XXL Nutrition

Graag kritiek op mijn schema barst maar los

kickboxers

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Ik train 1,5 jaar voeding is nog niet zo goed ga ik nog aan werken. Doel is kracht/massa. ik wil grote schouder en een volle borst rug. Eigenlijk alles groot. Sportschool. Ik wil vooral sterker worden maar ook een beetje massa.
Bench press 85 6*
Squat 105 1* Volgens mij ga ik niet te diep
Deadlift 130 6* Deze voer ik volgens de instructeur niet goed uit hij zeg dat het heel gevaarlijk voor mijn rug is. Deadlift moet je toch met je kont naar achteren doen en met je kin beetje omhoog als of je naar de klok boven kijkt

Ik doe per oefening 3 sets van 6/8/10 reps haal ze elke week door elkaar
Hier is mijn schema Ik combineer dit met kickboxen op de dinsdag,woensdag,vrijdag,zaterdag daar doen we lichaamsgewicht oefeningen en buikspieren

Dinsdag

Bench

Verhoogd Bench

Fly's

Chest Press

Dips

Triceps Pushdown

Close grip bench

Maandag

Lat Pull Down

Bent Over row

Cable Row

Rear Delta Row

Shrugs

Chin UP

Pull Up

Hammer Curl

Biceps Curl

Woensdag

Leg Press

Squats

Romain Deadlift

Leg extension

Leg Curl

Lunges

Donderdag

Military Press

Upright Row

Side Raise

Reverse Fly

Laatst bewerkt:
Het zijn wel erg veel oefeningen.
Ik zou zelf de isolaties voor triceps, biceps, onderarmen en schouders er uit halen.
Bij de compounds train je deze spieren 'automatisch' mee. Dus dat scheelt je een hoop tijd.
Gezien de tijdsbesteding aan zowel kickboxen als BB hou je volgens mij weinig tijd over voor iets anders. Dus dat lijkt me niet eens zo verkeerd.

Verder doe je voor kracht beter sets van max 6 reps, ga zwaarder in gewicht als je meer reps kunt doen.
Meerdere reps is voor massa, maar massa komt ook bij kracht, dus focus je op zware gewichten en 3 sets van max. 6 reps.

• Topic Starter Topic Starter
Het zijn wel erg veel oefeningen.
Ik zou zelf de isolaties voor triceps, biceps, onderarmen en schouders er uit halen.
Bij de compounds train je deze spieren 'automatisch' mee. Dus dat scheelt je een hoop tijd.
Gezien de tijdsbesteding aan zowel kickboxen als BB hou je volgens mij weinig tijd over voor iets anders. Dus dat lijkt me niet eens zo verkeerd.

Verder doe je voor kracht beter sets van max 6 reps, ga zwaarder in gewicht als je meer reps kunt doen.
Meerdere reps is voor massa, maar massa komt ook bij kracht, dus focus je op zware gewichten en 3 sets van max. 6 reps.

Ik weet het heeft met rep range te maken maar als ik bijvoorbeeld 3 reps wil maken op een zwaardere gewicht is dit echt moeilijk en uitputtend. Hebben jullie misschien een tip hoe ik zwaar met lage reps kan trainen?

Terug
Naar boven