MuscleMeat

groeien

davy007

Cool Novice
Waardering
0
beste bb

ik ben weer begonnen met trainen !!!

ik ben zown 3 weken geleden weer begonnen met gewichten trianen en meer eten enzz ik heb hiervoor al 2 jaar getraind :p ik woog 84 kilo met een lengte van 178 nu 3 weken later weeg ik 91 :eek: me broek zit nog steeds hetzelfde me buik is iets dikker maar het valt nog mee. Ik ben lekker rustig begonnen en heb eigelijk al 3 weken spierpijn en elke keer als het over is ga ik weer ;) helaas heb ik wel striea gekregen onder me oksel en tricep aan de achterkant ik zou deze week een foto maken dan kunnen jullie het ff bekijken me vraag is nu 7 kilo in 3 weken :eek: ik weet niet hoeveel spier het is of hoeveel vet maar ik ben er wel van geschrokken :rolleyes:

Dat zal minstens 6kg vet/vocht zijn.

• Topic Starter Topic Starter
hoesow vocht ineens dan? toch geeft dat scheuren wel een goed gevoel ;)

Denk je echt dat je 7kg spiermassa pakt in 3 weken :roflol:

Als je 1 kg pure spiermassa per maand pakt in het eerste jaar mag je in de handen klappen.

7kg... juist ja. Dat is niet allemaal spier. Wat sava zegt.

maar ik heb al 2 jaar getraind he, ze zeggen tog dat er geheugen in je spieren zitten maar hoeveel?

je krijgt ook striae als je in korte tijd veel vet aankomt,
dat zie ik bij veel mensen;)

Owwwwwwwwww dat had ik niet gelezen.... je hebt al eens twee jaar getrained.

Nee dan kan het wel. Dan had je zelfs nog wel 10kg spiermassa in 3 weken aan kunnen zetten.

nou wat is normaal dan 1 kilo per maand?

In het eerste jaar...

nouja,,,,

Sorry jongen, ik zou het je gunnen. maar dat is inderdaad allemaal spiermassa. Laat het maximaal 1.5 kg spier zijn. De rest is vocht en vet.

haha dan moet ik maar wat minder eten of meer cardio ;)

tenzij jij wat anders wil horen, dan schrijven wij wel wat anders;)

go for it!

Terug
Naar boven