MuscleMeat

Grippers zonder creditcard bestellen?

wscorpion

Advanced Bodybuilder
Waardering
4
Ik ben op zoek naar een paar sterke grippers (die perry-sport dingen hangen me de keel uit :p), maar ik kan ze alleen vinden online waar je met een creditcard moet betalen.
Ik ben niet van plan een creditcard aan te gaan schaffen alleen om een paar grippers te kopen.

Iemand misschien enig idee of ze ergens via overboeken of desnoods 2e hands te koop zijn?

Ik heb het volgende topic ook gelezen (klikkerdeklik) maar daar wordt ik dus ook niet veel wijzer van. Misschien dat iemand inmiddels meer info heeft over die dingen?
Heb trouwens ook geen flauw idee welke sterkte ik dan zou moeten bestellen...

De 1e en de 2e (dan heb ik het over CoC), daarna wordt het al veel te zwaar waarschijnlijk. Ik ben benieuwd of iemand iets weet, want ik wil ze zelf ook namelijk.

Gripper

Waar woon je btw? Misschien kunnen we samen bestellen en verzendkosten delen.

( kan ook via pm )

• Topic Starter Topic Starter
Ik woon in Tilburg, maar kom vaak in Den Bosch en Breda, dus alle drie zijn een optie.
Ik zie dat jij in Limburg woont, dus nog niet echt handig...
Ben niet zo goed in duits, maar bij die site kun je ze bestellen zonder CC?
Denk dat ik dan CoC 2 ga kopen, ben bang dat ik al te snel niets meer aan de 1e heb. En tenslotte kun je ook negatieve reps doen met een gripper die nu te zwaar is om te sluiten...

Zou ze toch eerder op bodybuilding.com bestellen, veel goedkoper.

Heb jij ook de trainer besteld? Ik ben nog aan het twijfelen of ik de trainer ga kopen. Ik verwacht niet dat ik de CoC1 meteen sluit, en alleen maar negatives ed zal ook niet optimaal zijn.

Ik ben op zoek naar een paar sterke grippers (die perry-sport dingen hangen me de keel uit :p)

ik heb geen antwoord op je vraag maar misschien wel een tijdelijke (en goedkope) oplossing voor je: haal het schuimrubber van je perry grippers af en tape ze aan elkaar:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
niet moeilijk om te sluiten maar wel lekker om mee te trainen.

ik heb geen antwoord op je vraag maar misschien wel een tijdelijke (en goedkope) oplossing voor je: haal het schuimrubber van je perry grippers af en tape ze aan elkaar:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
niet moeilijk om te sluiten maar wel lekker om mee te trainen.

Heb idd ook al met 2 tegelijkertijd zitten werken, maar is eigenlijk te breed om fatsoenlijk vast te pakken (ik heb niet zo'n grote handen).

Ik heb die duitse winkel een mailtje gestuurd mbt de betaling. Als dat via overboeken, automatische incasso of accept giro kan, dan denk ik dat ik daar ga bestellen.

Zal nog even naar bb.com kijken, maar ben bang dat je daar ook een CC nodig hebt...

bij choice of champions kun je met overboeking betalen, heb ik vorige keer ook gedaan.

bij ironmind ook geen probleem, gewoon ff mailen met ze

Ik zit nog te wachten op reactie van Choice of champions, maar das dan iig wel mooi om te weten.
Bij bb.com kun je iig door geld op te sturen bestellingen doen, maar persoonlijk zie ik het niet zo zitten om geld in een envelope naar de US te sturen.

choice of champions.. Is prima, alleen die gast is ontzettend sloom met z'n bestellingen.. Hij kan wel engels :D

vergeet niet de RB grippers, de standaard is dan wel COC, maar de RB's vallen er vaak mooi tussenin. RB Germany

#1 wel bestellen, blijft goed voor warmingup.

Waar zijn die extended grippers voor? ( die met die lange aluminium staaf eraan) Ja, ze zijn voor samen te knijpen, maar wat is er anders aan :p

Op die manier is het wat makkelijker om negatives te doen.. Je zet de verlende hendel in de muur of je houdt je voet erop en dan met lichaamsgewicht duwen, en dan zo goed als gaat dichthouden met 1 hand.

Heb een tijdje eentje gehad, maar vind negatives toch niet zo lekker.. doet zeer!

Ik heb inmiddels een reactie van Hermann Korte gehad (CoC), maar hij begrijpt niet helemaal wat ik precies wil geloof ik...

denk dat ik CoC nr 2 en nr 3 ga bestellen. Ben zeer benieuwd hoe sterk die nr 3 nou is. (zou 126kg zijn, maar dat zegt mij ook niet zoveel...)

CoC werkt gewoon met overboeken via IBAN.

Ze zijn niet zo goedkoop, maar jah, ik had ze wel in een week na bestelling binnen.

Ik heb net CoC #3 besteld (en betaald via overboeking) bij Choice of Champions. Ik ben nog aan het wachten op een reactie van bb.com, waarschijnlijk dat ik daar dan #2 ga bestellen (of anders alsnog bij CoC).

@BlackRush: Het heeft geen nut om de verzendkosten te delen. Voor 1-tje was ik 5,50 euro verzendkosten kwijt, voor 2 zou dat 10 euro zijn.
Dus voor die 50 cent p.p. winst is het misschien toch makkelijker om ze zelf te bestellen.

Die #3 deed ik 5 maandjes over om dat kreng dicht te krijgen.. En dan certificeren hè!!

Terug
Naar boven