Fitness Seller

Nieuws Griep slaat hard toe

In 4 weken tijd heb ik 2 weken griep gehad. Week 1 griep, week 2 en 3 niets, week 4 weer griep. Waarschijnlijk ben ik hierdoor mijn baantje kwijt haha.

wat voor baantje is dat dan? beetje debiel als je ontslagen wordt omdat je ziek bent, dat zijn oostblok praktijken

Haha, ik werk in een supermarkt :o

hoe hoog was de koorst? hoort daar ook overgeven bij?

nee geen overgeven of schijterij maar ik was echt warm, ik heb geen temperatuur gemeten maar zoveel heb ik nog niet eerder gezweten.. Ik sliep in handoeken en halverwege de nacht wisselen alles zeiknat.....:eek:

heb nog nergens last van en hoop ook dat het zo blijft.
tis al heel wat maanden geleden dat ik griep had, dus sluit niet uit dat ik binnenkort ook aan de beurt ben.

lig ook bedje op de bank met 4rus(innen)

Gelukkig ben ik nog alive and kicking!!!:D
Heb eigenlijk nooit griep.

nee geen overgeven of schijterij maar ik was echt warm, ik heb geen temperatuur gemeten maar zoveel heb ik nog niet eerder gezweten.. Ik sliep in handoeken en halverwege de nacht wisselen alles zeiknat.....:eek:

ik had het juist koud, extra kleren aan in bed, maar geen druppeltje zweet. wel een warm voorhoofd.

Bizar maar waar.

Nog nooit griep gehad:)

lucky bastard

Vorige week griep gehad, 2 dagen echt ziek en dan nog 3 dagen half ziek.

kom net terug van de doktor en Bingo

Gezellig, ben al sinds vlak voor de kerst aan het kwakkelen en sinds vorige week kwam het weer hard terug. Gelukkig vandaag nog een afspraak kunnen regelen met de arts, dit jaar ook nog niet getraind :S

Ben ik dus niet de enige, precies hetzelfde sport wonder.

zwaar aan mijn longen momenteel gelukkig nog nooit de griep gehad

Ik voel me top.

Terug
Naar boven