XXL Nutrition

Grotere schouders door Winstrol!!!!

jp79

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
Een jongen in de sportschool met vreselijk grote schouders zegt dat hij zijn schouders gekregen heeft door Winstrol in de schouder te zetten. Mijn inziens groeit winstrol niet plaatselijk. Heeft iemand hier ervaring mee?

Heb je geen synthol verstaan :P

• Topic Starter Topic Starter
Nee hij sfeert op Winstrol in de schouder zetten... Ik hoor het meer om me heen maar een heleboel spreken het ook tegen. Nergens lees ik ook terug dat Winstrol plaatselijk groeit.

En ik heb grotere schouders gekregen van sinterklaas.
Aardig he die goede man:D

Nee van plaatselijk prikken zal je geen grotere schouder krijgen deze verhalen zijn achterhaald.
Van hard trainen zullen ze wel groeien..;)

Ik heb wel het idee na veel om me heen gezien te hebben dat plaatselijke inject de spier iets boller maken zeker tijdens de kuur.. maar ook na de kuur zie je toch wel resultaten, ik spreek hier dan over mensen die meerdere keren kuren per jaar en dat al meerdere jaren doen en altijd plaatselijk injecteren.

Winstrol profiel op bb.com:

Due to the frequent rate of injections, users generally have to go spotting for different sites of injection on the body. Calves, shoulders, arms and such. When doing so they noted a localized increase in mass which has given root to the myth that Winny can add muscle where it is injected. What I'm about to say goes for all compounds known to date : Steroids do not increase mass locally. The observance is noted because the injection breaks the fascia around the muscle, which possibly gives a muscle a little more room to grow. This is mostly temporary, and in the best cases very limited. Multiple injections would not increase the size in comparison. When the fascia heals, if it heals, it can lead to something called compartments syndrome, where a nerve is pinched between a muscle and its fascia. Leading to numbness quite often and in some cases to a paralysis of everything that nerve controls. This is not a frequent occurrence. This is rare, but my point was documenting that localized growth spurred by an injection is a myth.

Wel heb ik eens gehoord dat receptoren voor steroids om de een of andere reden beter werken (of er zijn gewoon meer) in de schouders. Waarschijnlijk had hij hetzelfde effect gehad met andere AS.

missch bestaat groei van spieren niet door lokale injects....maar ik krijg toch echt het idee dat ik altijd stuk bollere bi/tri/schouders krijg van plaatselijke injects...
Zou dit missch kunnen door het oprekken van de fascia(weefsel tussen huid en onderliggende spier)?! Het gebruik van synthol berust hier eigenlijk op...

klaas zei:
missch bestaat groei van spieren niet door lokale injects....maar ik krijg toch echt het idee dat ik altijd stuk bollere bi/tri/schouders krijg van plaatselijke injects...
Zou dit missch kunnen door het oprekken van de fascia(weefsel tussen huid en onderliggende spier)?! Het gebruik van synthol berust hier eigenlijk op...

Heb ook een tijdje geinjecteerd in de biceps en triceps, het enige wat het doet is het oprekken van de weefsel tussen de huid en onderliggende huid, maar stop je ermee zakt het imo net zo hard weer terug.
Met synthol daar tegenover zeggen ze heb je er langer profijt van.
En juist dan door toevoeging van de benodigde AAS kun je bepaalde spiergroepen vergroten.

ik heb toch wel vaak gehoord hier en daar dat plaatselijke injects toch wel zorgen voor meer spiergroei op het desbetreffende deel.

en hier zie ik toch ook een paar reply's die het bevestigen.

misschien zit het tussen de oren, maar ik hoor het vaker...

hitman zei:
Heb ook een tijdje geinjecteerd in de biceps en triceps, het enige wat het doet is het oprekken van de weefsel tussen de huid en onderliggende huid, maar stop je ermee zakt het imo net zo hard weer terug.
Met synthol daar tegenover zeggen ze heb je er langer profijt van.
En juist dan door toevoeging van de benodigde AAS kun je bepaalde spiergroepen vergroten.
Hieronder stukkie over synthol..voor het uitrekken mbv winny zou je er dan idaad lange tijd aan moeten zitten...

"How do Site Oils work? To begin with, they do not stay in the muscle for 3 to 5 years. They get dissipated within months. However, during this time, they have stretched the fascia of that muscle. The fascia is a great constrictive factor in muscle growth. The more stretched the fascia is the more the muscle will grow and the more it will have that `popping' look. Site oils stay in there long enough for the fascia to stretch. As they dissipate, the `space' left by them is replaced with new muscle tissue growth. That is the reason why when x-rays/MRIs where performed on some of the people that have 25"+ arms, there was no oil found in there. The oil dissipated and it was replaced by real muscle.
The principle is the same as the one behind site shots with steroids, but it works at a much a larger degree, because the Site Oils take that much longer to dissipate.
As well, this is the same principle behind fascial stretching. Howver, it is much more efficient with Site Oils. Best example is to imagine a baloon. You can pull on it and stretch it as much as you want, and you will stretch it a bit. But if you fill it with a liquid, you will be able to stretch it to a much larger degree than just pulling on it from the outside. This is the best way to compare the efficiency of fascial stretching versus using Site Oils.
"

Heb het zelf destijds ook ondervonden.
Mischien dat het tussen de oren zat maar het was tog echt zo.
Alleen ga ik wel met Hitman mee met de bewering dat het na de kuur weer net zo hard wegtrekt

volgens mij zit da tss de oren, ik ken meerderegebruikers die winstrol namen en ook die dikkere schouders hadden erdoor, en het was met orals, dus volgens mij is het door de subtantie! das gewoon de pump....

hardgainers zei:
Ik heb wel het idee na veel om me heen gezien te hebben dat plaatselijke inject de spier iets boller maken zeker tijdens de kuur.. maar ook na de kuur zie je toch wel resultaten, ik spreek hier dan over mensen die meerdere keren kuren per jaar en dat al meerdere jaren doen en altijd plaatselijk injecteren.

Ik injecteer bijna altijd in schouders en zij zijn zonder twijfel de beste spiergroep van mn hele lichaam.

Lezen sommige mensen wel wat er gepost wordt ???

Vandaar die grote ass ineens :(

Infinity zei:
Heb het zelf destijds ook ondervonden.
Mischien dat het tussen de oren zat maar het was tog echt zo.
Alleen ga ik wel met Hitman mee met de bewering dat het na de kuur weer net zo hard wegtrekt

Idd, in de kuur mooi rond en groot en na de kuur zakt dit gedeeltelijk weer af.
Tijdelijke roem.

Terug
Naar boven