Een jongen in de sportschool met vreselijk grote schouders zegt dat hij zijn schouders gekregen heeft door Winstrol in de schouder te zetten. Mijn inziens groeit winstrol niet plaatselijk. Heeft iemand hier ervaring mee?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klaas zei:missch bestaat groei van spieren niet door lokale injects....maar ik krijg toch echt het idee dat ik altijd stuk bollere bi/tri/schouders krijg van plaatselijke injects...
Zou dit missch kunnen door het oprekken van de fascia(weefsel tussen huid en onderliggende spier)?! Het gebruik van synthol berust hier eigenlijk op...
Hieronder stukkie over synthol..voor het uitrekken mbv winny zou je er dan idaad lange tijd aan moeten zitten...hitman zei:Heb ook een tijdje geinjecteerd in de biceps en triceps, het enige wat het doet is het oprekken van de weefsel tussen de huid en onderliggende huid, maar stop je ermee zakt het imo net zo hard weer terug.
Met synthol daar tegenover zeggen ze heb je er langer profijt van.
En juist dan door toevoeging van de benodigde AAS kun je bepaalde spiergroepen vergroten.
hardgainers zei:Ik heb wel het idee na veel om me heen gezien te hebben dat plaatselijke inject de spier iets boller maken zeker tijdens de kuur.. maar ook na de kuur zie je toch wel resultaten, ik spreek hier dan over mensen die meerdere keren kuren per jaar en dat al meerdere jaren doen en altijd plaatselijk injecteren.
Grijpwijk zei:
Yzord zei:
spanke, 5 jaar an de aas en je kan familiefeesten geven op je achtersteInfinity zei:Heb het zelf destijds ook ondervonden.
Mischien dat het tussen de oren zat maar het was tog echt zo.
Alleen ga ik wel met Hitman mee met de bewering dat het na de kuur weer net zo hard wegtrekt