MuscleMeat

groeien rond kcal verbruik spiergeheugen

Tjibbe

Competitive Bodybuilder
Waardering
4
Toen ik net beon met trainen groeide ik terwijl ik iets onder of ongeveer op mijn kcal verbruik eette, kan ik er van uitgaan dat als je net heel veel massa kwijt bent ik dan ook groei als ik rond mijn verbruik zit???

Geen idee, gok van niet maar waarom zou je daar uberhaupt voor kiezen nu je weet hoe alles werkt enzo...

Misschien ligt je kcal verbruik wel lager dan jezelf denkt...

ik zet ook nog steeds massa aan terwijl ik ripped'er word

• Topic Starter Topic Starter
Grijpwijk zei:
Geen idee, gok van niet maar waarom zou je daar uberhaupt voor kiezen nu je weet hoe alles werkt enzo...

Ik ben een tijd gestopt met bb en en at toen niet heel veel, als ik in 1 x zwaar begint bulken win ik ook veel massa, ik wil het opbouwen

^ verstandig om op te bouwen.

Als je van cut naar bulk gaat (of omgekeerd) met stappen je kcal verhogen (of andersom verlagen) en kijken hoe je erop gaat tot je 500kcal boven (of onder) onderhoud zit.

(rond je onderhoud gaan hangen, terwijl je massa wilt aanzetten, lijkt natuurlijk nergens op)

• Topic Starter Topic Starter
Nee ben niet van plan het zo te laten, ik ben over 2 weken weer echt aan het bulken maar wil niet te vet worden...Ben wel eens in 1 dag omgeslaan van het cutten toen werd ik heeeel snel vet

Terug
Naar boven