XXL Nutrition

Eerste kuur, toch geen test e?

Inderdaad. Stuur maar een mail en misschien krijg je als compensatie wel 2 vails Test haha.

• Topic Starter Topic Starter
gewoon een mail opnieuw sturen die gasten zijn helemaal binnnen die gaan je echt niet lichten voor 4 tientje's:rolleyes:
Inderdaad. Stuur maar een mail en misschien krijg je als compensatie wel 2 vails Test haha.

Gisteren idd nogmaals een mail gestuurd en deze keer ondertussen toch antwoord gehad dat het pakketje er binnen 5 dagen zou zijn. Ik wacht af en laat nog iets weten.

Zoals gezegd deel ik dit met jullie ter info voor andere DBB'ers die zouden overwegen er te bestellen. We zullen zien, ontvang ik niets dan is het zo. Wakker zal ik er niet van liggen, het is dan een wijze les ;)

Grtjes

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren idd nogmaals een mail gestuurd en deze keer ondertussen toch antwoord gehad dat het pakketje er binnen 5 dagen zou zijn. Ik wacht af en laat nog iets weten.

Zoals gezegd deel ik dit met jullie ter info voor andere DBB'ers die zouden overwegen er te bestellen. We zullen zien, ontvang ik niets dan is het zo. Wakker zal ik er niet van liggen, het is dan een wijze les ;)

Grtjes

Zoals beloofd een update: pakketje vandaag toch toegekomen. Het heeft even geduurd maar gear ziet er goed uit.

Tis maar ter info voor de mensen die er willen bestellen. Het kan even duren maar het komt uiteindelijk toch aan...

Terug
Naar boven