Fitness Seller

Grand Theft Auto: San Andreas

roxxe, gekocht of gedownload ? als je het hebt gekocht zal rockstar wel een patch uitbrenge, want der zijn er veeel met problemen

SideShow zei:
roxxe, gekocht of gedownload ? als je het hebt gekocht zal rockstar wel een patch uitbrenge, want der zijn er veeel met problemen

emo.gif

gedownd :o

mijn CJ heeft tet*en ??? :mad:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Sorry jongens, ik heb het spel paar keer gespeeld maar vind het maar bagger!

Draai het toch niet op een kinderachtige resolutie (1600*1200) maar het spel ziet er gewoon NIET uit. En de gameplay is gewoon hetzelfde als in vice city met als verschil dat je net even wat grote steden en wat meer vervoersmiddelen hebt.

Iig voor mij een zware tegenvaller.

gameplay hetzelfde ? er gebeurd veel meer toch en je kan véél meer doen ...

grafics zijn niet super maar vallen best mee als je op "very high" speelt en met AA op 3 enzo

Hoe het eruit ziet boeit me niet zo. Zeker niet omdat je vrijwel een complete vrijheid hebt.

huckfinn zei:
Hoe het eruit ziet boeit me niet zo. Zeker niet omdat je vrijwel een complete vrijheid hebt.

Dat laatste is een goed punt. Het is gaaf om in een spel gewoon even te cruisen of rond te lopen. Ik mis nog een soort spel als Driver 1 vroeger was (NEE DRIVER 3 is geen alternatief). Fantastisch, lekker cruisen en cops klieren.

Ik heb het ook al paar dagen op de XBOX gespeeld. Tja, ik vind het verder ook eigenlijk hetzelfde als Vice City, ok de stad is een stuk groter en je kan wat meer dingen, zoals pompen in de gym wat wel tof is. Maar verder is het gewoon meer van hetzelfde vind ik. Wel aardig, maar niet echt super.

Waar downloaden jullie GTA san andreas?

Is limewire vertrouwd?

Laat ff snel weten aub...

edit: de eerste die post waar ik hem kan downloaden krijgt karma'z :D ;)

idd, werkt hier ook heel goed met 9800pro

Iemand al ervaring met het spel op de PC, de poppen in het spel zijn fel groen gekleurd, grrrr weet iemand een oplossing?

ik heb de nieuwste nvidia al + directx

Terug
Naar boven