XXL Nutrition

Groot prijsverschil in weight gainers?

Niet dat het ook maar ene **** uitmaakt wbt de inhoud even voor de duidelijkheid. :)
Maar het valt me op dat producten uit jouw shop vaak echt oerlelijke stickers bevatten. Jaren 80 achtige hippe stickers op whey bussen e.d. :D

De RAW IRON stickers zijn ook een knipoog naar The Golden Era of Bodybuilding toen veel jongens groot werden met wat oud ijzer in een kelder. We geven het geld verder liever uit aan de inhoud dan aan de verpakking en houden de marges laag i.p.v. dure designerpotten met oerlelijke jaren '80 inhoud!:p
En...je herkent ze wel uit duizenden!:D

Laatst bewerkt:
De RAW IRON stickers zijn ook een knipoog naar The Golden Era of Bodybuilding toen veel jongens groot werden met wat oud ijzer in een kelder. We geven het geld verder liever uit aan de inhoud dan aan de verpakking en houden de marges laag i.p.v. dure designerpotten met oerlelijke jaren '80 inhoud!:p
En...je herkent ze wel uit duizenden!:D

Herkenbaar zijn ze zeker.... :D
En die knipoog is goed gelukt....waan me altijd in de 80's begin jaren 90 in jullie shop ! :o

een gainer waar je niet vet van wordt bestaat nog niet zkr? tenzij die expensive "lean gainer" en dan nog heb ik mijn bedenkingen erbij

een gainer waar je niet vet van wordt bestaat nog niet zkr? tenzij die expensive "lean gainer" en dan nog heb ik mijn bedenkingen erbij

ik word er niet vet van wat bij mij nogal snel gebeurd, sja de prijs is wel idioot maar complex carb gainer is volgens mij bijna hetzelfde alleen veel goedkooper :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
mass shake van bodyenfit shop? wat is jullie mening daarover? dat is een van de goedkoopste denk ik?

Terug
Naar boven