AndroidHealthClinic

Groeihormoon van GS

DIRT DOG

Novice
Waardering
0
Vraagje: ik heb onlangs groeihormoon van GENERIC SUPLLEMENTS aangeboden gekregen en gezien. Echt of nep ik heb er in ieder geval nog niet van gehood?? iemand van jullie.

Klopt is er idd, wordt verpakt met 10 vials van 10 IU ! Is gewoon goed spul!

Ze zijn er wel idd.

Golden Gear heeft het ook.
Het schijnt even goed als de andere merken te zijn alleen een stuk goedkoper:)

• Topic Starter Topic Starter
OK alvast bedankt jongens nu weet ik toch al van iets en eerst van niets!! Zijn er van jullie die het gebruikt hebben en zo ja welke resultaten geeft het?

Maat van me gebruikt het nu drie maand en laatste doos is idd van gs . Hij zegt in elk geval dat em nu echt resultaat begint te zien en te voelen . Maar het is dan ook zijn derde maand en dat zal er ook wel iets mee te maken hebben !

Wordt deze dan gekoeld verzonden?

Chapeloere zei:
Wordt deze dan gekoeld verzonden?

Het kan 1-2 dagen buiten de koelkast dus over de post is geen probleem.
Anders gewoon op halen bij je (lokale) dealer.

Verder herlabeld GS gewoon "hun" HGH. Is gewoon van gensci afkomstig

Ik neem aan dat je voor de bedragen waar je over spreekt bij HGH tog zelf wel wil gaan rijden naar je supplier.
Dus het koelen is dan aan jezelf natuurlijk:)

• Topic Starter Topic Starter
Moet het niet pas in de ijskast als het poeder met de vloeistof gemengd is?Of ben ik nu heeeeeelemaal fout.

IKKE zei:
Het kan 1-2 dagen buiten de koelkast dus over de post is geen probleem.
Anders gewoon op halen bij je (lokale) dealer.

Verder herlabeld GS gewoon "hun" HGH. Is gewoon van gensci afkomstig

Ik dacht als hgh op kamertemperatuur kwam deze kapot was...
:o

Kenjie zei:
Maat van me gebruikt het nu drie maand en laatste doos is idd van gs . Hij zegt in elk geval dat em nu echt resultaat begint te zien en te voelen . Maar het is dan ook zijn derde maand en dat zal er ook wel iets mee te maken hebben !
echt duurt dat zo lang voor je er iets van ziet??ik ken er niks van maar ik dacht toch wel dat dat 1 van de topproducten was om snel massa bij te komen,is het dat niet waardoor de meeste bb's een dikke pense hebben?

ironmike86 zei:
echt duurt dat zo lang voor je er iets van ziet??ik ken er niks van maar ik dacht toch wel dat dat 1 van de topproducten was om snel massa bij te komen,is het dat niet waardoor de meeste bb's een dikke pense hebben?

Het duurt wel een maand of 2 voordat je iets ziet van HGH, wel merk je al eerder de bijwerkingen zoals slapende handen enzo. Ik ben van mening dat je HGH toch minimaal 20 weken moet pakken voor resultaten.

heb het ook een tijdje die blaco label gebruikt (gs/gg) volgens mij gewoon goed spul hoor...

Ik ben nu enige tijd bezig met HGH van GS. Bevalt me super, mijn tweede kitje is onderweg. Ik zet 4iu per dag en hoop dit ca 4 maanden te kunnen volhouden. ennuh dat volhouden slaat op het financiele aspect, het is niet duur maar kost allemaal wel geld allemaal.

Chapeloere zei:
Ik dacht als hgh op kamertemperatuur kwam deze kapot was...
:o

jintropin blijft een maand stabiel bij kamer temperatuur als hij nog niet gemixt is. maar het is altijd het beste het zo snel mogelijk in de koelkast te bewaren.

-rodge

ironmike86 zei:

in mijn ervaring duurd het ongeveer 12 weken voor dat resultaten zicht/merkbaar worden. daarom is hgh gebruik ook iets voor de lange duur. ik adviseer daarom ook altijd om hgh voor de eerste 2-3 maanden elke dag te zetten,dit om de igf-1 waardes snel te verhogen en daarna,zeker als je langer als een jaar gaat nemen, over te stappen op 5/2.

als je hgh wilt gaan nemen om snel massa te winnen zal je bedrogen uit komen. het is meer iets voor de oudere bodybuilders en de gene die aan hun genetische max zitten met aas. ook zie ik het nog wel zitten als een hele dure vet verbrander maar als iets voor snel en veel massa, helaas.

-rodge

Terug
Naar boven