MuscleMeat

groene ontlasting door supplementen ??

Tyryy

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m77
Massa
72kg
Vetpercentage
13%
hey allemaal, paar dagen geleden heb ik een paar supplementen gekocht van "dedicated"
o.a. epic, vaso grow, & domination, omdat het "dedicated" deals waren bij body & fit, en omdat ik er al veel goede dingen over had gehoord, wou ik deze even proberen.

nu..deze morgen ging ik naar het toilet voor een grote boodschap, en deze was volledig groen, wtf ? :D
moet ik me hier zorgen over maken? of kan het geen kwaad ?
ik denk dat er in de vaso grow capsules, groene poeder zit, en dat het daar door komt ?

Teveel brocolli gegeten man ? En bij b&f gekocht en toevallig groene poep.... mmm i'm out.

Topic van vorig jaar, hebben ze het ook over groene ontlasting http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/vaso-grow-werkt-niet-361748/

Ik heb ook nog zo'n What the F*ck stack (Epic en Vaso Grow) staan van Dedicated, vorig jaar paar keer gebruikt maar pomp was hier zo extreem dat het pijn deed. Vond het destijds niet prettig, zal Vaso Grow binnenkort weer eens een kans geven. Epic is helaas al over datum sinds april dit jaar.

• Topic Starter Topic Starter
Toevallig ijzer aan het bij supplementeren?

Iedereen die nog bij b&f koopt verdiend het om groen te poepen :)

hey allemaal, paar dagen geleden heb ik een paar supplementen gekocht van "deficated"
o.a. epic, vaso grow, & domination, omdat het "deficated" deals waren bij body & fit, en omdat ik er al veel goede dingen over had gehoord, wou ik deze even proberen.

Hmm, ik denk dat ik het probleem al zie: B&F. Heb je gechecked of er met de houdbaarheidsdatum is gerommeld? Als er een batchnummer op de verpakking staat kun je altijd bij de fabrikant zelf checken of de datum wel klopt.

Ik had het ook haha. Merkte overgens ook niets er van maar dat is natuurlijk persoons gebonde.

hey allemaal, paar dagen geleden heb ik een paar supplementen gekocht van "dedicated"
o.a. epic, vaso grow, & domination, omdat het "dedicated" deals waren bij body & fit, en omdat ik er al veel goede dingen over had gehoord, wou ik deze even proberen.

nu..deze morgen ging ik naar het toilet voor een grote boodschap, en deze was volledig groen, wtf ? :D
moet ik me hier zorgen over maken? of kan het geen kwaad ?
ik denk dat er in de vaso grow capsules, groene poeder zit, en dat het daar door komt ?

Heb precies hetzelfde man lol! ik dacht dat ik t*ring had ofzo ook dezelfde stack!

Groene poep? Dat zie je vooral bij babies.

Geen wonder ook, want echte, goede etende, 'dedicated' kerels hebben dit soort supplementen ook helemaal niet nodig! ;)

Oh wacht, het gaat hier om Body&Shit, dat verklaart alles. :)

Groene poep? Dat zie je vooral bij babies.

Geen wonder ook, want echte, goede etende, 'dedicated' kerels hebben dit soort supplementen ook helemaal niet nodig! ;)

Oh wacht, het gaat hier om Body&Shit, dat verklaart alles. :)

Oh wacht waarom dan? Denk je dat die supps soms anders zijn dan van andere sites?

^
Volgens mij is dat precies wat er bewezen is, dus ja.
Edit: Nvm, dedicated merk

Terug
Naar boven