XXL Nutrition

Groene of blauwe naald voor glute?

Bezoekers in dit topic

Wat mij juist een lastige spot lijkt om zelf te doen zijn delts
 
Tuurlijk wel, bovenbeen heeft zo elk been 3 spots..

hmm dan zal het wel aan mij liggen ik kreeg gewoon ingekapselde olie elke keer als ik aspireerde
 
Toen ging het nog, nu niet meer dus voorlopig sowieso geen korte esters zo lang ik zelf moet injecteren.

Je kunt helemaal niet goed zien waar je zet. Bovendien houd ik altijd met een hand de spuit vast en met de andere kant druk ik de plunger in. Met mijn linkerhand kom ik niet bij mijn rechterglute en andersom. En zoals gezegd zie je bijna niet wat je aan het doen bent. In je been heb je alle zicht op waar je mee bezig bent.

nee 2 handen gebruiken lukt sowieso niet indd. Doe het dan ook gewoon met 1 hand en kan gewoon goed zien wat ik doe. Voelt ook veel beter dan quads. Maar rouleer gewoon met die 4 spots
 
hmm dan zal het wel aan mij liggen ik kreeg gewoon ingekapselde olie elke keer als ik aspireerde

Als dat zo is dan zet je steeds in dezelfde spot, je bovenbeen is als het goed is een cm of 50... Daar moet je toch wel 3 op zichzelf staande spots vinden, als je dan rouleert.. Duurt het sowieso minimaal 6 dagen voor je weer bij de eerste spot bent bij ED injects.
 
Als dat zo is dan zet je steeds in dezelfde spot, je bovenbeen is als het goed is een cm of 50... Daar moet je toch wel 3 op zichzelf staande spots vinden, als je dan rouleert.. Duurt het sowieso minimaal 6 dagen voor je weer bij de eerste spot bent bij ED injects.

ja klopt ik zette zelfde spot dat heb ik wel afgeleerd na die ene keer ja
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Dankjewel voor de reacties
 
Ik heb alleen het eerste jaar geloof ik in mijn reet geïnjecteerd, onhandig gedoe.
Dat is gewoon een handigheidje hahaha

1 x in de quad geprikt, 2 weken mank. Doe ik noooooit meer
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Misschien wel,

Ik heb misschien te snel de hoeveelheid in de spier gedrukt of zo maar dat was echt ruk.
Misschien dat ik het nog wel een keer ga proberen. Kun je in ieder geval kortere naalden gebruiken.
Met mijn vette ass nu moet ik denk ik 0.8 x90 gaan gebruiken :D
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Ik ben lomp als de pest en gebruik zelf m’n twee handen bij glute shots:o glutes toch wel de fijnste plaats om 2 of meer ml in weg te zetten.
 
Zelf in mijn glute injecteren kan ik ook niet hoor :p kom ik niet eens bij zelf. Dat liet ik altijd doen. Zelf injecteer ik altijd in mijn quad.

is het nou uit ofwa
 
Een verpleegkundige vertelde me dat zo diep mogelijk in de spier injecteren het beste is en daarom kun je het beste een naald van 40 mm lang gebruiken.
Zei hij of zij ook waarom? Heb verpleegkundigen met tonnen ervaring al enorme bullshit horen vertellen :o
Bij intramusculaire injecties wil je gewoon zeker zijn dat je diep genoeg zit en dus niet subcutaan injecteert. Daarnaast leer je in de procedure om de naald maar voor 3/4 in te brengen. Die twee samen maakt dat je met 40mm (of 50mm bij obese mensen) zeker safe zit.

OT:
In theorie gebruik je voor de glutes 0.8 x 40mm en is blauw (23G) voor intraveneuze injecties. Als je er echter zeker van bent dat je in de spier injecteert en die naald is dik genoeg om je gear vlot te injecteren, maakt dat geen hol uit.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Zei hij of zij ook waarom? Heb verpleegkundigen met tonnen ervaring al enorme bullshit horen vertellen :o
Bij intramusculaire injecties wil je gewoon zeker zijn dat je diep genoeg zit en dus niet subcutaan injecteert. Daarnaast leer je in de procedure om de naald maar voor 3/4 in te brengen. Die twee samen maakt dat je met 40mm (of 50mm bij obese mensen) zeker safe zit.

OT:
In theorie gebruik je voor de glutes 0.8 x 40mm en is blauw (23G) voor intraveneuze injecties. Als je er echter zeker van bent dat je in de spier injecteert en die naald is dik genoeg om je gear vlot te injecteren, maakt dat geen hol uit.
Denk dat bodybuilders wel met veel minder kunnen.. weet niet hoeveel vet er op jullie benen zit maar als ik 5 mm pak is het veel..
 
30 of 32mm is lang genoeg voor elke spot
 
0.8 x 40 mm gaat perfect
 
0,7x40 alleen voor glutes
de rest 0,6x25
 
Denk dat bodybuilders wel met veel minder kunnen.. weet niet hoeveel vet er op jullie benen zit maar als ik 5 mm pak is het veel..
Tuurlijk: met bv 25mm raak je al een heel eind. Vertelde gewoon wat de procedures zijn die aangeleerd worden.
 

RESULTS:
Measurement of gluteal region subcutaneous fat thickness was performed for 298 pelvic CT scans. There were 150 male subjects and 148 female subjects. The average gluteal fat thickness for female subjects was 33.2 mm, whereas the average for male subjects was 23.1 mm. Analysis revealed a significant difference in gluteal region fat thickness between male and female subjects. A 37-mm needle, allowing for 6-mm penetration of the gluteal muscle, would not have entered the gluteal muscle fibres in 81 of 148 female subjects (54.7%), in 21 of 150 male subjects (14%), and in 102 of the 298 total sample (34.2%). Analysis revealed a significant difference between male and female subjects with regard to gluteal muscle needle penetration.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Back
Naar boven