als je naar config gaat en dan naar servers kan je daar nergens testenbij mij werkt het wel gewoon... als je server invoert bij SABznbd kan je em toch testen heb je dat gedaan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je naar config gaat en dan naar servers kan je daar nergens testenbij mij werkt het wel gewoon... als je server invoert bij SABznbd kan je em toch testen heb je dat gedaan?
als je naar config gaat en dan naar servers kan je daar nergens testen
getest doet het niet welke poort nr gebruik je ik laat hem gewoon leeg
lol die heb ik verwijderd ligt het daar aan ?119 staat die bij mij, heb je wel die programma van go6 runnen en ben je connected daar

and we downloaden jeeejjjjjjj thx phillyy
ff nog 1 vraag als ik zeg maar een film zoek ik zeg maar wat matrix hoe vind ik daar de nzb van

http://www.binsearch.info/and we downloaden jeeejjjjjjj thx phillyy
ff nog 1 vraag als ik zeg maar een film zoek ik zeg maar wat matrix hoe vind ik daar de nzb van
weet ik maar moet ik dat prog weer installen

Ja dat weet ik.. Via FTD kan je alle informatie van een film vinden, van de codec tot de bitrate etc, dus dat programma is toch echt wel noodzakelijk vind ik.
@ patmuscle; Bij FTD kan je dus ook de naam van de desbetreffende rar/par bestanden zien, deze voer je dan weer in bij een .nzb zoekmachine (zoals binsearch.info inderdaad) et voila!
waarom noodzakelijk? check gewoon pre scene sites oid