MuscleMeat

Dit een goede weightgainer?

muhaha ik zie het staan die puntjes. Was niet mijn bedoeling :P

• Topic Starter Topic Starter
Kwam je ook aan ? inex

Zoals ik al zei , je bent dus nog achterlijker dan achterlijk , mensen die niets nuttig te zeggen hebben , moeten stil zijn , jij dus . jij was ook al bezig gister. Als mijn enter kapot is , moet ik toch IETS doen om het IETSJES overzichtelijker te maken , kijk eerst maar naar jezelf voordat je commentaar geeft op een ander , pispaaltje;)

Laatst bewerkt:
Zoals ik al zei , je bent dus nog achterlijker dan achterlijk , mensen die niets nuttig te zeggen hebben , moeten stil zijn , jij dus . jij was ook al bezig gister. Als mijn enter kapot is , moet ik toch IETS doen om het IETSJES overzichtelijker te maken , kijk eerst maar naar jezelf voordat je commentaar geeft op een ander , pispaaltje;)

Ik kijk eigenlijk altijd naar mezelf, dat hoort bij mijn narcisme.

Verder moet jij het verschil tussen de entertoets en de spatiebalk leren :roflol:

sjonnie toch

jullie gaan toch niet opnieuw beginnen he! :mad:

---------- Toegevoegd om 20:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------

ik heb die mammoth ook gehad, vond hem niet te zuipen en klonterde hard. zou die andere nemen shaun

Ik begin hier niet , die achterlijke kneus van een skld begint hiero.

Gaat weer lekker hiero.:p (ik hou me der wel buiten deze keer)

Als keuze tussen de twee kun je beter die van body&fitshop kopen ja. (mass-muscle)

Laatst bewerkt:
Misschien eerst een goed toetsenbord kopen en daarna een weight gainer?

Door mammoet kwam ik zeer zeker aan. En nee dat waren geen kilo's vet :P

In plaats van die Mammoth, die volgens mij zowat overal wordt afgekraakt, ga ik liever voor een weightgainer met kwaliteit, zoals de Supreme Gainer

Tja ookal zouden 99 van de 100 mammoth afkraken. Voor persoon nummer 100 kan die geweldig werken :)

Misschien eerst een goed toetsenbord kopen en daarna een weight gainer?

Die gozer zit alleen maar te vervelen op dit forum,ws koopt ie helemaal niks en is het een of andere frustie die het leuk vind om te schelden enzo.
Check z´n andere topics/posts maar eens.

Misschien beter lean gainer, bommetje suiker is mammoth. Mammoths zijn dik daarom heet het zo ;)

Eventueel ook een optie:

Overdag Whey Perfection met brinta (complex). Na de training Whey Perfection met Anabolic WMS (snelle koolhydraten).. Kun je constant zelf je hoeveelheid (whey) eiwitten - koolhydraten en calorien bepalen.

beter koop je een zak serious mass van 5kg = goedkoop, goede smaak en gains voor het leven!!

Terug
Naar boven