Fitness Seller

Grippers zonder creditcard bestellen?

Ik had 2 grippers via Ironmind besteld. Kostte ongeveer $55 oftewel €43 ofzo.
Wel nog €10 extra douanekosten moeten betalen. Totaal dus nog geen €55, via Duitse site zou het een paar euro meer geweest zijn meen ik.

Waarschijnlijk hebben die liters volle melk die hij er per dag doorheen jaagde ook wel wat mee te maken :D

Dries, dat heet op jouw leeftijd de pubertijd, dan heb je veel natuurlijk testosteron en ga je groeien ;) :D
Pubertijd? Dat is toch de periode waarin je constant aan nken denkt?

Waarschijnlijk hebben die liters volle melk die hij er per dag doorheen jaagde ook wel wat mee te maken :D
Lol mijn melk periode was voor mijn gripper periode hehe.

Zitten veel kcal in ;)

NEUKEN?

ik ben mijn grippers die ik ooit is bij scapino heb gekocht ook best zat..
geen idee welke sterkte die zijn maar ik kan er met moeite 50x in knijpen.
ik wil dus ook zwaardere maar ik wil vooral dikke vingers krijgen. een gym leraar van de middelbare school waar ik nou bij stage loop heeft echt monster handen(is ook lang en breed) zonder fitness maar hoe zou je ook dus je vingers kunnen trainen? en op welke nederlandse kan je zwaardere grippers bestellen? heb die duitse site wel gezien maar bestel liever op een NL site.

Ik ben nog nooit een NL site tegengekomen waar ze die grippers hebben.

ik ben mijn grippers die ik ooit is bij scapino heb gekocht ook best zat..
geen idee welke sterkte die zijn maar ik kan er met moeite 50x in knijpen.
ik wil dus ook zwaardere maar ik wil vooral dikke vingers krijgen. een gym leraar van de middelbare school waar ik nou bij stage loop heeft echt monster handen(is ook lang en breed) zonder fitness maar hoe zou je ook dus je vingers kunnen trainen? en op welke nederlandse kan je zwaardere grippers bestellen? heb die duitse site wel gezien maar bestel liever op een NL site.

iemand die me kan helpen? :)

• Topic Starter Topic Starter
Das een beetje het probleem van iedereen. Je kunt natuurlijk iets zwaardere grippers kopen van een fitness merk, maar het spul zoals CoC heeft hier blijkbaar in het afgelopen jaar of zo nog steeds niemand gevonden / gepost.

Op zich zie ik het probleem niet zo met bestellen in het buitenland, zeker niet bij Choice of Champions. Ik heb zelf meegemaakt dat ze heel netjes en behulpzaam zijn, en had m'n gripper ook snel binnen.
Ironmind is naar mijn idee ook zeker betrouwbaar.

En anders verkoopt iemand hier misschien zijn gripper wel voor een leuk prijsje 2de hands :D (ik niet trouwens :p).

Géén grippers te koop in nederland helaas, sander. K3k is prima en ook 't makkelijkst wat dat betreft.

Vingers zijn met veel verschillende oefeningen te trainen, waaronder eagle loops, ook van IM.

[Link niet meer beschikbaar] om wat op weg te helpen ;)

Zouden de mensen bij Ironmind USA zo aardig zijn om GIFT / CADEAU op het pakketje te schrijven?

Dat zal nogal wat schelen bij aankoop

Die extra kosten hebben meer met de verzekering te maken van het pakket, Fries kan je daar wel meer over vertellen. Als je pakket niet verzekerd is betaal je dus geen extra invoerkosten maar dan neem je natuurlijk ook een risico.

Géén grippers te koop in nederland helaas, sander. K3k is prima en ook 't makkelijkst wat dat betreft.

Vingers zijn met veel verschillende oefeningen te trainen, waaronder eagle loops, ook van IM.

[Link niet meer beschikbaar] om wat op weg te helpen ;)

bedankt kerel!
vertel eens, wat zijn eagle loops?

Eagle loops, daar steek je individueel je vingers door een soort ring, ring bevestig je aan de stang, en dan maar trekken met die handel.. (klinkt allemaal wat suggestief, weet ook niet.)

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven