Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ow je word daar niet geil van? Van test. wel als ik het allemaal ene beetje begin door te krijgen![]()

vreemd? hoezo?
volgens mij had TS duidelijk gemaakt dat zn doel herstel is, persoonlijk denk ik dat je beter eerst (natuurlijk) kan herstellen voordat je weer gaat kuren. maar ok, blijkbaar heeft TS hier andere ideeen over. prima.
maar gezien deze context, waarom dan iemand nog hogere doseringen adviseren? over vreemd gesproken
@TS: waarom de winny erbij? als het je echt om herstel gaat ben je niet gebaat bij een middeltje waarbij je kracht flink omhoog gaat... alleen maar meer kans op blessures/overbelasting.
hoe dan ook erg veel succes met je herstel!!
Nee ik denk dat de TS stiekem wel heel graag wil groeien en hoopt dat de deca goed zal uitpakken op zijn blessure. Maar ik geloof niet dat je 3 producten neemt voor het herstel. Test erbij kan ik nog voorstellen maar wat doet de Winny erin dan?Het kan zeker vreemd over komen maar wat op mij vreemd overkomt is dat hij een stack van 3 producten neemt alleen om te herstellenNee ik denk dat de TS stiekem wel heel graag wil groeien en hoopt dat de deca goed zal uitpakken op zijn blessure. Maar ik geloof niet dat je 3 producten neemt voor het herstel. Test erbij kan ik nog voorstellen maar wat doet de Winny erin dan?

Gewoon aan de Test,Deca,Diana.Das toch gainen op de meest veilig manier voor je blessure.Door het vocht kan je lichaam vaak wat meer hebben daarbij opgetelt deca en het smeringsverhaal.Lijkt me zo klaar als een klontje,maar maak er dan gelijk een fatsoenlijke kuur van.Je axis ligt toch al plat voor die periode dus pak het dan imo gelijk goed aan en haal er gelijk de meeste profijt uit.
Week 1-10 500mg Test
Week 1-9 400mg Deca
Week 1-4 30mg Dianabol
+
Nakuur
Dan kan het zo zijn dat je maanden niet meer geil bent![]()
**** de Winny ook maar indd.
Ik weet dat het vocht onttrekt, maar even niet bij stil gestaan.
Ik ben nog wel van plan om te gaan kuren.
Vrienden van me die willen tegelijkertijd met mij beginnen.
Omdat ik zoveel in 1x bestel, kost de kuur mij nix.
Test/Deca gaat het worden.
@jp je hebt ook gelijk man.
Maar dat heb ik ookal eerder aangegeven in deze topic.
Ik hoop dat de Deca mn herstel goed zal doen en ondertussen beetje te groeien natuurlijk.
Maar ik ga cker niet veel zwaarder trainen.
thanx allemaal
Ook met Test ernaast kan dat het geval zijn...
Tenminste, zo ervaarde ik dat na mijn 2e (laatste) kuurtje met Sust en Deca!
De onderdrukking van Deca, kan je met Test/Sust niet tegengaan, alleen heb je er tijdens de kuur dan geen/minder last van..
Maar na de kuur komt de 'klap' alsnog, mits je hier last van ondervind, dat is nl persoonsgebonden, uiteraard.
Maar als je kuurt om groter te worden, moet je niet zo erg naar je libido kijken, vindt ik tenminste..
Dat je libido iets inkakt, moet je op de koop toenemen met Deca!