Fitness Seller

groeihormoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

europeman

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik ben van plan om groeihormoon te gebruiken, eerst 3 maanden 5 dagen op 2 dagen af 4 iu per dag om te zien welk effect het heeft, als het echt zo goed werkt als iedereen zegt (heel droog en ook groter worden) dan ga ik er mee door. na wat zoeken op het internet kwam ik tot de conclusie dat groeihormoon zorgt dat je receptors actief blijven zodat je langer kan kuren, betekent dit dat ik 3 maanden kan kuren? met resultaat? normaal kuur ik maar 5 tot 6 weken.
ik weet alleen niet of ik nu wel of niet t3 of t4 moet gebruiken, sommige sites vertellen dat gh je natuurlijke productie van t3 en t4 verlaagt en andere vertellen dat je met gh meer schildklierhormoon nodi hebt, als het eerste waar is dan heb ik het waarschijnlijk niet nodig omdat mijn schildklier van nature niet werkt en daarom krijg ik t4 medicatie. als ik het wel nodig heb, hoeveel en t3 of t4? waarschijnlijk ook insuline erbij, alleen na het trainen. en wanneer moet ik de gh injecteren? voor ik ga slapen en midden in de nacht?

Ik ben mijn eigen ook aan het verdiepen in GH maar ik geloof dat jij dat beter ook nog maar ff kan doen want dit is geen middel om zo maar mee te gaan experimenteren!!

chemical heeft er wel verstand van en nog een paar dude's hier maby kunnen die je verder helpen maar verdiep je eigen eerst beter in de materie.

het schroefbeest

schroefje, ik denk dat 4iu groeihormoon per dag gebruiken veel minder risico's inhoudt dan met anabolen experimenteren. als hij drie maanden 4iu per dag wil nemen, zie ik niet in wat er gevaarlijk aan is en waarom hij zich nog zou moeten verdiepen in die materie. het enigste nadeel is dat het niet goedkoop is. moest hij er insuline willen bijnemen dat is een andere zaak. dan moet je goed weten wat je doet, maar daar spreekt hij zelfs niet van.

Met alleen sth kom je er niet en dan is het zonde van je geld.
Dus zou me er wel in verdiepen zodat je alles er uit kan halen wat er in zit.

adrbeest zei:
Met alleen sth kom je er niet en dan is het zonde van je geld.
Dus zou me er wel in verdiepen zodat je alles er uit kan halen wat er in zit.
idd beter gelijk goed dan dan half werk

• Topic Starter Topic Starter
ik ben wel van plan er insuline en as bij te gebruiken, dit is het plan

week 1 tot 6 500mg test enanthate
week 1 tot 8 250mg deca
week 1 tot 8 250mg equi
week 1 tot 3 200 mg anadrol ed
week 8 tot 12 200mg test prop eod
week 4 50 mg dianabol ed
week 5 tot 11 75 tren eod
week 1 tot 12 4 iu hgh 5 op 2af
week 1-4+8-12 10 iu slin na het trainen

@europeman
Ziet er niet slecht.Een paar dingen zou ik wel veranderen:anadrol 4 tot 6 weken, deca & equi + de insuline gedurende volledige kuur,als je tren ook gedurende volledige kuur neemt zijn de orals niet nodig.Good luck!

Sorry,ben nog de test enanthate vergeten:ook gedurende de volledige kuur gebruiken!!

de test vervang ik door de prop, anders kom ik opgeblazen uit de kuur, 12 weken tren lijkt me niet zon goed idee, meestal merk ik bij alles alleen de eerste 2 weken vooruitgang

welk groeihormoon wil je gaan gebruiken? en laat je t overkomen uit china?

sylvester zei:
@europeman
Ziet er niet slecht.Een paar dingen zou ik wel veranderen:anadrol 4 tot 6 weken, deca & equi + de insuline gedurende volledige kuur,als je tren ook gedurende volledige kuur neemt zijn de orals niet nodig.Good luck!
Insuline nooit je hele kuur nemen, altijd 4 weken op en 4 weken af anders kan je lichaam het nodig hebben en dat is niet de bedoeling.

europeman zei:
ik ben wel van plan er insuline en as bij te gebruiken, dit is het plan

week 1 tot 6 500mg test enanthate
week 1 tot 8 250mg deca
week 1 tot 8 250mg equi
week 1 tot 3 200 mg anadrol ed
week 8 tot 12 200mg test prop eod
week 4 50 mg dianabol ed
week 5 tot 11 75 tren eod
week 1 tot 12 4 iu hgh 5 op 2af
week 1-4+8-12 10 iu slin na het trainen
Zou geen boldonone en deca samen gebruiken.
En de sth minimaal 16 weken en de testo opvoeren tot 750 a 1000 mg per week.
Mits je dat wel eens gedaan heb.

