wscorpion
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb net CoC #3 besteld (en betaald via overboeking) bij Choice of Champions. Ik ben nog aan het wachten op een reactie van bb.com, waarschijnlijk dat ik daar dan #2 ga bestellen (of anders alsnog bij CoC).
@BlackRush: Het heeft geen nut om de verzendkosten te delen. Voor 1-tje was ik 5,50 euro verzendkosten kwijt, voor 2 zou dat 10 euro zijn.
Dus voor die 50 cent p.p. winst is het misschien toch makkelijker om ze zelf te bestellen.
En dan ben jij nog zeer actief bezig met gripsport... mmm... Wordt dus een leuke uitdaging ;-)
Denk dat ik blij mag zijn als ik m met 2 handen dichtkrijg. En dan maar neg reps maken![]()

Heb #3 net thuis.. Valt me nog niet tegen. Natuurlijk krijg ik m niet gesloten, maar ik kom al op de helft per hand. Met beide handen krijg ik m wel gesloten.
Ik moet nog steeds geld overboeken voor #2, maar ik begin nu te twijfelen of ik m wel ga kopen aangezien ik met #3 ook kan trainen![]()
Laatste centimeters zijn altijd het moeilijkste imo en je moet ook een gripper hebben waarmee je "reps" maakt.

Doet zo'n gripper ook wat voor massa of is het alleen voor de kracht?
Oke, maar niemand zal ooit grippers gebruiken met als doel: massa

Als je naar ironmind kunt overboeken is dat verder geen probleem. bodybuilding.com staat trouwens ook gewone overboekingen toe, dus misschien nog wel interessanter.Hoe zit dat met jullie. Vinden jullie die grippers op die duitse site niet erg duur.
Je betaald er 30 euro voor een gripper terwijl je op de ironmind site 19,95 dollar betaald.
Ik had ironmind een mailtje gestuurd.
1 Captains of Crush Gripper only, including S&H of US$16.00 via Global
Priority airmail service, total US$35.95 (Euro 27.8)
Heeft er iemand van jullie via ironmind gekocht en hoe hebben jullie dat toen gedaan.
Via ironmind kom ik op US$186.75 (Euro 144.5) inclusief verzenden. Terwijl ik bij die duitse site aardig over de 200 euro ga. Is het mogelijk om geld om te zetten in dollars en het dan over te maken naar ironmind?
Het gaat bij mij om 4 grippers en een dipping belt. Zijn er uberhaupt winkels in nederland die dingen verkopen.
Reacties zijn welkom.