christG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn voorarmen zijn zeker stuk dikker geworden sinds ik met grippers train. Handen zijn ook wat vleziger geworden, vooral in dikte toegenomen.

Waarschijnlijk hebben die liters volle melk die hij er per dag doorheen jaagde ook wel wat mee te maken![]()

Pubertijd? Dat is toch de periode waarin je constant aan nken denkt?Dries, dat heet op jouw leeftijd de pubertijd, dan heb je veel natuurlijk testosteron en ga je groeien![]()
![]()
Lol mijn melk periode was voor mijn gripper periode hehe.Waarschijnlijk hebben die liters volle melk die hij er per dag doorheen jaagde ook wel wat mee te maken![]()
Zitten veel kcal in

Pubertijd? Dat is toch de periode waarin je constant aan nken denkt?
NEUKEN?
hoop niet dat je TE opgewonden hiervan wordt........Lol mijn melk periode was voor mijn gripper periode hehe.

ik ben mijn grippers die ik ooit is bij scapino heb gekocht ook best zat..
geen idee welke sterkte die zijn maar ik kan er met moeite 50x in knijpen.
ik wil dus ook zwaardere maar ik wil vooral dikke vingers krijgen. een gym leraar van de middelbare school waar ik nou bij stage loop heeft echt monster handen(is ook lang en breed) zonder fitness maar hoe zou je ook dus je vingers kunnen trainen? en op welke nederlandse kan je zwaardere grippers bestellen? heb die duitse site wel gezien maar bestel liever op een NL site.

Das een beetje het probleem van iedereen. Je kunt natuurlijk iets zwaardere grippers kopen van een fitness merk, maar het spul zoals CoC heeft hier blijkbaar in het afgelopen jaar of zo nog steeds niemand gevonden / gepost.
(ik niet trouwens
).Géén grippers te koop in nederland helaas, sander. K3k is prima en ook 't makkelijkst wat dat betreft.
Vingers zijn met veel verschillende oefeningen te trainen, waaronder eagle loops, ook van IM.
[Link niet meer beschikbaar] om wat op weg te helpen![]()