XXL Nutrition

graag jullie meningen

• Topic Starter Topic Starter
en tren ipv eq waarbij ik test behoud.

testo voor de massa en tren voor kracht/vasculariteit en honger

test /tren is een goede stack voor kwalitatieve massa en kracht...

Als dat je doel is...

Dit is wel zeker mijn doel. Nog een vraag: als ik test. prop neem (deze wil ik dan 4x per week nemen) kan dat dan in de zelfde spuit als in die van de tren die ik ook 4 x neem?

Als het acetaat is dan kan je deze idd ook om de dag in dezelfde spuit zetten.

ga je finaplix nemen?

ik hoop wel dat je weet dat die uit pellets gemaakt zijn.

Originally posted by admin
Trenbolone aromatiseerd bijna niet. Het kan dit wel, maar juist door te stacken met aromatiserende as. Deze leveren de oestrogenen die trenbolone nodig heeft om progestageen te werken.

Persoonlijk vind ik deze ook iets te zwaar voor een echte beginner. Het kan, maar dan als je echt al jaren traint en voluit wil gaan.

Toch heb ik vaker gelezen dat alleen tren zonder test. de libido al aardig platgooide.

Ja, je zaadproductie wel (door de sterke androgene binding), maar omdat het niet aromatiseerd zal je na de kuur bijna geen nolva of clomid nodig hebben. Er zijn nl. geen of weinig post-estrogenen...

Wel is het vaak nodig om HCG voor herstel te gebruiken.
En als je HCG gebruikt dan heb je ook kans dat de estrogenen stijgen en moet je als nog nolva gebruiken.
En gestackt met test of eq zal je zeker goed moeten nakuren...

Ik zat eigenlijk nu te denken om tren only te nemenvoor 8 weken met 1ste week frontload 1000mg en daarna 500mg.
Men heeft ook goede resultaten met tren only. Daarna goed nakuren met hcg/clomid. Zo zal het met mijn libido wel goed komen.

(ik weet het weer een verandering, maar denk dat dit de uiteindelijke kuur is)

ooh ja ik dacht dan 1st van acetaat maar wordt nu enanthaat

k heb t over trenbolone enantaat

Terug
Naar boven