XXL Nutrition

Groot prijsverschil in weight gainers?

StevenG

Ripped Bodybuilder
Waardering
123
Naar aanleiding van dit topic:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/7-vragen-over-mammoth-2500-a-97790/

zag ik dat de prijs dat iedereen betaalt per pot mammoth weight gainer wel erg hard verschilt.. 35euro - 55euro (4.4kg)

Mijn vraag is dus.. hoeveel betalen jullie ervoor? Handige adresjes? sites?

BVB mammoth:

XXL: 44.95euro + verzendkosten (tenzij 3producten)
bodyenfitshop: 44.95 (gratis verzending voor nederland)
supernutrition.be: 25 (2.2kg) 50euro (4.4kg) (gratis verzending)
bodystore.nl: 29.90 (2.2kg) 49.90euro (4.4kg)

draait dus allemaal rond dezelfde prijs met bodyenfitshop op de beste plaats voor nl..

hebben jullie betere adressen? in het andere topic kan je lezen dat je in vaste shops soms echt hele goede deals kan doen (beter dan deze online stores)
dus mss toch beter een brick and mortar ipv een click and mortar?
help me out ;) tover jullie mooie adresjes boven ;) (en liefst dan nog BE, omgeving Antwerpen maar post alles maar, kan handig zijn voor iedereen!)

7 kilo maltodextrin + 3 kilo whey = dus 10 kilo weightgainer kost ongeveer 75Euro in de gewone inkoop ... meer heb je niet nodig ;)

Ik vind persoonlijk Bodylab Gain pro VEEL beter

- heeft 4 eiwitbronnen
- alleen meervoudige koolhydraten
- extra glutamine en geen aspartaam

3kg 35,95
5kg 49,95
10kg 84,95
altijd gratis verzending

Hier heb je dus een veel betere deal aan dan Mammoth

Vergelijk ze anders zelf
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

complex carb gainer is the way to go! ;)

Samenstelling per 100 g:
Energie 393 kcal
Eiwit 36,6 gr
Koolhydraten 43,0 gr
Vet 7,7 gr waarvan 5,1gr uit MCT

Laatst bewerkt:
Mee eens. Langzame afgifte omdat het suiker troep is. Dus je bent niet snel weer leeg en de smaak ik lekker.

Ik zat het nog eens te lezen en toen dacht ik, wat heb ik nou geplaatst?:o

Ik bedoelde natuurlijk langzame afgifte omdat het geen suiker troep bevat:p

Lol , ik dacht ook al...wat krijgen we nou....maar toen scrolde ik verder. :P

Complex Carb Gainer. Andere weightgainers zijn overbodig.

RAW IRON Weightgainer is ook een interessante optie.
3 verschillende eiwitten van snel naar langzaam, dus time released (Whey, ei-eiwit en Caseiine).
Veel verschillende koolhydraten, ook weer van snel naar langzaam (Waxy mais, maltodextrine, MCT olie en Boekweitgraan)

Boekweitgraan, een belangrijk ingredient van de RAW IRON Weightgainer, is overigens het graansoort met het meest complete aminozuur profiel van alle granen. Het zit het dichst bij het profiel van dierlijke eiwitten.

7vs3 ...dus rond 30-40% eiwit is meestal in weightgainers... de rest zijn KH's...
vroeger heb ik er ook graag een paar kilo poeder fijn gemalen havermout doorheen gedraaid.

Maar aangezien tegenwoordig xxl en sportsfood kant en klaar weightgainers aanbieden voor een zeer goede prijs... is het bijna de moeite niet meer waard zelf te mixen :D :thumb:

Pure matodextrine in je gainer en de rest wat whey? Dan heb je gewoon troep.
Alleen maar snelle ingredienten.
Leuk p.w. maar niet om vaak per dag te gebruiken. Want denk je dat er met je bloedsuikerspiegel gebeurt met zo'n shake?
Zo'n bloedsuiker blues maakt je niet echt happy en zorgt voor wisselende energiewaardes en meer kans op vetopslag.
Imo bevat een goede weightgainer verschilende bronnen koolhydraten en verschillende bronnen proteine en goede vetten.
Dan heb je tenminste afgifte over een langere tijd en ben je dus langer anabool.

