Fitness Seller

Grand Prix Deventer

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
Waardering
26
Vanmiddag en vanavond weer wat bodybuilding gesnoven op de C-Grand Prix van Devendter :cool: . Leuke wedstrijd met best wel wat kwaliteit op de planken.

Purple werd 3e bij de dames fitness :thumbs:, klasse :dance: heel netjes, zag er zeer goed uit !!!! en zeker een van de mooiste vrouwen die er tussen stond :thumbs: .

Top gastoptredens trouwens, Shehab Eldin, Paul Lans en Ed van Amsterdam.
Edje was in prima shape en gaat volgens mij de top 10 van de New York Pro wel halen ;) . Verder nog legenden als Appie Steenbeek, Juliette Bergman,
Eric Tilman, Mascha Tieken, Eugene Buis en Willem Jonkman gezien, mooi dat deze mensen zo betrokken zijn bij de sport :dance: .

Nog even een praatje gemaakt met Bert Willemsen die samen met Paul Lans
Vitargo importeert in Nederland. Bert is in voorbereiding voor de EK en zag er
al aardig in vorm uit :thumb:

Reclame voor bb :yes: Prima dag gehad ;)

jammer dat ik het gemist heb :( gefeliciteerd purple!

Goed om te horen dan Ed al redelijk in shape is, enige foto's misschien??

Purple gefeliciteerd!

yep congrats purple!!!

Was idd een erg leuke dag! Heb veel goede atleten gezien. Heb me daar prima vermaakt met Spinninglady, erg gelachen! We zaten ook lekker op de 1ste rij, dus we hebben alles goed kunnen zien! We zijn in ieder geval weer helemaal gemotiveerd voor onze volgende wedstrijd!

Ik heb nog een boel foto's en die zal ik er snel ff opzetten!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

toch kan je zien dat Ed te kort komt op zijn benen en borst om met de top 10 van de wereld mee te draaien. zou hij dat moeten verbeteren nu is het niet zo dat ik hem niets vindt alleen om met de top mee te draaien zou je wat ronder moeten zijn voor als nog heb ik respect voor Ed van Amsterdam ga zo door groetjes Michel Alberg

Proficiat met je derde plaats purple en Ed ziet er inderdaad niet slech uit.
Nu maar afwachten wat het zal worden op de NY

Was een leuke wedstrijd, heb genoeg filmmateriaal voor een dvd.

Purple gefeliciteerd met je 3e plek! Je zag er erg goed uit. Tis dat madam zaandam zo glitterde, waardoor ze er uit sprong, maar vond haar zeker niet de beste.

Ik ben blij met mijn 3e plek. Ik dacht dat komt nooit goed met een vetpercentage van 20%, maar gelukkig is het niet echt te zien dat het ook werkelijk nog 20% was.

Ik ben laatste paar maanden wel goed vooruit gegaan en hopelijk is dat goed te zien op de foto's ten opzichte van de foto's van december. Ik heb zelf nog geen foto's gezien, maar ben erg benieuwd.

Heb een erg leuke en gezellige dag gehad.

Ik sliep de avond voor de wedstrijd in een hotel gewoon om lekker uitgerust en niet gehaast aan te komen daar... Even relaxen de dag van te voren. Toen wij daar aan kwamen zagen we een grote M en ja hoor de Mac... Wij inchecken in het hotel, naar de kamer en kijken uit het raam en hebben dus gezellig tegen de mac aan mogen kijken. :D

Maar na afloop hebben we daar heerlijk gegeten. Oh wa t is dat toch lekker na een lange tijd zeg. En erna nog heerlijk een ijsje... :D

Purple zei:
Ik ben blij met mijn 3e plek. Ik dacht dat komt nooit goed met een vetpercentage van 20%, maar gelukkig is het niet echt te zien dat het ook werkelijk nog 20% was.

Ik ben laatste paar maanden wel goed vooruit gegaan en hopelijk is dat goed te zien op de foto's ten opzichte van de foto's van december. Ik heb zelf nog geen foto's gezien, maar ben erg benieuwd.

Heb een erg leuke en gezellige dag gehad.

Ik sliep de avond voor de wedstrijd in een hotel gewoon om lekker uitgerust en niet gehaast aan te komen daar... Even relaxen de dag van te voren. Toen wij daar aan kwamen zagen we een grote M en ja hoor de Mac... Wij inchecken in het hotel, naar de kamer en kijken uit het raam en hebben dus gezellig tegen de mac aan mogen kijken. :D

Maar na afloop hebben we daar heerlijk gegeten. Oh wa t is dat toch lekker na een lange tijd zeg. En erna nog heerlijk een ijsje... :D

proficiat meid! idd dat verdien je wel na een lange tijd nul-tolerance :)

• Topic Starter Topic Starter
Heb trouwens ook nog die synthol opa zien lopen :mad:, heb meerdere mensen gezien die hem leeg probeerden te prikken :D, tjonge :mad: dat iemand zich zo kan toetakelen :scratch:

Hallo Allemaal,

Op dit moment staan alle foto`s van Middelburg op mijn site, de foto`s van Deventer hoop ik er vandaag op te zetten.
Kijk op www.forfunsport.nl

enhu iedereen die meegedaan heeft, gefeliciteerd met jullie behaalde plaatsen. Ik vond iedereen (die al eens een wedstrijd gedaan heeft) heel erg vooruit gegaan. Maar dat heb ik tegen sommige al gezegt.

Voor mij is het nog 1 1/2 week en dan ga ik naar LA voor de California Pro figure, ik ben erg blij met de veranderingen in mijn fysiek. Wat er ook daar gebeurt, er staan nu al 25 dames, maar ik ben nu al tevreden.
Ik hou jullie wel op de hoogtte.

Mascha

Ed doet niet mee in NY is ook nooit van plan geweest om mee te doen.
Ed is druk bezig om de puntjes op de I te zetten en er staat een totaal nieuw programma klaar a.s. maandag met als hoofdpunten Rug en benen. :eek:

Rhino zei:
Ed doet niet mee in NY is ook nooit van plan geweest om mee te doen.
Ed is druk bezig om de puntjes op de I te zetten en er staat een totaal nieuw programma klaar a.s. maandag met als hoofdpunten Rug en benen. :eek:

Hij staat wel op de deelnemerslijst :eek:, heeft hij ook een broer die wat met gewichtjes doet..... ???

trouwens ff voorstellen ;)

Om de kaartverkoop te stimuleren zetten ze er meer namen op dan dan dat er werkelijk ingeschreven zijn. Ed zou de Ironman doen en als hij in de top 10 zou komen eventueel de Arnold. Meer stond er niet op de wedstrijd planning.
:D

Tjonge wat een neppers daar bij:shoot: die organisatie van de NY-pro :mad:, toen ik Ed Maandag zag had ik al zo iets van "dat kan wat droger", one week out voor de NY-Pro, maar ze rekenen daar dus op zijn broer..... :cool: :D

Hey Mensen ,
Heeft Iemand Pics Van Deventer(c-grand Prix) Kan Nergens Pics Vinden..

Staan er nog niet veel online. Op www.bodybuild.nl staan er 9.

Zijn er nog forumleden geweest die foto's hebben gemaakt. Zouden die dan mij de foto's willen en kunnen doormailen waar ik op sta. Alvast bedankt. :D

Terug
Naar boven