AndroidHealthClinic

Graag wat reacties op D-bol akpuxuh-kuur

azazel

Novice
Waardering
0
Hoi,

Ik ben 24 jaar oud. Train al een kleine 2 jaar natuurlijk en heb aardig wat kracht bij gewonnen in die 2 jaar. Tot op heden heb ik enkel creatine gebruikt. 3 maand geleden heb ik een ernstig verkeersongeval meegemaakt waardoor ik in coma lag. Na de revalidatie waren de spieren gesmolten als sneeuw voor de zon. Ik ben terug al een kleine 2 maand aan het trainen maar zou nu graag een kuurtje beginnen. Heb goed rondgezocht en veel gelezen op internet. Aangezien ik voor het eerst enkel Oral AS wil nemen, dacht ik aan Dianabol Akpuxuh voor 6 weken. 5 weken 40 mg en de 6-de week 20 mg. En dan nog 2 weken Clomid. Nu heb ik nog wat vragen. Hoeveel Clomid moet ik nemen? En aangezien ik ten alle prijze bitchtits wil vermijden vroeg ik me af of Clomid alleen genoeg is om die gyno te vermijden of moet er nog Nolvadex bij??
Wat vinden jullie hiervan?

Groeten

Tis raar dat je een maand na een ernstig verkeersongeval al terug aan het trainen bent vind ik :)

Ik sluit me bij Moen aan....denk na! Je doet er echt verstandig aan om gewoon naturel te trainen totdat je weer op hetzelfde niveau bent als voor het ongeval.

azazel zei:
Hoi,

Ik ben 24 jaar oud. Train al een kleine 2 jaar natuurlijk en heb aardig wat kracht bij gewonnen in die 2 jaar. Tot op heden heb ik enkel creatine gebruikt. 3 maand geleden heb ik een ernstig verkeersongeval meegemaakt waardoor ik in coma lag. Na de revalidatie waren de spieren gesmolten als sneeuw voor de zon. Ik ben terug al een kleine 2 maand aan het trainen maar zou nu graag een kuurtje beginnen. Heb goed rondgezocht en veel gelezen op internet. Aangezien ik voor het eerst enkel Oral AS wil nemen, dacht ik aan Dianabol Akpuxuh voor 6 weken. 5 weken 40 mg en de 6-de week 20 mg. En dan nog 2 weken Clomid. Nu heb ik nog wat vragen. Hoeveel Clomid moet ik nemen? En aangezien ik ten alle prijze bitchtits wil vermijden vroeg ik me af of Clomid alleen genoeg is om die gyno te vermijden of moet er nog Nolvadex bij??
Wat vinden jullie hiervan?

Groeten

neem 30mg 6 weken en stack het met test heb je veel meer aan en een veel betere kans dat het blijft zitten

• Topic Starter Topic Starter
Gek ja, maar heb slechts 6 dagen in ziekenhuis gelegen. Normaal moest ik er 1 maand liggen. Genas gewoon ontzettend snel, mede door mijn goeie fysiek. Had geen blijvende letsels, maar wel een schedelboring gehad door overdruk in de hersenen. Heb gewoon ongelooflijk veel geluk gehad dat er niets beschadigd was in de hersenen. Ik heb wel nog een maand thuis gezeten, bijna alleen maar geslapen.
Ik ben ondertussen al weer goed op weg om op niveau te komen.

Vraag dus gewoon jullie advies. Wel liefst enkel Oral.

Lees eerst het board hier maar wat door..

Als je zoveel gelezen had zoals je zegt zou je ook anders denken over die oral-only kuur. En spieren verdwijnen misschien als sneeuw voor de zon, vergeet niet dat wat er gezeten heeft makkelijk terug komt.

kerel.. ik ken me voorstellen dat je teleurgesteld bent en je resultaten meteen weer terug wilt hebben... maja zie het zo.. train eerst eens 3 maanden naturel + goed eten, kijk hoeveel je terug hebt gewonnen, en denk dan nog eens na over een kuurtje... wil je dan nog kuren, train dan nog eens 3 maanden door, en verzamel ondertussen precies alles wat je wilt (welke anabolen, welk trainschema, welk dieet), lees alles wat je kan lezen over anabolen (tip: dit bord ;)), praat eventueel met je dokter (als het gaat, niet elke dokter zal het eens zijn met je beslissing, maar zal minimaal medische adviezen moeten geven), en wil je na die 6 maanden nog kuren, en je hebt alle goede info, tja dan is het jouw keuze ;)

oja.. ik zou dianabol niet doen denkik.. zeker niet in jouw geval, ik kan me voorstellen dat je medicijnen hebt gekregen die je lever zwaar belasten, dianabol doet dat ook dus ja.. die lever moet ook heel blijven he :D

je zegt dat je een schedelboring hebt gehad?
ik ben geen dokter maar lijkt het jou dan nu wel verstandig om riods te nemen die je bloeddruk sterk omhoog kunnen drukken??....

je zie dat je geluk had,ik zou dan nu ook maar is eerst echt goed herstellen...
ik hoop in ieder geval voor je dat je gains snel terug zijn,maar dat werd al gezegt....wat er ooit zat komt snel terug....
gr martin77

Terug
Naar boven