week 1 tot week 6 sustanon om de dag 250 mg
week 7 tot week 14 enanthate 750 a 1000 mg per week
week 1 tot week 8 deca 600 mg per week
week 8 tot week 16 boldonone 600 mg per week
week 6 tot 10 dianabol 50 mg/d
week 10 tot 16 trenbolone 75 om de dag
week 1 tot 4 10 iu insuline naar het trainen maar wel opbouwen.
week 9 tot 12 10 iu insuline naar het trainen maar weer opbouwen
week 1 tot 16 sth 4 iu per dag
week 8 tot 16 t3 50 mcg per dag maar wel vrij snel opbouwen maar goed en langszaam afbouwen.

Zo heb je een aardig kuurtje maar je moet wel wat gewend zijn met zwaar kuren.

Wanneer wil je hiermee beginnen? Ik lees net in een andere thread dat je nog maar een half jaar traint ???

europeman zei:
druk nu 3 x 100, moet met kerst 6 x 120 zijn, is dit mogelijk, ik ben nu een halfjaar lid en ben een halfjaar pas echt serieus en ga goed vooruit

:rolleyes:

adrbeest zei:
Zou geen boldonone en deca samen gebruiken.
En de sth minimaal 16 weken en de testo opvoeren tot 750 a 1000 mg per week.
Mits je dat wel eens gedaan heb.

week 1 tot week 6 sustanon om de dag 250 mg
week 7 tot week 14 enanthate 750 a 1000 mg per week
week 1 tot week 8 deca 600 mg per week
week 8 tot week 16 boldonone 600 mg per week
week 6 tot 10 dianabol 50 mg/d
week 10 tot 16 trenbolone 75 om de dag
week 1 tot 4 10 iu insuline naar het trainen maar wel opbouwen.
week 9 tot 12 10 iu insuline naar het trainen maar weer opbouwen
week 1 tot 16 sth 4 iu per dag
week 8 tot 16 t3 50 mcg per dag maar wel vrij snel opbouwen maar goed en langszaam afbouwen.

Zo heb je een aardig kuurtje maar je moet wel wat gewend zijn met zwaar kuren.

oke, dan wordt het waarschijnlijk deze kuur, maar waarom geen deca en boldenon samen

MmS zei:
Wanneer wil je hiermee beginnen? Ik lees net in een andere thread dat je nog maar een half jaar traint ???

ik weet dat dit een beetje idioot overkomt, ik ben niet zomaar iemand die maar wat aanrommelt en van kuur naar kuur swingt. ik heb er ook over gepraat met een paar jongens uit de sportschool. ze vertelde me dat het normaal gesproken veel te vroeg is om hier nu al mee te beginnen op een leeftijd van 18. maar aangezien ik er serieus ben, en vanzelf al hard vooruit gaan vonden ze het wel een goed idee om er nu mee te beginnen nu je receptors nog schoon en vers zijn en niet na jarenlang kuren waarnaar je receptors aardig verzadigd zijn.

europeman zei:
oke, dan wordt het waarschijnlijk deze kuur, maar waarom geen deca en boldenon samen
Er gaan geruchten rond dat deca en boldone samen kennen zorgen dat je bloed dik wordt, maar weet het niet zeker.
En het zijn allebei bijna de zelfde middelen alleen boldenon houd geen vocht vast.
Mooier voor in jeeind van je kuur.

adrbeest zei:
Er gaan geruchten rond dat deca en boldone samen kennen zorgen dat je bloed dik wordt, maar weet het niet zeker.
En het zijn allebei bijna de zelfde middelen alleen boldenon houd geen vocht vast.
Mooier voor in jeeind van je kuur.

schijnt dat combi eq/deca bloedvaten ''dichttknijpt''...

en aan de 18 jarige chico....
Meer is niet altijd beter he.. ;)

het lijkt me een aardig zware kuur voor iemand van 18, mij verklaren ze al gek als ik deca en sus gebruik op het board.
Ik zou je eerst eens een kuurtje deca en sus aanraden om te kijken hoe je daarop reageert, kan je daarna nog deze kuur proberen, ma dis ect zwaar hoor.
Natuurlijk aan jou de keuze.

Deca en boldone kunnen wel samen.Het is een mythe dat je insulineafhankelijk wordt als je het langere tijd gebruikt,ik zou het natuurlijk niet gans het jaar door nemen,maar 12 weken kan zonder probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven