XXL Nutrition

Grand Theft Auto: San Andreas

Var zei:
Meen je dat nou? GTA3, geweldig, vice city, nog beter!!!! Ik kan met deze spellen zoo lang spelen.

Link heb ik nog niet.....

Jah joh! Ik vind het niets. Besturing is zo bagger. Sta je daar met je tommiegun, schiet je alles kapot behalve het manneke waar je op mikt. Ik vond GTA 1 en 2 op de PC echt super spellen. Lekker scheuren met die karretjes enzo. Maar toen ze het in 3D gingen doen was de lol er af voor mij. Kijk en ik vind het al helemaal erg dat al die playstation nerds (:D) dat spel altijd gebruiken om die baggere console van hun de lucht in te prijzen. 'Wij hebben GTA: SA' Dus...? :p

ik vond gta 1 en 2 pas leuk
dese nieuwe veelste bagger man

Var zei:
Meen je dat nou? GTA3, geweldig, vice city, nog beter!!!! Ik kan met deze spellen zoo lang spelen.

Link heb ik nog niet.....

Je gaat SA dan helemaal geweldig vinden bro. :D

GTA3 was leuk inderdaad, Vice City ook... Maar SA slaat echt alles! Een spel wat je gewoon kan blijven spelen (replay waarde lag bij alle GTA series al redelijk hoog, maar bij SA nog meer imo). Die wereld is zo huge, daar raak je echt niet snel op uitgekeken iig. Het is een van de spellen die ik nog steeds regelmatig speel, terwijl ik 'm bij de release al gekocht had op de PS2.

Ben benieuwd hoe ie voor de PC wordt. :cool:

Rob G zei:
Jah joh! Ik vind het niets. Besturing is zo bagger. Sta je daar met je tommiegun, schiet je alles kapot behalve het manneke waar je op mikt. Ik vond GTA 1 en 2 op de PC echt super spellen. Lekker scheuren met die karretjes enzo. Maar toen ze het in 3D gingen doen was de lol er af voor mij. Kijk en ik vind het al helemaal erg dat al die playstation nerds (:D) dat spel altijd gebruiken om die baggere console van hun de lucht in te prijzen. 'Wij hebben GTA: SA' Dus...? :p

:D Jullie hebben ook GTA:SA...bijna! Dope spel man iets makkelijker(lees betere besturing en dan met name het schieten zoals al door jou genoemd) vet verhaal weer hele toffe characters met veel humor, maar ik zal niet teveel verklappen. Ik heb hem uitgespeeld en hij heeft nog steeds replay-value dus dat zegt genoeg. :cool:

PS Echt big pimpin' trainen tats rides, echt lachen let ook op hoe de mensen op straat reageren op je verschijning en hoe dat verandert naar gelang je jezelf modified...

Laatst bewerkt:
Is dat een beetje een normale versie want ik zie er xbox en dvd bij staan?

Rob G zei:
Jah joh! Ik vind het niets. Besturing is zo bagger. Sta je daar met je tommiegun, schiet je alles kapot behalve het manneke waar je op mikt.
De besturing van het schieten is matig. Maar gelukkig ben je in GTA vooral bezig met rondscheuren / varen / vliegen. Schietspellen op een console zijn altijd minder als op een pc met een keyboard-muis besturing. Niets topt een muis qua mikken.

GTA S.A is echt über-vet. Dat spel is ongeveer 2 keer zo groot als V.C., zonder laadtijden. De voertuigen zijn supercool, van een ferrari F40 tot en met een monstertruck, mini-hovercraft, speedboot, apache helicopter, harrier jump jet en zelfs een lijnvliegtuig. En nog een hele rits rete-coole motoren.

wat is er nieuw in de PC versie boven de oude PS versie ??

ik heb de hoodlum versie al staan thuis, het spel blokkeert na 1 seconde

kga vanavond nog eens checken aan wat het zou kunnen liggen

30kb/s , Steady as she goes.

[Link niet meer beschikbaar]

Ff naar games staan bulten torrents en ftps van gta sa. :D
Hij is wel 3,96 gig ik hoop maar dat ik de goede pak. :p

Voor de nieuwsgroepen leechers onder ons, de NZB van de Hoodlum versie staat hier:
http://www.binsearch.info/

zoek naar Hlm-gtasa en neem de NZB uit alt.binaries.boneless

Happy leeching :)

Heeft iemand die hoodlumversie van 6juni al geprobeerd?

ja ... crasht hier

Ik las ook dat de versie van 6 juni na 2 seconden spelen crasht :grumble: Ik ben een versie aant downloaden die gisteren is gepost. Heb hem over 3 uur binnen, ik zal wel laten weten of het werkt :)

• Topic Starter Topic Starter
Downloaden is zooooo 2004, kopen die handel!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb 'm net gekocht :D.

k*tk*tk*t spel crasht m'n bak altijd :(

simpel, dood aan nvidia de klootzakken
spel werkt niet op m'n pc met 9800xt, wel op m'n pa's met een geforce 3 :rolleyes: ???

Terug
Naar boven