.

Het is natuurlijk ook persoons gebonden he! Ik weet niet wat voorn stofwisseling jij hebt? Ik heb een mesomorph postuur en me metabolisme is niet echt super snel. Door 2x per uur te eten probeer ik dit weer wat omhoog te krikken.

ps. verhouding koolhydraten en eiwitten zijn toch goed of niet? Ik kom vrij vlug aan , dus volgens mij vind mijn lichaam koolhydraten erg lekker.

Laatst bewerkt:
MartinoDacosta zei:
Het is natuurlijk ook persoons gebonden he! Ik weet niet wat voorn stofwisseling jij hebt? Ik heb een mesomorph postuur en me metabolisme is niet echt super snel. Door 2x per uur te eten probeer ik dit weer wat omhoog te krikken.

ps. verhouding koolhydraten en eiwitten zijn toch goed of niet? Ik kom vrij vlug aan , dus volgens mij vind mijn lichaam koolhydraten erg lekker.
Hoeveel kcals zijn dit dan in totaal?

weinig kerel veel te weinig, waar blijven de blikjes tonijn en de kwark voor slapen gaan ;)

Ik zie heel veel muesli in de ochtend. muesli los, muesli brood... dat ga je voelen als je naar het toilet gaat :p Misschien meer afwisselen, meer eiwitten en meer kh

• Topic Starter Topic Starter
Apoc zei:
Ik zie heel veel muesli in de ochtend. muesli los, muesli brood... dat ga je voelen als je naar het toilet gaat :p Misschien meer afwisselen, meer eiwitten en meer kh

Ja muesli is wel goed voor de stoetgang en dat voel je zeker. Het is net plamuur verf wat eruit komt:D

Terug
Naar boven