Fitness Seller

Groeien lukt niet

je moet meer eten. je kan nog zo'n mooie voedingsschemahebben met allerlei suplimenten maar als je niet genoeg binnenkrijgt zal je nooit groeien.

voor het slapen gaat kwark erbij eten en overdag gewoon iets meer en je zal dan waarschijnlijk wel groeien. merkt je dat je te veel vet aanzet voeding verbeteren of kcal inname verminderen. merk je dat je niet goed groeit kcal inname verhogen

Persoonlijke tips:
- Harder trainen
-> 8-12 reps en daartussen tot failure zitten.
-> Nog ietsje meer eten 3000kcal is normaal wel genoeg voor jou, maar ga voor de 3200kcal

Gewoon blijven bulken, dan komt het echt wel goed.
Verder heb je ook handige apps mocht je een smartphone hebben:
- Calorieteller (iphone)
- ShapeUP (iphone/android/pc)
- JEFIT
- MyNetDiary

Afhankelijk wat je zelf prettig vind werken, maar ze werken allemaal en je kunt bij sommige zelfs het product scannen d.m.v. de barcode.
Zodoende staan de Kcal e.d. al aangegeven, pure ondersteuning voor je eet-discipline.

• Topic Starter Topic Starter
Dankjewel allemaal!
anabolen gaat hem zeker niet worden!
en ja Whey kan ik niet nemen daar word ik ziek van, kwark ook niet ivm koemelk allergie, dus ja dan nog maar meer eten!
en zal wat stickies doornemen!

thanks

Dankjewel allemaal!
en ja Whey kan ik niet nemen daar word ik ziek van, kwark ook niet ivm koemelk allergie, dus ja dan nog maar meer eten!

thanks
Wel k*t dat je die allergie hebt man.
En anabolen kan wel maar daar moet je gewoon nog 2 jaar mee wachten.
Ik zou voor geitenmelk gaan ook al is het niet lekker (mijn mening):rolleyes:.

Dankjewel allemaal!

thanks

Ik heb ook melk allergie, krijg er acne en exzeem van, maar kwark eet ik wel

Melk is niet echt nodig

laatste keer toen ik een hap kwark nam moest de ambulance komen dus dat gaat m niet worden,
ze hebben wel soja melk etc, zit 4g eiwit in per 100ml
en gebruik nu ei eiwit shakes 40g eiwit per shake. ik probeer zo veel mogelijk te eten!
ik hou de training bij op 45 min trainen en dan 4 oefening van die spiergroep met 6 setjes van 8 tot 12x.

wat zijn dingen die ik vooral zou moeten eten?

thnx

Havermout, rijst, pasta, eieren, kipfilet, vlees, vis, pinda's, noten, olijfolie, groente en fruit

Als je wel gewoon whey shakes (desnoods isolaat) kan nemen is 't gebrek aan melk/kwark niet zo erg toch. Is nog goedkoper ook per gram eiwit.

50 euro 50 shakes van 43g eiwit

En anabolen kan wel maar daar moet je gewoon nog 2 jaar mee wachten.

Ja inderdaad, na 3 tot 4 jaar trainen zit je namelijk aan je natuurlijke max.

Alles daarna naturel is onzin, ook al eet je als een meisje van 14.

Je hebt overigens ook lactose vrije whey, misschien is dat iets voor je?

Ja inderdaad, na 3 tot 4 jaar trainen zit je namelijk aan je natuurlijke max.

Alles daarna naturel is onzin, ook al eet je als een meisje van 14.

Je hebt overigens ook lactose vrije whey, misschien is dat iets voor je?

nouja dan zit je niet aan je natuurlijke max hoor.. Naturel bodybuilders zullen misschien met een top dieet en de ultieme training 2kilo pure spier kunnen kweken maar na 3 Jaar gaat het inderdaad een stuk minder snel dan in je eerste jaar met noob gains.. :p

Kijk in de spiegel, niet op de weegschaal.

Voer je je oefeningen wel goed en gecontroleerd uit? Zelfs na 16 maand kan je nog een shitty form hebben waardoor je nauwelijks vooruitgang boekt.

Terug
Naar boven