Fitness Seller

Groeien lukt niet

Jester3

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
71kg
Vetpercentage
15%
Ik zal mezelf even een beetje voorstellen,

Ik ben Jester en ben 20 jaar,
heb vroeger altijd best wel veel gesport, basketbal 3 jaar, tennis 3 jaar, kickboksen 2 jaar, en de afgelopen 16 maanden ben ik intensief aan het fitnessen,
ik fitness 4-5 dagen in de week en dan minimaal 1 uur en max. 2 uur.
Het training schema dat ik volg is om massa te kweken maar dat wil dus niet echt lukken.
Ik heb een flinke koe melk allergie waardoor ik een hoop belangrijke voeding stoffen niet kan eten.

met het gebruik van (6 weken Creatine / EI Eiwit Shakes ) en het gebruik van een aangepast voeding schema ben ik in 5 maanden tijd nog geen 1 kilo aangekomen.
Het is zo frustrerend dat het bij anderen zo gemakkelijk gaat en bij mij zo moeilijk.
Er word mij iedere keer verteld dat ik gewoon zo veel mogelijk moet eten, zo veel mogelijk eiwitten, dus veel kwark (waar ik dus absoluut niets van kan eten) Kip, tonijn, avocado etc.
ik had dat dus aangepast in mijn voedingsschemamaar toch werkt het niet?

hoe zit het met anabolen?
is het mogelijk dat ik 1 kuur neem? lukt het dan wel? of is dat heel erg dom..
Ik ben het zat om er bij te lopen als een dunne plank, wil nu echt groot worden, en heb er alles voor over! althans.. wil wel gezond blijven natuurlijk

Lengte: 1.89
Gewicht: 71 kg
Leeftijd: 20 ^^

bedankt voor het lezen!

Laatst bewerkt:
meer eten
iedereen kan bijkomen als ie maar genoeg eet.

Al meteen een kuur willen doen, wat een kansloze mong**l. Ik hoop dat niemand je helpt.

- niet gaan kuren. dat is wel het domste dat je kan doen nu.
- Post je voedingsschema eens.. ws eet je te weinig of zit je te laag in carbs/vetten

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 19:39 ----------

Al meteen een kuur willen doen, wat een kansloze mong**l. Ik hoop dat niemand je helpt.

stoere man, komop zeg

• Topic Starter Topic Starter
ten eerste ik zou nu natuurlijk niet meteen een kuur nemen lol,
vroeg me alleen af of dat 1 kuur net zo schadelijk zou zijn
anyways nog meer eten, ik eet 4-6 maaltijden op een dag, 2500-3000 kcal
en dan nog ei eiwit shakes, de laatste 3 weken ben ik 0.4kg aangekomen, maar het meeste is alleen bodyfat of is dat normaal met de hoeveelheid dat ik daarnaast train

ten eerste ik zou nu natuurlijk niet meteen een kuur nemen lol,
vroeg me alleen af of dat 1 kuur net zo schadelijk zou zijn
anyways nog meer eten, ik eet 4-6 maaltijden op een dag, 2500-3000 kcal
en dan nog ei eiwit shakes, de laatste 3 weken ben ik 0.4kg aangekomen, maar het meeste is alleen bodyfat of is dat normaal met de hoeveelheid dat ik daarnaast train

Typ de voeding die je eet voor een dag eens uit, samen met e/k/v verhoudingen en totale kcal.

Als je 4-5 keer per week traint, dan doe je split toch? 1-2u per training is trouwens wel lang, misschien moet je voor max 1 uur gaan.

• Topic Starter Topic Starter
08:00-09:00 4x bruine snede met pindakaas of ander beleg met ongeveer de zelfde voedingswaarde

11:00-12:00 4x Br. Brood snee
4x plak vleeswaren of avocado
1x Banaan

13:00 Ei Eiwit shake (48g eiwit)

15:00-17:00 200 gr kip in olijf olie
200g pasta of rijst

voor het trainen 2 eetlepels pindakaas

avond eten gem. Verschillend, veel groenten met meestal aardappelen, stuk vlees, vis of kip

TOTAAL Kcal = 2947,35 Eiwit = 200 Vet totaal = 138,18 verzadigd = 34,4 koolhydraten = 305,72

ik doe meestal
Maandag Borst / Triceps
Dinsdag Schouders / Biceps
Woensdag Rug / Benen
Donderdag Borst en triceps
Vrijdag optioneel
en doe dan buik daar meestal nog bij

thanks

Veel meer eten knul.

eet dan meer...

