XXL Nutrition

Grootschalige fraude Bulgaren met toeslagen

Valt nog mee dat daar niet een nieuw team voor opgezet word om het uit te zoeken... Van onze belastingcenten. :)
Echt ambtenaren moeten ze ook eens flink in snijden.

Zou wel moeten want volgens mij is Cohen bijna door zijn baantjes heen.

Dit is natuurlijk super sarcastische bedoeld, alsof Cohen ooit door zijn baantjes heen raakt.

• Topic Starter Topic Starter
Eric, geen commentaar?

Is Weekers al weggestuurd of weet'ie dat ook nog zogenaamd niet.

:roflol: Dit heeft dus niks met het gehele topic te maken!

Het gaat hier om criminelen die mensen gebruiken. Niet particulieren die profiteren van wat dan ook.

Ik reageer op een citaat van unknown voor als je dat nog niet door had.....

We worden door heel Europa uitgebuit. We zijn echt het lulletje van de klas.

Ik stel een dikke up yours aan de rest van Europa voor. Niemand krijgt meer iets, alleen mensen die hier geboren en getogen zijn.
Stel je verkiesbaar voor de volgende verkiezingen, je eerste stem is al binnen. :D

"Ook onterechte toeslagen Polen"

Polen die in Nederland hebben gewerkt, incasseren vaak onterecht zorgtoeslag, kinderopvangtoeslag en allerlei andere toeslagen. Als ze niet meer in Nederland wonen en werken, blijft de Belastingdienst de toeslagen meestal uitbetalen, meldt RTL Nieuws.

Het zou gaan om honderden euro's per persoon die maandelijks onterecht worden uitgekeerd.

De zaak kwam aan het licht toen Poolse oud-inwoners van de gemeente Westland zich meldden bij de wethouder met een klacht. Ze waren verbaasd dat bij terugkeer in Polen de toeslagen maar bleven komen. Ze wisten niet hoe de uitbetaling kon worden stopgezet.

Goedwillende Polen

Wethouder Weverling van Westland zei tegen RTL Nieuws: "Het is natuurlijk gek dat mensen die niet meer wonen en werken in Nederland wel gewoon nog recht hebben op een toeslag op een adres in het buitenland."

http://nos.nl/artikel/506397-ook-onterechte-toeslagen-polen.html

En iedereen liep maar te klagen toen Wilders ongeoorloofde praktijken van MOE landers aan de kaak wilde stellen.

Wanneer wordt toch eens duidelijk dat je als Nederland zijnde defensief moet opstellen tegen dit soort landen, mensen ? Hier zet men de kraan open en dan moeten we dweilen. Als we zorgen dat er maar stapsgewijs water uit de kraan komt hoef je niet te dweilen.

Harde aanpak !

Zou Fransje Weekers het al in zijn broek gedaan hebben ? Staatssecretaris van Financiën die vandaag eens mag horen wie er nog vertrouwen in hem heeft..

Wat een boefjes zeg, misschien kunnen we ze voor straf een huis en een uitkering aanbieden.

Dit is één van de redenen dat ik belastingontduiking aanmoedig.

Regeringspartijen hebben nog vertrouwen in hem

Kunnen ze wel hebben maar als de andere partijen massaal tegen zijn is de kans op vertrek toch groot. Overigens begreep ik dat de kans echt nihil is dat hij nergens van heeft geweten.

---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 20:05 ----------

Dit is één van de redenen dat ik belastingontduiking aanmoedig.

Krijg inderdaad steeds meer het gevoel dat het als goedwillende burger niet meer loont om zo goedwillend te blijven. Goed dan ga je wel zelf doen niet correct acht maar ja in een rot systeem....eh.

Er word wel heel simpel gedacht hier, dus er moet worden gesneden in de ambtenaren (waren vorig jaar niet al de helft van alle belastingkantoren gesloten). Er zijn wat, 6 milj. toeslag gerechtigde? Denk aan zorgtoeslag, huurtoeslag, kindertoeslag en kinderopvangtoeslag. Laten we zeggen die 6 milj hebben allemaal 2 soorten toeslag (sommige met kinderen alle 4, andere alleen zorg, 2 is een mooie middenmoot).
Dat is t*ring veel.

Vroeger kreeg je je duku na 3 maanden, tegenwoordig veel sneller, maar als je het huis uit gaat en huur moet gaan betalen en wegens gebrekkig inkomen huurtoeslag nodig hebt is dan dat zwaar k*t als je eerst een paar maanden moet gaan wachten tot ze alles hebben gecontroleerd of je er wel echt woont en weet ik veel wat. Je vraagt toeslag aan omdat je het nodig hebt, niet voor de lol (tenzij je Bulgaar bent)
Het systeem staat dus open voor misbruik, maar als het waterdicht was dan zaten een heleboel mensen in de problemen omdat ze telang op hun geld moeten wachten.

Het systeem staat dus open voor misbruik, maar als het waterdicht was dan zaten een heleboel mensen in de problemen omdat ze telang op hun geld moeten wachten.

Daarom risicovolle landen/mensen meer controleren wat nu dus ook wordt geopperd in R'dam.

Al er talloze criminele bendes NL inkomen vanuit het Oost Europa zou ik zeggen, grenscontroles specifiek op auto's daarvandaan + grondig controleren maar dat mag dan pas weer als het allemaal de spuigaten uitloopt.

Politie snapt het ook wel want die weten ook dondersgoed dat bijvoorbeeld elke auto die in NL rijdt met Oost Europees kenteken garant staat voor openstaande boetes en dergelijke.

Wilders heeft al een tijd geleden begrepen dat die MOE-landers voor veel problemen zorgen alleen moet je dan eerst door de zure appel want de correcte wereld gaat eerst discriminatie roepen terwijl het gewoon gerechtvaardigde stappen zijn.

Dus je wilt art. 1 van de grondwet schrappen? (Voordat je volmondig ja zegt aub even nadenken wat voor gevolgen dat voor je zelf kan hebben)

Dus je wilt art. 1 van de grondwet schrappen? (Voordat je volmondig ja zegt aub even nadenken wat voor gevolgen dat voor je zelf kan hebben)

Buitenlandse kentekens extra controleren gebeurt al lang hoor. Hoeft art. 1 niet voor te hoeven worden afgeschaft.

Alleen toeslagen aan mensen met een Nederlands paspoort.

Niet normaal. En hoe ze ook zeggen van "Ga volgend jaar weer, heb er goed van geleefd" etc. Terwijl de meeste die hier een uitkering willen (moeten) krijgen, die 20 jaar gewerkt hebben, kapot worden bezuinigd.

Terug
Naar boven