MuscleMeat

Gratis een goed doel steunen

En nu wil ik -4 karma punten.

mooi initiatief voor een zeer goed doel. :thumbup:

Jup, natuurlijk gelikt! :thumb:

ook effie klik gedaan :)

kun je ook op die site F5'en? :P

Misschien een domme vraag, maar heeft het zin om vanaf 1 locatie meerdere keren te klikken??

Super! uiteraard geklikt

Even aan al je vriendinnen doorgeven-->

Stichting Haarwensen

Stichting Haarwensen. Geef je haar aan kinderen die het nodig hebben, haar afstaan aan kankerpatienten, oude haar wat kan ik ermee haar pruik laten maken kinderen met kanker. Stichting Haarwensen Geef je haar aan kinderen die het nodig hebben, haar afstaan aan kankerpatienten, oude haar wat kan ik ermee haar pruik laten maken kinderen met kanker. Doneer een stuk van je lange haar en deze mensen maken er pruiken van voor kankerpatientjes.

Weet ik veel ! Ik gaf geen antwoord op je vraag hoor ,maar ALS het zo zou zijn zou ik het zelfde idee als jou hebben :)!

Maar ik denk eigenlijk van wel.

//

dit gevonden op een site ,dus zal vast wel voor de meeste sites gelden

''Visits:
Het aantal unieke bezoekers op uw site. Een zelfde persoon die kort achter elkaar pagina's op uw site bekijkt zal dus als 1 bezoeker worden geteld. Pas na enige tijd zal deze bezoeker weer als nieuwe (unieke) bezoeker worden beschouwd. In de meeste gevallen zal het aantal Visits het meest interessant zijn.''

Weet ik veel ! Ik gaf geen antwoord op je vraag hoor ,maar ALS het zo zou zijn zou ik het zelfde idee als jou hebben :)!

Maar ik denk eigenlijk van wel.

//

dit gevonden op een site ,dus zal vast wel voor de meeste sites gelden

''Visits:
Het aantal unieke bezoekers op uw site. Een zelfde persoon die kort achter elkaar pagina's op uw site bekijkt zal dus als 1 bezoeker worden geteld. Pas na enige tijd zal deze bezoeker weer als nieuwe (unieke) bezoeker worden beschouwd. In de meeste gevallen zal het aantal Visits het meest interessant zijn.''

Oke dan ga ik dus niet 10000 keer achter elkaar drukken :)

Terug
Naar boven