Mama mia... Ik zou even de stickies doorlezen betreft voeding en lees je ook in voor het maken van een goed trainingschema. Alle 2 zijn niet in orde, en dan druk ik het nog zacht uit.

Geloof er niets van dat zo iets 3000kcal oplevert.. 2x zoveel eten son.

nvm, koemelkallergie had ik ni gelezen

Laatst bewerkt:
Het is zo frustrerend dat het bij anderen zo gemakkelijk gaat en bij mij zo moeilijk.

hoe zit het met anabolen?
is het mogelijk dat ik 1 kuur neem? lukt het dan wel? of is dat heel erg dom..
Ik ben het zat om er bij te lopen als een dunne plank, wil nu echt groot worden, en heb er alles voor over! althans.. wil wel gezond blijven natuurlijk

Lengte: 1.89
Gewicht: 71 kg
Leeftijd: 20 ^^

bedankt voor het lezen!

Ik heb geleerd dat geduld heel belangrijk is in het bouwen van spiermassa. Heel veel geduld zelfs. Rome is ook niet in een dag gebouwd.

Orale anabole steroiden beschadigen de lever en dat is een grotere spiermassa niet waard. De lever is een taai orgaan met opmerkelijke regeneratieve (=herstellende) eigenschappen, dus op de korte termijn zal het effect van orale steroiden op de lever (waarschijnlijk) relatief meevallen. De lange termijn effecten echter niet. Maar in mijn perceptie is gezondheid het belangrijkste in het leven, niet bodybuilding. Mijn lichaam weet veel meer van hormonen af dan ik en ik ga niet sleutelen aan iets waar ik geen verstand van heb.

Koemelk allergie? Dan lijkt het me heel makkelijk, ga dan voor geitenmelk en ga meer eten want van het eten wat je neemt groei je juist. ;-) En natuurlijk is anabolen mogelijk maar wil je het verstandig doen doe het dan nu nog niet en doe het over een jaar of 2 :P.
Als jij nu genoeg eet dan kom je vanzelf wel aan en groei je ook. Vind het wel raar dat je dit nu pas hier komt vragen terwijl je al 16 maanden sport..

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 22:11 ----------

En wil je zeggen dat je na het sporten helemaal niks meer eet? Ga voor na het sporten voor 60gram whey en 300gram gekookte aardappels met 100gram kipfilet. Voordat je gaat slapen 40gram whey met 250gram kwark net 50ml ongeklopte ongezoete slagroom, doe dit en doe alsjeblieft ook wat aan je eten wat je de rest van de dag eet want dat is ook erg slecht en weinig. Lees veel in de voedingssectie!

Ik heb ook een koemelk allergie.
Dit kun je vervangen door water.

Ik raad je aan als ontbijt bv water met whey en ultra fine oats te nemen. of een andere vorm van oats. Met 2 oat shakes per dag kom je wel een paar kilo aan

Ik heb ook een koemelk allergie.
Dit kun je vervangen door water.

Ik raad je aan als ontbijt bv water met whey en ultra fine oats te nemen. of een andere vorm van oats. Met 2 oat shakes per dag kom je wel een paar kilo aan
Melk is niet te vervangen door water.. Water heeft geen kcal even dat je het weet dus als je voor alles water in plaats van melk pakt scheelt dat denk ik op een dag toch ruim 200kcal ;).

meer eten..

eeeeetn en vreeetnnn

En wil je zeggen dat je na het sporten helemaal niks meer eet? Ga voor na het sporten voor 60gram whey en 300gram gekookte aardappels met 100gram kipfilet. Voordat je gaat slapen 40gram whey met 250gram kwark net 50ml ongeklopte ongezoete slagroom, doe dit en doe alsjeblieft ook wat aan je eten wat je de rest van de dag eet want dat is ook erg slecht en weinig. Lees veel in de voedingssectie!

Slagroom van geiten dan? :)

En jammer dat je niet aankomt van 3000 kcal. Ik vind je voedingsschema op het eerste zich wel goed ogen als die macro's kloppen. Je zei nu wel dat je 2500-3000kcal per dag eet, dus soms eet je minder dan die 3000 kcal. Enige manier om aan te komen als je niet groeit is meer eten. Ook zal intensiever maar minder lang trainen een deel van de oplossing kunnen zijn imo.

Terug
Naar boven