XXL Nutrition

Nieuws Griep slaat hard toe

heb al 4 dagen griep, gaat nu wel wat beter
gvd 4 dagen nie getraind :@ vreet me vol maar spuug het netzohard weer uit

ik heb de afgelopen anderhalve week 3 hele keukenrollen volgesnoten, ik heb t idee dat er n badkuip vol snot ergens in mn hoofd zit :S

Ik heb 2 dagen flinke keelpijn gehad. En nu inmiddels 1.5 week verkouden.
Gaat gelukkig wel beter. gister weer lekker kunnen trainen in elk geval :)

Bij mij begon het ook met een extreem vervelende keel. Klinkt idd alsof veel mensen eenzelfde (soort) virus hebben..

Ik ben ook al vanaf donderdag ****ed up, ziekelijke koppijn, Snot dat overal heen vliegt + het feit dat ik aan de hand van de extreme hoestbuien het gevoel heb dat ik per ongeluk na een dag hossen in de bossen per ongeluk een eekhoorn heb ingeslikt, die ik er nu d.m.v hoesten er weer uit moet zien te krijgen.

Ik ben ook al vanaf donderdag ****ed up, ziekelijke koppijn, Snot dat overal heen vliegt + het feit dat ik aan de hand van de extreme hoestbuien het gevoel heb dat ik per ongeluk na een dag hossen in de bossen per ongeluk een eekhoorn heb ingeslikt, die ik er nu d.m.v hoesten er weer uit moet zien te krijgen.

LOL ik heb precies hetzelfde vanaf donderdag... scary shit :(

Heb weer koorts, gaat lekker.. :o

moet zeggen dat ik nergens last van heb, maar ben dan ook gewoon nog steeds brak van het weekend.. ben sowieso niet erg snel ziek dus misschien gewoon net verschillend per immuunsysteem lijkt me.

Het is super aids, we gaan nu allemaal dood

nee geen overgeven of schijterij maar ik was echt warm, ik heb geen temperatuur gemeten maar zoveel heb ik nog niet eerder gezweten.. Ik sliep in handoeken en halverwege de nacht wisselen alles zeiknat.....:eek:

bij mij begon het met koud en werdt steeds warmer.. en daarna koud warm koud warm brrrrrrrrrr

beetje verkouden alleen nu nog maar voor de rest weer ok.

Heb ik de afgelopen dagen nu ook precies hetzelfde gehad ik had een koorts van 39.5

Kon bijna niet slapen enz. word je wakker en is alles zeiknat bah bah.

Maar wat ik nog nooit had gehad en nu wel; is tranende ogen dat is pas raar maarja ben nu weer een beetje beter aan het worden :thumb:

Weer een nieuwe griep, ben al een maand beter, misschien was het deze..

Bij de huisarts geweest en die kon weinig doen :( Moest gewoon uitzieken (kan lang duren..). Heb wel een spray meegekregen om mijn holtes wat rust te geven.

Hoere zooi, ik wil trainen!!!!!!!!!!!

Gelukkig nog nooit griep gehad. Mijn vriendin had griep en ik heb er 2 dagen bijgezeten en nog heb ik niks.

Veel beterschap aan de mensen die het wel opgepikt hebben :(

Vorige week gehad...:(

ik heb vanaf oudjaarsdag t/m die zaterdag buikgriep gehad, en nu is mn oog weer ontstoken, gaat lekker:(

ben al verkouden geweest, gelukkig in de week da tde sportschool ook dicht was. lekker mezelf vol proberen te vreten, wat is het ook heerlijk om niet verkouden te zijn en lekker te kunnen trainen

Ik krijg hem maar niet he!

De griepepidemie is een feit. De komende dagen zullen de huisartsen het bijzonder druk krijgen met mensen die zich melden met griepsymptomen.

Ik snap niet waarom mensen naar de dokter hiervoor gaan. Je komt daar aan en vertelt waar je last van hebt. De dokter zegt: "je hebt griep" en vervolgens zegt zo iemand dan "ok" en dan gaat die persoon weer naar huis?

Er bestaat toch geen middel voor...

Terug
Naar boven