XXL Nutrition

Grippers zonder creditcard bestellen?

• Topic Starter Topic Starter
En dan ben jij nog zeer actief bezig met gripsport... mmm... Wordt dus een leuke uitdaging ;-)
Denk dat ik blij mag zijn als ik m met 2 handen dichtkrijg. En dan maar neg reps maken :p

Ik heb net CoC #3 besteld (en betaald via overboeking) bij Choice of Champions. Ik ben nog aan het wachten op een reactie van bb.com, waarschijnlijk dat ik daar dan #2 ga bestellen (of anders alsnog bij CoC).

@BlackRush: Het heeft geen nut om de verzendkosten te delen. Voor 1-tje was ik 5,50 euro verzendkosten kwijt, voor 2 zou dat 10 euro zijn.
Dus voor die 50 cent p.p. winst is het misschien toch makkelijker om ze zelf te bestellen.

Is inderdaad onzin dan. Waarschijnlijk bestel ik ze dan zelf binnenkort.

En dan ben jij nog zeer actief bezig met gripsport... mmm... Wordt dus een leuke uitdaging ;-)
Denk dat ik blij mag zijn als ik m met 2 handen dichtkrijg. En dan maar neg reps maken :p

3 is best moeilijk, ik kreeg number 2 ook gelijk dicht, maar 3 is stukken zwaarder.
Ik wens je veel succes als je gelijk met #3 begint, zal niet makkelijk worden bro.

#2 gaat er ook aankomen, maar #3 zal eerder thuis zijn denk ik, dus ik ga het zeker proberen, maar ik geloof er niet veel van :p

Heb #3 net thuis.. Valt me nog niet tegen. Natuurlijk krijg ik m niet gesloten, maar ik kom al op de helft per hand. Met beide handen krijg ik m wel gesloten.

Ik moet nog steeds geld overboeken voor #2, maar ik begin nu te twijfelen of ik m wel ga kopen aangezien ik met #3 ook kan trainen :p

Heb #3 net thuis.. Valt me nog niet tegen. Natuurlijk krijg ik m niet gesloten, maar ik kom al op de helft per hand. Met beide handen krijg ik m wel gesloten.

Ik moet nog steeds geld overboeken voor #2, maar ik begin nu te twijfelen of ik m wel ga kopen aangezien ik met #3 ook kan trainen :p

Laatste centimeters zijn altijd het moeilijkste imo en je moet ook een gripper hebben waarmee je "reps" maakt.

Idd, beweging krijgen in #3 is niet zo moeilijk maar sluiten wel. Het gaat nog altijd om een veer, dus de spanning neemt toe als je hem toenijpt. Ik zit al een tijdje vast op de laatste milimeter ... is om pisnijdig van te worden lol ;)

Dries, heb je em al meegenomen voor na je zware deadlift of squat training?

Ik hoop dat klote ding (#3) ook voor de zomer dicht geknepen te hebben

Laatste centimeters zijn altijd het moeilijkste imo en je moet ook een gripper hebben waarmee je "reps" maakt.

Tis logisch dat het steeds zwaarder wordt, maar het is niet zo alsof ik alleen met die gripper train. Ik train ook met holds, farmer walks, en een dumbbell op je vingertoppen laten rusten en dan je hand sluiten.
In principe gebruik ik die #3 nu voor static holds op zover als ik m kan sluiten.
Naar mate dat ik sterker wordt dankzij die andere oefeningen, zal ik #3 ook verder kunnen sluiten voor static holds...

Ik heb trouwens buiten die Perry Sport grippers nog een ander setje.. Ik denk dat deze vergelijkbaar zijn met die Sports of Trainer grippers van CoC. Hiermee maak ik ook setjes als ik zin heb, maar ik gebruik deze voornamelijk om ze met mijn duimen te sluiten zodat die ook getraind worden :p

Doet zo'n gripper ook wat voor massa of is het alleen voor de kracht?

Ik merk niet echt dat me handen dikker worden ofzo

Oke, maar niemand zal ooit grippers gebruiken met als doel: massa

Oke, maar niemand zal ooit grippers gebruiken met als doel: massa

Kan in principe wel, je traint tenslotte ook spieren die zullen groeien naarmate je het vaker en zwaarder doet.
Persoonlijk vond ik wrist curls altijd wel erg goed werken voor massa in de onderarmen. :cool:

Kun je bij IRONMIND zelf ook gewoon een mailtje sturen en zeggen dat ze het af moeten schrijven?

Wil eigenlijk wel wat dingen bestellen.

Thijs

Ik heb mijn gripper bij Choice of Champions besteld en gewoon via overboeking betaald. Afschrijven gaat volgens mij sowieso niet lukken ivm overboekingskosten.
Maar van te voren betalen is imo geen probleem. ongeveer 4 dagen na de betaling binnenwas kreeg ik mijn bestelling binnen.

CoC.
Totale kosten voor 1 gripper van Captains of Crush inclusief verzendkosten komt op 36,15 euro.

Hoe zit dat met jullie. Vinden jullie die grippers op die duitse site niet erg duur.

Je betaald er 30 euro voor een gripper terwijl je op de ironmind site 19,95 dollar betaald.

Ik had ironmind een mailtje gestuurd.

1 Captains of Crush Gripper only, including S&H of US$16.00 via Global
Priority airmail service, total US$35.95 (Euro 27.8)

Heeft er iemand van jullie via ironmind gekocht en hoe hebben jullie dat toen gedaan.

Via ironmind kom ik op US$186.75 (Euro 144.5) inclusief verzenden. Terwijl ik bij die duitse site aardig over de 200 euro ga. Is het mogelijk om geld om te zetten in dollars en het dan over te maken naar ironmind?

Het gaat bij mij om 4 grippers en een dipping belt. Zijn er uberhaupt winkels in nederland die dingen verkopen.

Reacties zijn welkom.

Bij Ironmind zijn de grippers misschien goedkoper maar je hebt ook nog de hogere verzendingskosten + douanekosten, en bovendien duurt het ook langer voor ze aankomen veronderstel ik.

Uiteindelijk is Choice of Champions goedkoper denk ik

Bij dat duitse gebeuren kwam ik op ongeveer 20 euro bovenop de 190 euro.

bij ironmind is het 140 euro inclusief verzendkosten. Wat zouden bijvoorbeeld douane kosten zijn.

Hoe zit dat met jullie. Vinden jullie die grippers op die duitse site niet erg duur.

Je betaald er 30 euro voor een gripper terwijl je op de ironmind site 19,95 dollar betaald.

Ik had ironmind een mailtje gestuurd.

1 Captains of Crush Gripper only, including S&H of US$16.00 via Global
Priority airmail service, total US$35.95 (Euro 27.8)

Heeft er iemand van jullie via ironmind gekocht en hoe hebben jullie dat toen gedaan.

Via ironmind kom ik op US$186.75 (Euro 144.5) inclusief verzenden. Terwijl ik bij die duitse site aardig over de 200 euro ga. Is het mogelijk om geld om te zetten in dollars en het dan over te maken naar ironmind?

Het gaat bij mij om 4 grippers en een dipping belt. Zijn er uberhaupt winkels in nederland die dingen verkopen.

Reacties zijn welkom.
Als je naar ironmind kunt overboeken is dat verder geen probleem. bodybuilding.com staat trouwens ook gewone overboekingen toe, dus misschien nog wel interessanter.

CoC is idd duur, maar zolang ze in NL niet leverbaar zijn kopen mensen ze toch wel...

Terug
Naar boven