AndroidHealthClinic

Graag mening over volgend filmpje

Hallo, ik zou niet graag door mijn vrouw vermoord worden op 29 jarige leeftijd, verder tracht ik niemand te imponeren

Mvg
Panda11

Ik wil breder worden dan die hufter in de spiegel!

bijna telkens van het zelfde 'hart-aanval' tja eigen schuld denk ik maar. Als je een zwakke hart hebt en heel veel gaat snoepen dan kan je dit wel verwachten.

En ja de rest die aan een heroine overdosis is overleden of zelmoord etc. heeft niks met bodybuilding te maken.

• Topic Starter Topic Starter
is dit onder het mom van AAS ga je dood? ik weet niet of je gelezen hebt waar deze mensen aan zijn overleden? en dit dan? http://www.youtube.com/watch?v=4sC9aFtKpHM

Inderdaad, niet direct dood maar is toch zeer belastend voor de lever, nieren etc.. Als jij anabolen neemt voor wie of wat doe je het, op die manier is bodybuilding toch niet gezond ?
En ja die voetballers, er zijn denk ok wel meer voetballers dan bbd's en doping is daar ook niet onbekend !

ofcourse is hij geen natty. niks speciaals aan zijn stats
Ga eten man

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

Inderdaad, niet direct dood maar is toch zeer belastend voor de lever, nieren etc.. Als jij anabolen neemt voor wie of wat doe je het, op die manier is bodybuilding toch niet gezond ? En ja die voetballers, er zijn denk ok wel meer voetballers dan bbd's en doping is daar ook niet onbekend !
Ik zal niet ontkennen dat AAS belastend zijn voor je gezondheid, maar vergeet niet dat die gasten op een heel ander niveau kuren en trainen dan wij.

Ga eten man

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

Ik zal niet ontkennen dat AAS belastend zijn voor je gezondheid, maar vergeet niet dat die gasten op een heel ander niveau kuren en trainen dan wij.

Niet boos zijn dat ik je stats voor je leeftijd niet indrukwekkend vind hoor...

Hallo, Ik vraag me soms af hoe jullie de toekomst bekijken ? wie jullie trachten te imponeren en vooral wat jullie drijfveer is ? http://www.youtube.com/watch?v=J7C0r04vwjE

Mvg
Oli

Haha jezus wat een onzin altijd dit soort filmpjes.
Dagelijks gaan er ook zat mensen dood aan een hartaanval die niet aan de AAS zitten.
AAS zijn inderdaad niet bevorderlijk voor je gezondheid, maar een bus die met 50 km/h tegen je aan rijdt ook niet...

Inderdaad, niet direct dood maar is toch zeer belastend voor de lever, nieren etc.. Als jij anabolen neemt voor wie of wat doe je het, op die manier is bodybuilding toch niet gezond ?
En ja die voetballers, er zijn denk ok wel meer voetballers dan bbd's en doping is daar ook niet onbekend !

ja daarom pakte in een filmpje van voetballers die sinds 2010 zijn overleden op het voetbalveld.

bodybuilding is niet gezond, fitness is gezond, bodybuilding niet. of je nou AAS gebruikt of niet.

pro bodybuilders zitten ook niet aan een beetje AAS, zij spuiten met maximale , ongeacht het effect dat dat heeft op hun gezondheid.

heb je wel eens de statistieken opgezocht voor de hoeveelheid doden van AAS in vergelijking met alcohol en tabak?

ik durf te wedden dat het gemiddelde gebruik op DBB minder slecht voor je is dan een pakje peuken per dag.

ja daarom pakte in een filmpje van voetballers die sinds 2010 zijn overleden op het voetbalveld. bodybuilding is niet gezond, fitness is gezond, bodybuilding niet. of je nou AAS gebruikt of niet. pro bodybuilders zitten ook niet aan een beetje AAS, zij spuiten met maximale , ongeacht het effect dat dat heeft op hun gezondheid. heb je wel eens de statistieken opgezocht voor de hoeveelheid doden van AAS in vergelijking met alcohol en tabak? ik durf te wedden dat het gemiddelde gebruik op DBB minder slecht voor je is dan een pakje peuken per dag.
Dat weet ik wel zeker

ja daarom pakte in een filmpje van voetballers die sinds 2010 zijn overleden op het voetbalveld.

bodybuilding is niet gezond, fitness is gezond, bodybuilding niet. of je nou AAS gebruikt of niet.

pro bodybuilders zitten ook niet aan een beetje AAS, zij spuiten met maximale , ongeacht het effect dat dat heeft op hun gezondheid.

heb je wel eens de statistieken opgezocht voor de hoeveelheid doden van AAS in vergelijking met alcohol en tabak?

ik durf te wedden dat het gemiddelde gebruik op DBB minder slecht voor je is dan een pakje peuken per dag.

Waarom zou bbing niet gezond zijn? Als je naar natty bodybuilders kijkt en wat die op een dag eten en laten is dit toch echt wel gezonder dan wat de gemiddelde niet-bber eet/drinkt

Waarom zou bbing niet gezond zijn? Als je naar natty bodybuilders kijkt en wat die op een dag eten en laten is dit toch echt wel gezonder dan wat de gemiddelde niet-bber eet/drinkt

dat betekend niet dat het meteen gezond is. ik had het ook niet zo zeer over voeding.

ik train nu nog geen anderhalf jaar en mijn BMI is nu al op het randje van ongezond.
als ik nog jaren door zou trainen zit ik jaren lang al dan niet mijn hele leven op een gewicht waar mijn hart niet voor is gemaakt.

veel bodybuilders krijgen hartaanvallen niet alleen door AAS maar ook vooral door het feit dat hun hart bloed moet pompen door een lichaam met 3/4x zoveel spiermassa als een gewoon persoon.

dat betekend niet dat het meteen gezond is. ik had het ook niet zo zeer over voeding.

ik train nu nog geen anderhalf jaar en mijn BMI is nu al op het randje van ongezond.
als ik nog jaren door zou trainen zit ik jaren lang al dan niet mijn hele leven op een gewicht waar mijn hart niet voor is gemaakt.

veel bodybuilders krijgen hartaanvallen niet alleen door AAS maar ook vooral door het feit dat hun hart bloed moet pompen door een lichaam met 3/4x zoveel spiermassa als een gewoon persoon.

BMI heeft betrekking op je massa/lengte^2 en zou dan inderdaad moeten zeggen of je wel of geen overgewicht hebt maar voor bodybuilders is dit totaal niet relevant. Volgens bmi zou bijvoorbeeld jay cutler obese zijn ..

Over dat laatste weet ik verder niet zoveel maar bodybuilders hebben qua massa misschien anderhalf a twee keer zoveel spiermassa als een normaal persoon..

BMI heeft betrekking op je massa/lengte^2 en zou dan inderdaad moeten zeggen of je wel of geen overgewicht hebt maar voor bodybuilders is dit totaal niet relevant. Volgens bmi zou bijvoorbeeld jay cutler obese zijn .. Over dat laatste weet ik verder niet zoveel maar bodybuilders hebben qua massa misschien anderhalf a twee keer zoveel spiermassa als een normaal persoon..
En daar moet wel bloed doorheen gepompt worden, dus in dat opzicht zou basmca best wel eens gelijk kunnen hebben.

Terug
Naar boven