Vraagje: ik heb onlangs groeihormoon van GENERIC SUPLLEMENTS aangeboden gekregen en gezien. Echt of nep ik heb er in ieder geval nog niet van gehood?? iemand van jullie.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chapeloere zei:
IKKE zei:Het kan 1-2 dagen buiten de koelkast dus over de post is geen probleem.
Anders gewoon op halen bij je (lokale) dealer.
Verder herlabeld GS gewoon "hun" HGH. Is gewoon van gensci afkomstig

echt duurt dat zo lang voor je er iets van ziet??ik ken er niks van maar ik dacht toch wel dat dat 1 van de topproducten was om snel massa bij te komen,is het dat niet waardoor de meeste bb's een dikke pense hebben?Kenjie zei:Maat van me gebruikt het nu drie maand en laatste doos is idd van gs . Hij zegt in elk geval dat em nu echt resultaat begint te zien en te voelen . Maar het is dan ook zijn derde maand en dat zal er ook wel iets mee te maken hebben !
ironmike86 zei:echt duurt dat zo lang voor je er iets van ziet??ik ken er niks van maar ik dacht toch wel dat dat 1 van de topproducten was om snel massa bij te komen,is het dat niet waardoor de meeste bb's een dikke pense hebben?
Chapeloere zei:Ik dacht als hgh op kamertemperatuur kwam deze kapot was...
![]()
ironmike86 zei:echt duurt dat zo lang voor je er iets van ziet??ik ken er niks van maar ik dacht toch wel dat dat 1 van de topproducten was om snel massa bij te komen,is het dat niet waardoor de meeste bb's een dikke pense hebben?