AndroidHealthClinic

GS nu ook in Amerika

wimmeke26

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Hoi,

Toevallig ben ik op deze site terrechtgekomen waar ze allemaal spullen hebben van GS...blijkbaar zit het in de lift...ook in Amerika.

[Link niet meer beschikbaar]

Leuke is eraan dat het fabricageland Belgie is volgens hun site..dacht dat GS volledig Nederlands was..

grtz

intressant, ze doen het blijkbaar goed.

ik dacht dat GS zijn gear niet echt beschermde tegen kopieen?
Volgens de site zijn ze gaan werken met hologram stickers.

Security, today it is becoming more and more difficult to find real products on the market. Did you know that most “original” steroids sold on the internet are fake products? This is why we offer you one of the alternative brands that have proven them selves to be professional and honest for many years. Being one of the most respected alternative brands on the market today Generic Supplements now deliver their products with security holograms to combat copycats. Never inject or use a products without the true hologram on it’s top.

méér info over die 'holograms' iemand?
feit of fictie? iemand al gezien?

Ik vind de uitleg over de HGH nogal stroken met wat ik hier lees en nogal vrij prijzig (correct me if i'm wrong)

haha wel grappig :)

bartman zei:
Ik vind de uitleg over de HGH nogal stroken met wat ik hier lees en nogal vrij prijzig (correct me if i'm wrong)

Dat zijn de prijzen van die site. In NL liggen die over het algemeen toch zo'n 20-25% lager, dus voor HGH waarschijnlijk ook.

De hologrammen zijn primair bedoeld voor directe export zoals voor de mannen achter deze bovengenoemde site

Heb zelfs ook wel eens wat vails met deze stickers erop.

Verder zat GS al wat langer in de lift..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Btw de prijs op die site voor GS HGH is helemaal over de top..maar goed iedereen mag zijn korstje brood verdienen

En nu maar hopen dat met deze 'globalisering' van GS de vervalsingen niet uit de grond gaan schieten..

[Link niet meer beschikbaar]

ook wel handig

Terug
Naar boven