tot op heden heb ik weer sinds dat ik train 3verschillende gainers gebruikt, waarvan mammoth het meest.
verder serious mass van optimum nutrition nu in het bezit, en nog geen gram erbij.deze moet de meeste calorieën bevatten.

mass gainer van bbex ook geen resultaat en smerig ook.

tja met mammoth vlogen de kg's eraan.
twijfel ook nog of ik de carb gainer een keer moet nemen of dit dan weer van een koude kermis thuis worden wordt.
waarom is het zo dat veel gainers gewoon niet werken, zitten er dan toch nep ingrediënten in?
XXL zou je hier misschien antwoord op kunnen geven

Pure matodextrine in je gainer en de rest wat whey? Dan heb je gewoon troep.
Alleen maar snelle ingredienten.
Leuk p.w. maar niet om vaak per dag te gebruiken. Want denk je dat er met je bloedsuikerspiegel gebeurt met zo'n shake?
Zo'n bloedsuiker blues maakt je niet echt happy en zorgt voor wisselende energiewaardes en meer kans op vetopslag.
Imo bevat een goede weightgainer verschilende bronnen koolhydraten en verschillende bronnen proteine en goede vetten.
Dan heb je tenminste afgifte over een langere tijd en ben je dus langer anabool.

Dextrose met whey dan heb je een snelle weightgainer.
Dextrose is een enkelvoudig koolhydraat en verhoogd de bloedsuikerspiegel.

Maltodextrine met whey dan heb je een langzame weightgainer.
Maltodextrine verhoogt je bloedsuikerspiegel niet.

Volgens mij is een combinatie van maltodextrine, levulose, lactose, whey en calcium casseïnaat de ideale combinatie als weightgainer. Vet zo min mogelijk immers als je het niet verbrand worden de koolhydraten toch wel omgezet in vet.

tot op heden heb ik weer sinds dat ik train 3verschillende gainers gebruikt, waarvan mammoth het meest.
verder serious mass van optimum nutrition nu in het bezit, en nog geen gram erbij.deze moet de meeste calorieën bevatten.

mass gainer van bbex ook geen resultaat en smerig ook.

tja met mammoth vlogen de kg's eraan.
twijfel ook nog of ik de carb gainer een keer moet nemen of dit dan weer van een koude kermis thuis worden wordt.
waarom is het zo dat veel gainers gewoon niet werken, zitten er dan toch nep ingrediënten in?
XXL zou je hier misschien antwoord op kunnen geven

zucht...

Dat is omdat jij het niet helemaal snapt precies

nou leg eens uit, wat snap ik niet over weightgainers?

nou leg eens uit, wat snap ik niet over weightgainers?

Mammoth bevat heel veel suiker en leverd veel kcal uit koolhydraten in een zeer kleine tijd. Het gevaar is dat je hier sneller vet van kan worden en je voelt je moe 10-30min na het drinken van zo'n shake. Mss dat jij een gainer moet nemen dan met veel suikers als dat bij jou goed werkt.

bedankt voor de reactie, zal spoedig een potje mammoth bestellen

RAW IRON Weightgainer is ook een interessante optie.
3 verschillende eiwitten van snel naar langzaam, dus time released (Whey, ei-eiwit en Caseiine).
Veel verschillende koolhydraten, ook weer van snel naar langzaam (Waxy mais, maltodextrine, MCT olie en Boekweitgraan)

Boekweitgraan, een belangrijk ingredient van de RAW IRON Weightgainer, is overigens het graansoort met het meest complete aminozuur profiel van alle granen. Het zit het dichst bij het profiel van dierlijke eiwitten.

Niet dat het ook maar ene **** uitmaakt wbt de inhoud even voor de duidelijkheid. :)
Maar het valt me op dat producten uit jouw shop vaak echt oerlelijke stickers bevatten. Jaren 80 achtige hippe stickers op whey bussen e.d. :D

Terug
Naar boven